قیمت و خرید وسایل شهربازی رابین تک

شهربازی سرپوشیده، مکانی تفریحی که این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این نوع پارک ها که اغلب در ساختمان های تفریحی و اجتماعی بزرگ ساخته می شوند، می تواند یک جاذبه تفریحی بسیار مهم محسوب شود. احداث شهربازی های سرپوشیده می تواند فضای مناسب و سالمی را برای خانواده ها تامیین کند.

اگر شما هم می خواهید تا در این راستا اقداماتی انجام دهید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا نکات مهمی را برای شما بازگو کنیم.

انتخاب و خرید دستگاه‌های مناسب

زمانی که قصد دارید یک شهربازی سرپوشیده را راه اندازی کنید، اولین چیزی که به ذهن تان می رسد، خرید دستگاه های شهربازی سرپوشیده است. خرید این دستگاه ها باید کاملاً اصولی صورت بگیرد. یعنی به عنوان مثال، باید دستگاه های تهیه کنید که دارای تمام استانداردهای ایمنی باشند. ابعاد آن ها را در نظر بگیرید و همچنین دستگاه های برای تمامی رنج های سنی انتخاب کنید. اگر می خواهید تا شهربازی سرپوشیده ی شلوغی را داشته باشید، باید برای تمامی رنج های سنی، سرگرمی ایجاد کنید. از دستگاه های تکان دهنده موزیکال که برای سنین یک تا 6 سال مناسب است تا دستگاه های واقعیت مجازی که مناسب برای نوجوانان و جوانان است.

انواعی از دستگاه های شهربازی سرپوشیده

با گسترش علم و تکنولوژی امروزه تعداد زیادی از شرکت ها به تولید وسایل شهربازی می پردازند و به همبن دلیل هم میزان تنوع در این محصولات بسیار زیاد است. شما می توانید براساس متراژ فضا و بودجه ای که در نظر دارید، وسایل شهربازی مختلفی را تهیه کنید. این وسایل براساس کاربردشان به دسته های مختلفی تقسیم می شوند؛

  • دستگاه های مکانیکی که ظرفیت بسیار بالایی دارند و اغلب برای شهربازی های روباز استفاده می شوند. اما این دستگاه ها را در ابعاد کوچکتر برای شهربازی های سرپوشیده نیز استفاده می کنند.
  • دستگاه های ویدیویی که با کمک مانیتور و دسته ها انجام می شوند. تنوع در بازی های این دستگاه بسیار زیاد است و تفنگ و ماشین از پرطرفدارترین نوع این بازی ها می باشند.
  • دستگاه های جایزه مستقیم که در این دستگاه ها، کاربر براساس ترفندها و مهارت ها باید جایزه ای را از داخل یک باکس خارج کند.
  • دستگاه های اسپرت و رومیزی از بازی های پرطرفدار هستند که معمولاً پر تحرک است و برای سنین نوجوانی مناسب است.
  • بازی های واقعیت مجازی که از جمله بازی های جدید هستند. در این بازی ها کاربر با یک عینک، در فضای واقعی، تصاویر مجازی را مشاهده می کند.
  • دستگاه های بازی کودکان که اغلب دستگاه های تکان دهنده یا قطارهای کوچک هستند. این دستگاه ها نیز برای شهربازی های سرپوشیده بسیار مناسب است چون اغلب طرفداران این محیط ها، والدین دارای کودکان کم سن هستند.

دستگاه های نو بخریم یا دسته دوم؟

انتخاب دستگاه های نو یا دست دوم، بر عهده شما سرمایه گذار شهربازی است. این موضوع به بودجه شما بستگی خواهد داشت. اما باید بدانید که دستگاه های دسته دوم باید توسط تکنسین های فنی، کاملاً بررسی شوند.

چون در صورت وجود اختلال در آن ها ممکن است جان افراد را در خطر بیاندازد. همچنین دستگاه های ویدیویی هم باید بطور کامل بررسی شوند تا در آن ها اختلالی وجود نداشته باشد. درست است که دستگاه های نو گرانتر هستند اما این مشکلات مانند نقص فنی را به همراه نخواهند داشت. همچنین اغلب آن ها دارای گارانتی هستند و این نکته می تواند مزیت بسیار بزرگی برای شما باشد.

شرکت پیشگامان بازی سازان رابین تک مرکز تولید و فروش وسایل شهربازی سرپوشیده می باشد. جهت خرید و مشاوره رایگان تجهیزات و دستگاه های شهربازی سرپوشیده می توانید به وبسایت rtgames.ir مراجعه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی