روش های تبلیغات و بازاریابی اینترنتی

یک شغل تازه تاسیس دارید؟ یا شغلی دارید که در محله یا منطقه ای به صورت فیزیکی سال هاست فعالیت میکنید؟ هر کدام که باشید تفاوتی ندارد. جالبه بدانید که اگر حتی یک تالار عروسی هم داشته باشید، تبلیغات و بازاریابی اساس کار شماست و باید از هر فرصتی استفاده کنید تا تالار یا شغلی که در آن مهارت دارید به نحو احسنت دیده شود.

ما در این مقاله همراه شوید تا شما را راه حل ها و مشکلات این مسیر بیشتر آشنا کنم و از سوی دیگر در این مطلب به مبحث تبلیغات اینترنتی و طراحی بنر برای انجام اینکار می پردازیم که در این زمینه از شرکت پارسی طرح ایرانیان کمک گرفته ایم.

روش های تبلیغات و بازاریابی اینترنتی

روش های تبلیغات و بازاریابی اینترنتی کدامند و باید از کجا شروع کنیم؟

وقتی میخواهیم وارد بحث تبلیغات و بازاریابی اینترنتی شویم شاید نیاز باشد مقالات زیادی منتشر کنیم و به تک تک آن ها بپردازیم تا شما متوجه شوید که کدام مسیر ها تا موفقیت برای کسب و کار شما واجب است. اما تا حدی که در این مطلب کفایت کند و از عناوین اصلی این موضوع مطلع شوید برای شما ذکر میکنیم و سعی میکنیم شما را از آن موارد آگاه سازیم.

چرا باید وارد تبلیغات و بازایابی شویم:

دیده شدن،آگاه سازی و یافتن مشتریان جدید اهمیت بالایی دارد و هر کسی که خود صاحب یک شغل می داند باید از تمام ابزارها استفاده کند تا بتواند آگاه سازی بیشتری برای محصولات خود ایجاد نماید، حال اینکار می تواند از طریق ابزار های بازاریابی مدرن مانند سئو و بهینه سازی وب سایت باشد، یا طراحی وب سایت برای حضور پررنگ تر در اینترنت. هر کدام از این موارد برای بازاریابی مدرن و آنلاین استفاده می شود و حضور فعال و استفاده مداوم از این روش ها شکل اصلی کسب و کار شما را در اینترنت حفظ می کند.

بازاریابی اینترنتی

خوشبختانه در اینترنت اگر قصد فعالیت حرفه ای داشته باشید، شرکت و آموزشگاه های مجازی زیادی هستند که می توانند شما را در این عرصه پیش ببرند و راه کارهایی به شما ارائه کنند که بتوانید حضور پررنگ و موفقیت در اینترنت داشته باشید و بازاریابی آنلاین یا Digital Marketing را به صورت حرفه ای برای روی فعالیت تجاری خود اجرا نمایید.

یکی از الزامات حضور تجاری و فعالیت در بستر وب، طراحی سایت شرکتی است. حضور و فعالیت اینترنتی به برخی اقدامات اولیه نیاز دارد مثل اینکه یک سایت یا صفحه ی اینترنتی داشته باشید که بتوانید اطلاعات کسب و کار خود را در آن پیاده سازی کنید. اگر دانش ساخت وب سایت را ندارید میتوانید از توسعه دهندگان وب پارسی طرح ایرانیان کمک بگیرید. آن ها برای شما با توجه به نیاز تجارتتان طراحی سایت انجام می دهند. با سپردن این عمل به شرکت های طراحی سایت شما بر اساس نیازی که در کسب و کارتان حس میکنید میتوانید به طراح سایت بگویید کدام بخش ها برای شما اهمیت بیشتری دارد و کدام بخش الزام یا اهمیتی ندارد و کاملا این موضوع به صورت تخصصی برای شما انجام می شود.

سئو سایت

استفاده از موتورهای جستجو برای جذب مشتریان هدف :

دوست داری روزانه میزان قابل توجهی کاربر یا مشتری به سایتت وارد بشه و هدفمند از تو خرید کنه؟ اگر چنین چیزی مد نظرت هست هیچوقت موتورهای جستجو را فراموش نکنید. استفاده از موتورهای جستجو گوگل قدرت بالایی در ورود مشتری به وب سایت شما دارند. کافی است برای رسیدن به این مقصود، از روش بازایابی موتورهای جستجو استفاده کنید و با سئو SEO  بر روی وب سایت خود و اینکه سایت خود را مطابق با قوانین و الگوریتم های google بهینه کنید می توانید به این هدف دست یابید.

گوگل یکی از پرطرفدارترین موتورهای جستجو جهان به ویژه در ایران است و کاربران میلیونی در کشور روزانه برای سوالات خود و اقلام مورد نیازشان از این موتور جستجو استفاده میکنند و خریدهای اینترنتی زیادی در طی روز به واسط همین موتور جستجو صورت می پذیرد. امروزه هر فردی از خانه خود به دنبال خرید محصولات به صورت اینترنتی است. تا علاوه صرف زمان کمتر، دوری از ترافیک های شهری و … برای خرید اجناس ابتدا بررسی کند، قیمت ها را ببیند و بهترین گزینه را برای خود انتخاب کند.

مطئمنا هر صنفی از کسبو کار نیاز دارد تا بازار هدف خود را پیدا کند. پس از دستیابی به بهترین بازار هدف برای آن برنامه ریزی کند و روی بازاریابی از طریق موتور جستجو اقدامات لازم را انجام دهد. وب سایت شما باید به حدی بهینه سازی شده باشد که کاربران با ورود به صفحه شما احساس خوشایندی بدست آورد و نیازی نباشد به سراغ وب سایت های دیگر برود.

تبلیغات آنلاین:

تبلیغات آنلاین میتواند از روش های متنی یا بنری باشد. شما میتواند یک محصول آماده کنید و آن را در سایت های دیگر معرفی کنید. اما خوب این معرفی شما صرفا شامل متن باشد برای مخاطب جذابیتی ندارد، راه کار این موضوع این است که از تصاویر یا ویدیو استفاده کنید. میتوانید یک ویدیو بسازید و آن را در سایت هایی مثل آپارات، یوتیوب و … آپلود کنید یا ویدیو تیزر تبلیغاتی بسازید و قبل از ویدیوهای اینترنتی نشان دهید. انجام اینکار هزینه زیادی برای شما همراه دارد اگر کسب و کار شما کوچک است. این روش به شما پیشنهاد نمی شود و به سراغ روش هایی مثل تبلیغات بنری، تبلیغات همسان یا همان سئو سایت بروید. اما اگر بودجه ی کافی داریدو هزینه های این مدل تبلیغ برای شما مشکل خاصی به همراه ندارد. تبلیغات ویدیویی یک روش بسیار خوب برای نتیجه گرفتن است.

در غیر اینصورت، استفاده بنرهای تبلیغاتی برای استفاده در تبلیغات همسان، یا تبلیغاتی بنری گزینه ی خوبی است.

تک تک این موارد جزوی از روش های تبلیغات و بازاریابی آنلاین است که برای شما توسط ابزارهای مختلف فراهم شده است که بتوانید کسبو کار کوچک یا بزرگ خود را معرفی کنید. حق انتخاب با شماست که کدام یک از این روش ها با میزان سرمایه مالی تبلیغاتی و هدف شما سازگار است.

موفق باشید.

اینجا میتوانید لوگوهای مدرن را سفارش دهید.