بهترین رستوران در پاسداران

بسیاری از افراد به‌دلیل مشغله‌های کاری‌ که دارند، وقت ندارند خود‌شان غذا درست کنند؛ از همین رو به رستوران رفته و برای ناهار یا شام غذا‌هایی باب سلیقه خود تهیه می‌کنند. پیدا‌کردن بهترین رستوران در پاسداران برای افرادی که در آن منطقه از تهران زندگی می‌کنند، یکی از دغدغه‌های همیشگی است. هر فرد با سلیقه و سبک و سیاقی از غذا که دوست دارد، نوع رستوران خود را مشخص می‌کند. اما یک غذاخوری مطلوب از نظر عامه مردم باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

می‌توان این کار را به‌عنوان یکی از راه‌های گذراندن اوقات فراغت دانست؛ بسیاری از افراد برای گذراندن اوقات خود، برای داشتن یک شب عالی یا مراسم خاص مانند تولد یا سالگرد ازدواج، خود را به یک شام خوشمزه دعوت می‌کنند. هر فرد با توجه به درآمدی که دارد و قصد دارد نسبت به آن غذا تهیه کند به یک رستوران رفته و غذایی متناسب با جیب خود تهیه می‌کند. بهترین رستوران در پاسداران باید ویژگی‌هایی داشته باشد که این عنوان را از‌آن خود کند.

بهترین رستوران باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

یکی از کار‌هایی که برخی افراد در آخر هفته‌ها انجام می‌دهند، این است که بهترین رستوران در سطح شهر را پیدا کرده و غذایی عالی را به خود هدیه بدهند؛ زیرا که در طول هفته تلاش زیادی کرده‌اند و یکی از راه‌های سپری‌کردن خستگی‌ها این روش است. این عنوان چیزی نیست که هر غذاخوری با سطح کیفیت پایین هم بتواند آن را کسب کند؛ تنها رستوران‌هایی می‌توانند عنوان بهترین را برای خود کنند که واقعا از لحاظ کیفیت، سلامت و بهداشت محصولات، حرفه‌ای ‌بودن کارکنان و بسیاری از مسائل دیگر در رنج بالایی قرار داشته باشند.

تمیزی و پاکیزگی رستوران

این موضوع یکی از اساسی‌ترین چیز‌هایی است که بهترین رستوران در پاسداران باید آن را دارا باشد تا بتواند این لقب را به‌همراه خود به دوش بکشد. قطعا هیچ فردی دوست ندارد در محیطی غیر بهداشتی و کثیف غذا بخورد. برخی از رستوران‌ها محیط نشستن مشتری‌ها را تمیز کرده اما درون آشپزخانه خود را تمیز نمی‌کنند. این کار بسیار اشتباه بوده و تمامی آلودگی‌ها و مریضی‌ها ممکن است از همین بخش وارد غذا شوند. مسمویت غذایی که بسیاری از افراد را دچار می‌کند می‌تواند از همین بخش نشات بگیرد.

معمولا توصیه می‌شود برای اینکه بفهمید آیا بخش‌های دیگر رستوران هم تمیز است یا خیر، به سرویس بهداشتی آن مراجعه کنید.

منوی غذای رستوران و تنوع آن

رستوران باکیفیت که ادعا میکند بهترین است باید منوی غذایی متنوعی داشته باشد. معمولا کبابی‌ها تنوع آنچنانی نداشته و تنها چند نوع کباب را با نون برای مشتری سرو می‌کنند. بهترین کبابی در پاسداران باید تنوع زیادی در کباب‌های خود داشته و آن‌ها را علاوه‌بر نون، با برنج هم سرو کند. معمولا افرادی که عاشق امتحان کباب‌های خوش طعم و متنوع هستند به یک کبابی می‌روند که تنوع در آن زیاد بوده و بتوانند هر وقت که می‌روند نوع جدیدی از غذا‌های آن را امتحان کنند.

یک رستوران یا کبابی باید به‌جز منوی غذایی متنوع دارای نوشیدنی‌ها و مخلفات ویژه‌ای هم باشد که در کنار غذا سرو شوند. برای مثال زیتون پرورده یکی از مخلفاتی است که بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند آن را در کنار غذای خود میل کنند. بهترین رستوران در پاسداران باید مخلفات یا مزه‌های گوناگونی را کنار خوراک خود برای مشتری ارائه بدهد.

