معرفی ۳ مرکز فروش عمده قطعات یدکی ماشین ظرفشویی

هرچقدر هم که یک ماشین ظرفشویی باکیفیت و قیمت بالا باشد، خرابی ناگهانی یا پایان عمر قطعات آن، اجتناب‌ناپذیر است. در این راستا، خرید قطعات ظرفشویی و لوازم ظرفشویی یا به عبارتی لوازم جانبی ظرفشویی، نیاز اساسی تمامی تعمیرکاران این وسیله خانگی است. گاهی هم اشخاص به ‌عنوان مصرف کننده، به لوازم ماشین ظرفشویی نیاز دارند و به دنبال بهترین فروشگاه لوازم یدکی ماشین ظرفشویی می‌گردند. در هر حال، پیداکردن قطعات یدکی ماشین ظرفشویی اصلی برای سرویس و نگهداری این وسیله، بسیار مهم است. در این مطلب به شما خواهیم گفت که برای خرید لوازم ماشین ظرفشویی قیمت مناسب و در عین حال اورجینال، به کجا مراجعه کنید.

بورس لوازم یدکی ماشین ظرفشویی

یکی از بهترین روش ‌ها برای خرید لوازم ظرفشویی با قیمت مناسب، مراجعه به بورس قطعات ماشین ظرفشویی است. بورس لوازم ماشین ظرفشویی در تهران، مرکز فروش انواع قطعات ماشین ظرفشویی از هر نوع برندی است و شما می‌توانید بدون دردسر، هر نوع قطعه ‌ای را از بازارهای بزرگ پیدا کنید.

در بازار بزرگ لوازم ظرفشویی در تهران که در واقع مرکز فروش عمده قطعات ماشین ظرفشویی است، می‌ توانید تمامی قطعات مورد نیاز برای سرویس و نگهداری این وسیله را با قیمتهای مناسب خریداری کنید. البته اگر به تهران دسترسی ندارید، روش‌های دیگری هم برای خرید قطعات ماشین ظرفشویی در شهرستان‌ ها وجود دارد.

فروشگاه قطعات ماشین ظرفشویی

تقریباً در تمامی شهرها و شهرستان‌های کشور، مغازه‌ های فروش قطعات ماشین ظرفشویی وجود دارند. مصرف ‌کنندگانی که به یک یا دو مورد لوازم جانبی ماشین ظرفشویی نیاز دارند و نمی ‌توانند برای خرید این اقلام به تهران بروند، رجوع به این مغازه‌ ها راه گشا خواهد بود.

باتوجه به اینکه ماشین‌ های ظرفشویی توسط برند های مختلف تولید می‌شوند و هر روز تکنولوژی‌‌ های جدیدی را در آن ‌ها به کار می‌برند، ممکن است در مغازه‌ های کوچک فروش لوازم ماشین ظرفشویی سطح شهر نتوانید لوازم یدکی ظرفشویی خودتان را پیدا کنید؛ در این شرایط حتما باید به فروشگاه‌ های پخش عمده قطعات ماشین ظرفشویی مراجعه کنید. به این ترتیب، هم قطعات مورد نیازتان را پیدا خواهید کرد، هم اینکه نسبت به فروشگاه‌ های خرده ‌فروشی، قیمت کمتری پرداخت خواهید کرد.

البته یک روش دیگر هم برای خرید قطعات یدکی ظرفشویی با قیمت ارزان وجود دارد که در بخش بعدی آن را توضیح داده‌ایم.

قطعات استوک ماشین ظرفشویی (برای مدل های قدیمی)

به‌طور معمول، در مغازه ‌های فروش لوازم ظرفشویی، علاوه بر قطعات نو و آکبند، قطعات لوازم جانبی ظرفشویی و قطعات یدکی استوک نیز به فروش می‌ رسد. قطعات استوک، کارکرده و در عین حال سالم و باکیفیت هستند. این قطعات با قیمت پایین‌ تری نسبت به قطعات نو به فروش می‌رسند. البته مزیت خرید قطعات استوک ظرفشویی فقط به صرفه‌ جویی در هزینه ‌ها ختم نمی‌شود، در شرایطی که مدل ماشین ظرفشویی شما قدیمی است و قطعات آن در بازار پیدا نمی‌شود، بهتر است به دنبال قطعات و لوازم یدکی استوک باشید. یک روش دیگر برای خرید قطعات یدکی ماشین ظرفشویی، مراجعه به نمایندگی‌ ها است.

نمایندگیقطعاتماشینظرفشویی

به عنوان مصرف‌ کننده یا تعمیرکار ماشین ظرفشویی، در صورتی که به دنبال لوازم یدکی ظرفشویی برند خاصی هستید، باید به نمایندگی فروش قطعات ماشین ظرفشویی مراجعه کنید. نمایندگی‌ها، علاوه بر فروش ماشین ظرفشویی، مرکز پخش قطعات ماشین ظرفشویی هم هستند و شما می‌توانید لوازم یدکی ظرفشویی مورد نیاز خود را از این طریق به آسانی پیدا کنید.

