طرز تهیه غذای ساده و خوشمزه با نان تست

طرز تهیه غذای نان تست

کوکو سیب زمینی با نان تست برای چهار نفر

سیب زمینی  چهار عدد متوسط

پیاز یک عدد بزرگ

تخم مرغ  سه عدد کوچک

نان تست  هشت عدد

آرد سوخاری ریز  یک ق غ

شوید خشک  یک ق چ

زعفران دم کرده  دو ق غ

نمک و فلفل سیاه  به میزان مورد نیاز

زردچوبه   به میزان مورد نیاز

روغن  به میزان مورد نیاز

این غذا با سیب زمینی و نان تست درست می شود و خیلی ساده و خوشمزه می باشد. سیب زمینی ها را با دو پیمانه آب و نمک جوشانده تا نرم شوند. بعد کنار گذاشته تا گرمایش کمتر شود. سیب زمینی ها را پوست بگیرید و درشت رنده نمایید. پیاز را ریز رنده کرده و آب آن را بگیرید و با آرد سوخاری، نمک، فلفل، زردچوبه و زعفران دم کنید و به سیب زمینی ها اضافه نمایید. تخم مرغ ها را یکی یکی بزنید و شوید خشک را به کاسه اضافه کنید و هم بزنید تا به طور کامل یکدست و منسجم گردد. روی ظرف را بپوشانید و سی دقیقه در یخچال قرار دهید تا استراحت کند. وسط نان تست را با چاقو به روش دایره یا مربع برش دهید یا وسط نان را با طرح کاتر مورد علاقه خود شکل دهید. برای درست کردن نان تست در تابه، ماهیتابه را روی حرارت ملایم بگذارید و مقداری روغن اضافه کرده و نان تست را در تابه بریزید و مایع کوکو را با قاشق وسط نان تست ریخته و منتظر بمانید تا یک طرف کوکو سرخ گردد بعد کوکو را به آرامی برگردانید و طرف دیگر آن را سرخ نمایید.

فرنچ تست سوخاری

ژامبون یا کالباس  چهار ورق

پنیر گودا یا چدار دو ورق

تخم مرغ  چهار ورق

شیر یک عدد

پودر سوخاری  ۱/۴ لیوان

نمک و فلفل  به میزان مورد نیاز

این غذا با کالباس و نان تست یا ژامبون آماده می شود. برای درست کردن غذا با نان تست و کالباس ، نان تست را به صورت مثلثی از وسط برش دهید. پنیر را به صورت مثلث برش دهید و یک ورقه پنیر را در نان تست بگذارید. کالباس یا ژامبون را از وسط نصف کنید و روی پنیر بگذارید. یک لایه دیگر پنیر و بعد نان روی آن بگذارید و همه ساندویچ ها را به همین ترتیب آماده نمایید. تخم مرغ ها را با همزن بزنید تا یکدست گردد بعد شیر و نمک و فلفل را افزوده و مخلوط کنید. شیر و تخم مرغ را در ظرفی بریزید. برای درست کردن این غذا با نان تست سرخ شده، سریع دو طرف لقمه ها را در شیر آغشته کنید بعد آنها را به پودر سوخاری برگردانده و در روغن سرخ نمایید. یک حوله روی کاغذ قرار داده تا روغن اضافی آن گرفته شود.

اسنک کالباس

قارچ  200 گرم

فلفل دلمه‌ای  صد گرم

ذرت پخته شده‌ی نرم  به میزان مورد نیاز

پنیر پیتزا  تقریبا صد گرم

کالباس یا سوسیس     200 گرم

نان تست نرم   به تعداد مورد نیاز

نمک  به میزان مورد نیاز

پودر آویشن   به میزان مورد نیاز

پودر فلفل  به میزان مورد نیاز

این غذا با کالباس و نان تست آماده می شود. کالباس، فلفل و قارچ را ریز خرد کنید. نان تست را در بشقاب روی دستگاه ساندویچ بگذارید و مقداری پنیر پیتزا ریخته بعد مخلوط مواد خرد شده و ذرت را روی آن اضافه کنید. دوباره کمی پنیر پیتزا روی مواد ریخته و مقداری ادویه و نمک روی آن بپاشید. یک لایه دیگر نان تست را روی مواد قرار دهید و در دستگاه ساندویچ را تقریبا 10 دقیقه بسته تا اسنک آماده گردد. برای درست کردن این غذا با نان تست و گوشت چرخ کرده می توانید به جای کالباس از گوشت چرخ کرده استفاده کنید. برای درست کردن این غذا با نان تست و مرغ می توانید جوجه نگینی خرد شده یا مرغ ریش ریش شده را با کالباس جایگزین کنید.

روش درست کردن اسنک در ماهی تابه

برای تهیه نان تست با این غذا در تابه کافیست کف تابه را یک لایه نان تست قرار داده و مواد اسنک را روی نان ریخته و لایه دوم نان را در روی مواد بگذارید و روی نان ها یک لایه فویل بکشید و جسم سنگینی را روی آن قرار داده و بعد ماهیتابه را در حرارت قرار داده و پس از اینکه لایه زیرین برشته شد اسنک ها را برگردانید و دوباره روی آن را سنگین کرده تا طرف دیگر آن برشته گردد.

قارچ دکمه ای و نان تست

نان تست    36 عدد

پیاز یک عدد متوسط

سیر  سه حبه

کره دو ق غ

قارچ   650 گرم

کالباس یا بیکن خرد شده   200 گرم

سس مایونز   دو ق غ

نمک و فلفل    به میزان مورد نیاز

پنیر رنده شده دو پیمانه

جعفری خرد شده  4/1 پیمانه

نان باگت بزرگ دو عدد

برای درست کردن این غذا با نان تست و قارچ در فر، فر را در دمای 175 درجه سانتیگراد روشن کرده تا گرم شود. کف سینی فر را با کاغذ روغنی بزنید. پیازها را خرد کنید و با یک قاشق غذاخوری کره در ماهیتابه تفت بدهید تا نرم و طلایی شود بعد سیر را در تابه رنده کرده و یک دقیقه تفت بدهید تا عطر آن بلند شود و در ظرفی منتقل کنید. یک قاشق دیگر کره به همان ماهیتابه اضافه کنید و قارچ های خرد شده را تفت بدهید تا آب آن گرفته شود و به پیاز داغ اضافه نمایید. کالباس خلال شده را در همان ماهیتابه تفت داده و به مواد قبلی اضافه نمایید. روغن اضافی را از کف ظرف بردارید. پنیر رنده شده، جعفری خرد شده، نمک و فلفل و سس مایونز را اضافه کنید و هم بزنید. نان باگت را در ضخامت نان تست برش می دهیم و در سینی فر می گذاریم و با مخلوط قارچ روی نان پخش می کنیم. برای ربع ساعت در فر قرار دهید تا پنیر ذوب گردد. غذا با نان تست و قارچ شما تهیه شده است. این دستور یکی از لذیذ ترین انواع غذا با نان تست است. در صورت تمایل می توانید کالباس را با هر غذای دیگری مثل ذرت جایگزین نمایید.

پیتزا فوری با نان تست برای دو تا سه نفر

قارچ    10 عدد

گوجه  یک عدد

فلفل دلمه ای  نصف عدد

نان تست  شش عدد

سس کچاپ  دو قاشق غذاخوری

پنیر پیتزای کم چرب  در صورت تمایل

روغن در صورت تمایل

ادویه  در صورت تمایل

قارچ ها را به قطعات بزرگ برش می دهیم و با مقداری روغن تفت می دهیم تا آب آن گرفته شود. گوجه فرنگی های خرد شده را افزوده و هم بزنید ادویه های مورد علاقه خود را با نمک اضافه نمایید. برای درست کردن این غذا با نان تست در فر، نان تست را با سس کچاپ پخش کنید و مواد آماده شده را به نان تست اضافه کنید و بعد پنیر پیتزا را روی آن ها بریزید. فلفل خرد شده را روی پنیر بریزید. نان تست را در سینی فر قرار دهید و در فر از پیش گرم شده با دمای 180 درجه سانتیگراد برای ربع ساعت قرار دهید تا پنیر ذوب گردد. برای درست کردن غذا با نان تست در ماهیتابه سعی کنید از تابه چدنی استفاده نمایید. شما می توانید کف تابه را با قلم مو چرب کرده و نان تست را در ماهیتابه بریزید و در ماهیتابه را قرار داده و برای ربع ساعت روی حرارت ملایم قرار داده تا پنیر آب شود.

ساندویچ با مرغ و نان تست برای چهار نفر

سینه مرغ   1 عدد

پیاز 1 عدد

سیر  2 حبه

ذرت  نصف لیوان

نخود فرنگی  نصف لیوان

هویج نگینی خرد شده   2/1 لیوان

سس مایونز  سه ق غ

کره  20 گرم

نمک و فلفل  به میزان مورد نیاز

زردچوبه  به میزان مورد نیاز

نان تست  1 بسته

پیازچه 2 شاخه

جعفری 3 شاخه

سینه مرغ را با مقداری پیاز، سیر، فلفل سیاه و زردچوبه پخت کنید. هویج، ذرت و نخود را پخته تا نرم شوند یا می توانید از کنسرو ذرت و نخود  هم استفاده نمایید. جعفری و پیاز را خرد نمایید. برای درست کردن این غذا با نان تست و مرغ در صورت تمایل قادر هستید نان تست را با چاقو برش دهید. در ده دقیقه آخر پخت مرغ، کره و نمک را افزوده و آن را کنار بگذارید تا سرد شود و مرغ را برش دهید. بقیه مواد را با مرغ ترکیب کرده و در صورت لزوم نمک و ادویه اضافه نمایید و دو قاشق غذاخوری آب مرغ را با سس مایونز به مواد اضافه کرده تا سس به خورد مواد برود. نان ها را با مواد پر کنید و ساندویچ ها را برای  دو ساعت خنک کرده تا مزه دار شوند.