دیدن آشپزخانه هنگام پخت غذا

بهترین کبابی یا رستوران، آن غذاخوری است که مواد غذا را جلوی مشتری حاضر می‌کند. دراین‌صورت فردی که می‌خواهد غذا را نوش جان کند می‌تواند ببیند که آشپز چگونه آن را طبخ کرده یا اینکه برای پخت آن بهداشت را رعایت می‌کند یا خیر! با در‌نظر‌گرفتن این موضوع می‌توان رشد یک رستوران را هم شاهد بود؛ ارتباط دیده‌شدن آشپزخانه با رشد رستوران آن، این است که دراین‌صورت آشپز‌ها معمولا سعی می‌کنند که نهایت بهداشت را در خود و غذایی که آماده می‌کنند رعایت کنند.

داشتن تعدادی میز و صندلی برای نشستن مشتری ها

بهترین رستوران در پاسداران یا هر جای این کره خاکی باید دارای تعدادی میز و صندلی باشد تا مشتری‌های زیادی را در خود جای دهد. برعکس این موضوع زمانی اتفاق می‌افتد که صاحب غذاخوری نخواهد آن را برای عموم باز گذاشته و تنها بخواهد غذا را به‌صورت بیرون‌بر به دست مشتری برساند. بهتر است میز‌هایی که برای یک غذاخوری در‌نظر گرفته می‌شوند، شیشه‌ای باشند؛ چراکه میز‌های پلاستیکی آلودگی را به خود جذب می‌کنند و میز‌های شیشه‌ای را می‌توان به‌آسانی با یک دستمال نم‌دار پاک کرد.

کارکنان مرتب و پاسخگو

در میان بهترین رستوران های تهران، جایی که علاوه‌بر زیبا و مرتب‌بودن غذای خود به مرتب و تمیز‌بودن کارکنان هم اهمیت بدهد در سطح بالایی قرار خواهد گرفت. بهترین رستوران در پاسداران باید پرسنلی داشته باشد که پاسخگوی افرادی که در مغازه حضور دارند باشد.

خصوصیات کبابی صفری که آن را خاص کرده!

می‌توان گفت چیزی که در وهله اول برای خوردن غذا بسیاری از افراد را به خود جذب می‌کند، ظاهر و قیافه آن است. کبابی صفری توانسته در سطح پاسداران یکی از بهترین‌ها در این حیطه باشد. دورچین غذا برای سرو آن اهمیت زیادی در جذب مشتری دارد. استفاده از سبزی، ترشی کلم، لیمو، فلفل کبابی و پیاز در کنار کباب آن را بسیار جذاب و خوشمزه نشان می‌دهد. این کبابی در سطح تهران توانسته عنوان بهترین رستوران در پاسداران را کسب کند. رستوران صفری با سرو کباب به‌صورت جدا و همچنین با برنج، توانسته منوی خود را توسعه بدهد.

معمولا بیش‌تر رستوران‌ها غذای خود را درون بشقاب‌های سفید سرو می‌کنند؛ این کبابی با سرو‌کردن غذا در بشقاب‌هایی با رنگ مشکی یا سینی‌های بزرگ از جنس روی توانسته علاوه‌بر رنگ سفید، تغییری در مدل سرو غذا‌های خود هم ایجاد کند. برنج زعفرانی و همچنین ته‌دیگ‌های روی آن، غذا را بسیار لذیذ و خوش عطر جلوه می‌دهند. همین چند عامل کافی است که بتوان عنوان بهترین را به این کبابی اعطا کرد. می‌توان از بوی غذا مرغوبیت و تازه‌بودن گوشت و مواد دیگر را به‌راحتی متوجه شد.

برنجی که بهترین رستوران در پاسداران برای گذاشتن کنار کباب‌های خود استفاده می‌کند، برنج اصیل ایرانی است که عطر و طعم خاصی داشته و درون بشقاب دل هر بیننده‌ای را می‌برد. می‌توان در این رستوران برای صبحانه حلیم یا سوپ هم تهیه کرد. این 2 خوراک در بخش دسر این مجموعه قرار دارند.

منوی بهترین رستوران در شمال تهران

با توجه به اینکه امروزه قیمت گوشت و برنج بسیار بالا رفته، اما قیمت این کبابی برای غذا‌هایی که برای مشتریان خود در‌نظر می‌گیرد بسیار مناسب است. می‌توان غذا‌های زیر با برنج و بدون برنج از کبابی صفری سفارش داد.

  • چلو جوجه با استخوان ارگانیک
  • چلو جوجه ممتاز
  • چلو کباب سلطانی
  • چلو چنجه فیله گوسفندی
  • چلو شیشلیک ممتاز
  • چلو کباب کوبیده لقمه ممتاز
  • چلو برگ گوسفندی

تمامی این خوراک‌ها در بهترین رستوران در پاسداران برای مشتری‌ها با کیفیت بسیار بالا در‌نظر گرفته می‌شوند. می‌توان در کنار آن‌ها زیتون پرورده، ماست موسیر و انواع نوشیدنی‌ها را سفارش داد.