در حال حاضر، معروف‌ترین برندهای ماشین ظرفشویی خارجی در ایران، برندهای بوش، دوو، هاردستون، بکو، مایتک، ال جی، هیتاپچی، میجک، مورییس، سامسونگ و …  هستند. در کنار این مارک‌های خارجی، شرکت‌های پاکشوما و اسنوا نیز ماشین‌های ظرفشویی باکیفیت و قیمت مناسبی را به بازار عرضه می‌کنند.

لیست قطعات ماشین ظرفشویی

به‌طور کلی، انواع ماشین ظرفشویی در هر برندی از قطعات یکسانی تشکیل می‌شوند، البته بسته به برند سازنده جنس و کیفیت قطعات متفاوت است؛ همچنین در شکل ظاهری آنها نیز تفاوت ‌هایی وجود دارد. اگر خودتان با قطعات ماشین ظرفشویی آشنایی ندارید، پیش از مراجعه به مراکز فروش لوازم یدکی ظرفشویی، بهتر است یک تکنسین کاربلد دستگاه را بررسی کند و در مورد اینکه کدام قسمت خراب شده و به چه قطعه یا لوازمی نیاز دارید، راهنمایی ‌های لازم را ارائه دهد.

در مراکز فروش لوازم یدکی ماشین ظرفشویی می‌توانید هرکدام از قطعات و لوازم جانبی ماشین ظرفشویی مورد نیازتان را خریداری کنید. نام برخی از این قطعات را در فهرست زیر ذکر کرده‌ایم.

• فیلتر ماشین ظرفشویی

• نوار لاستیک دور درب ماشین ظرفشویی

• موتور گردان ماشین ظرفشویی

• سنسور ماشین ظرفشویی

• سبد و گیره سبد ماشین ظرفشویی

• المنتماشینظرفشویی

• چرخ سبد ظرفشویی

• لاستیک زیر درب ظرفشویی

• نوار ظرفشویی

• پروانه موتور ظرفشویی

• چرخ سبد ماشین ظرفشویی

• پروانه مقسم آب ماشین ظرفشویی

• ورودی ماشین ظرفشویی

• هیتر و ترمسوتات

• جت برقی

• شیر برقی

• میکروسوئیچ درب ظرفشویی

• میکروسوئیچ فلوتر

• برد الکترونیکی ماشین ظرفشویی

• کیت تنظیم‌کننده

• دستگیره دستگاه ظرفشویی

•و …

قیمت لوازم ماشین ظرفشویی

اگر تعمیرکار هستید و به تعداد زیادی از قطعات و لوازم جانبی ظرفشویی نیاز دارید، بهتر است به مرکز فروش عمده قطعات ظرفشویی مراجعه کنید. به‌طور معمول، قیمت لوازم ظرفشویی در این مراکز ارزان‌تر است.

قیمت لوازم جانبی و قطعات یدکی ظرفشویی بسته به برند دستگاه و ظرفیت آن محاسبه می‌شود. شما می‌توانید از طریق برترین تولیدکننده لوازم ظرفشویی در تهران، انواع قطعات یدکی این وسیله را با قیمت مناسب خریداری کنید.

با مراجعه به مراکز تولید و پخش قطعات ظرفشویی می‌توانید تمامی قطعات مورد نیازتان را با قیمت‌های بسیار پایین و بدون واسطه خریداری کنید. خرید قطعات یدکی ظرفشویی از مرکز فروش قطعات ماشین ظرفشویی در تهران، به ‌عنوان برترین تولید کننده و توزیع‌ کننده این قطعات، علاوه بر مقرون‌به‌صرفه بودن امکان دسترسی به لیست کامل لوازم یدکی ماشین ظرفشویی را نیز برایتان فراهم می‌کند.

فروش اینترنتی قطعات ماشین ظرفشویی

یکی از بهترین روش‌های خرید قطعات یدکی و لوازم جانبی ماشین ظرفشویی، خرید به صورت آنلاین است. در سایت فروش قطعات ظرفشویی، می‌توانید قیمت روز انواع قطعات و لوازم ماشین ظرفشویی را مشاهده کنید.

ارسال به شهرستان‌ها

یکی از مزایای خرید آنلاین قطعات یدکی و لوازم جانبی ظرفشویی، امکان ارسال به شهرستان‌ها است. در این صورت تعمیرکارانی که به مراکز پخش عمده قطعات ظرفشویی دسترسی ندارند، به آسانی می‌توانند محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنند.

روش‌های خرید لوازم ظرفشویی با قیمت مناسب

در این مطلب، روش‌هایی که برای خرید لوازم جانبی و قطعات یدکی ماشین‌های ظرفشویی با قیمت ارزان وجود دارد را توضیح دادیم. با مراجعه به بهترین تولیدکنندگان و پخش‌کنندگان لوازم ظرفشویی که در ادامه معرفی کرده ایم می توانید به انواع قطعات یدکی این وسیله خانگی از برندهای مختلف دسترسی داشته باشید.

https://www.mpn101.com/%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%B8%D8%B1%D9%81%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C

 

https://www.partselect.com/Dishwasher-Parts.htm

https://www.repairclinic.com/Shop-For-Parts/a9/Dishwasher-Parts

پایان رپورتاژ آگهی