بیوگرافی روناک یونسی بازیگر سینما و تلویزیون + عکس

بیوگرافی روناک یونسی + عکس های روناک یونسی

روناک یونسی در 5 دی 1359 در تهران به دنیا آمد. او دوران دبیرستان خود را در رشته گرافیک خونده و دارای مدرک لیسانس طراحی صنعتی از دانشکده هنر و معماری است. روناک یونسی اولین فرزند یک خانواده 6 نفره می باشد. روناک یونسی سه خواهر دارد، مادر او فرهنگی است و مدیر یک دبیرستان دخترانه می باشد. روناک یونسی در بچگی خیلی شیطون بود و خرابکاری های زیادی انجام می داد اما به دلیل مشغله کاری مادرش همیشه مراقب خواهرانش بود به همین خاطر در کودکی از شخصیت خوبی داشت و به خانه داری  می پرداخت از نوجوانی آشپزی و خانه داری را به خوبی آموخته و با اینکه پرشور بوده ولی درس خوان بوده است.

روناک یونسی در حال تحصیل در دانشگاه بوده که به  توصیه یکی از دوستان خود به سراغ فیلم گرگ و میش قاسم جعفری رفت و برخلاف تصورش به عنوان بازیگر نقش اول انتخاب شد. در سال 1386 با مجموعه زمین آسمانی نخستین تجربه تلویزیونی خود را کسب کرد. وی سپس در سریال رستگاران سیروس مقدم بازی کرد و به همسر احمدرضا معروف شد.

روناک یونسی ازدواج ناموفقی دارد و طلاق از همسر اولش گرفته است.همسر اول او علیرضا قربانی در مجموعه رستگاران نقش احمدرضا را بازی می کند که روناک یونسی نقش خجسته را بازی می کند. روناک یونسی در سال ۱۳۹۱ در سن ۳۲ سالگی با مدل و بازیگر ۲۷ ساله ای به اسم محسن میری عروسی کرد. روناک یونسی و محسن میری  در سریال سقوط آزاد همکاری کرده و با هم آشنایی پیدا کرده و ازدواج کردند. روناک یونسی و همسر او دو پسر به اسم مهرسام و مهراز دارند. مهرسام نخستین پسر روناک یونسی و مهراز دومین پسر روناک یونسی و متولد شهریور 1396 هستند. محسن میری نیز مربی مدلینگ، تغذیه و بدنسازی است و بازیگری هم انجام می دهد. او از راه دیگری امرار معاش می کند و همچنین آزادانه کار می کند. روناک یونسی چند سالی است که با همسر خود مهاجرت کرده اند.

روناک یونسی مانند هر بانوی ایرانی عاشق کار در خانه بوده و آشپز خوبی است. او عاشق تماشای فیلم و خواندن شعر است. او از دوران نوجوانی به ورزش علاقه داشت و تقریباً به طور حرفه ای به شنا و بسکتبال می پرداخت. او عاشق ورزش های آبی است. او به موسیقی سنتی علاقه داشته و ساز مورد علاقه او سنتور می باشد. او صدای شهرام ناظری را دوست دارد.

آثار روناک یونسی

فیلم های سینمایی روناک یونسی

روز روشن

عقاب صحرا

کوچه ملی

به هدف شلیک کن

منفی هجده

ارتفاع ۶/۴۵

گرگ و میش

بومرنگ

مجموعه تلویزیونی روناک یونسی

آخرین بازی

برابر با اصل

نیلی تر از مهتاب

سقوط آزاد

موج و صخره

خانه بی پرنده

رستگاران

گل‌های گرمسیری

زمین آسمانی

بوی غریب پاییز

 

شبکه خانگی روناک یونسی

آسپرین

گردآوری: روبکا

بیوگرافی روناک یونسی