بیوگرافی محمدرضا رهبری + عکس جدید

بیوگرافی محمدرضا رهبری + عکس های محمدرضا رهبری

محمدرضا رهبری متولد ۵ دی ۱۳۶۱ در تهران است. محمدرضا رهبری دارای مدرک لیسانس تربیت بدنی است. محمدرضا رهبری یک خواهر به نام مهسا داشته و پدرش را با بازی در سریال میوه ممنوعه با کارگردانی حسن فتحی از دست داده و آن را یکی از  حسرت های بزرگ زندگی خود دانسته چون می خواست پدرش باشد و برایش آرزوی موفقیت هم در دنیای بازیگری و هم در کار خود کند. مادرش پرستار و پدرش استاد دانشگاه است. محمدرضا رهبری بازیگر جوان کشورمان پس از گذراندن دوره های بازیگری زیر نظر امین تارخ وارد دنیای هنر شد و موفق شد هنر بازیگری خود را به رخ همگان بکشد. سرانجام به عنوان مجری برنامه تاکسی موج نو اولین تجربه تلویزیونی خود را در سال 1384 کسب کرد و پس از پخش برنامه پیشنهادات زیادی برای بازی در سریال ها و فیلم های تلویزیونی دریافت کرد و در آخر در دومین تجربه خود با سریال میوه ممنوعه با کارگردانی حسن فتحی در سال 1386 به قاب تلویزیون رفت.

محمدرضا رهبری با انتشار تصویری از همسر خود در اینستاگرام اعلام نمود که در بهمن ماه 1396 عروسی کرده است. وی نوشت من و جان از احترام شما سپاسگزاریم عشق یعنی درک، درک متقابل یعنی آرامش روح و جسم یعنی پیوند و ماندن در کنار هم تا آخر عمر.هرکس مرا دید می گوید که من به دلیل ظاهر و رفتار جدی ام از طنز استفاده نمی کنم، اما افرادی که از نزدیک با من آشنایی دارند اطلاع دارند که قادر هستم در طنز موفق باشم چون می توانم بداهه طنز را به خاطر بسپارم. در سینما شرایط متفاوت و پیچیده‌تر می باشد. برای مثال زمانی که بعضی از بازیگران معروف برای بازی در یک فیلم باید اسپانسر یا سرمایه گذاری کنند، تکلیف مشخص می باشد.

متأسفانه برای ورود به سینما و ایفای نقش های اصلی یکی از این چهار اصل در نظر گرفته شده است و اگر یکی از آنها در دسترس نباشد امکان همکاری وجود ندارد: پدر یا مادر یا یکی از نزدیک ترین بستگان شما یا یک دوست خوب باید کارگردانی یا تولید کننده باشد . در هیچ کجای دنیا ایرادی نیست که یک پدر یا مادر یا دوست صمیمی کارگردان یا تهیه کننده باشد و این فرد را سرکار بیاورد، به شرطی که طرف کار شایسته، توانمند و باسواد باشد و فرصت را از دست ندهد وگرنه غیرحرفه ای است.زیرا جای کسانی را می گیرد که بسیار سزاوارتر و صالح تر هستند و می توانند با این فرصت زندگی خود را تغییر دهند. یا در ازای فیلم، اسپانسر یا سرمایه گذار را با خود ببرید. یا شما یکی از سوپراستارهای سینما هستید که سال ها برای جذب سرمایه در آزمون گیشه قبول شده اید یا توسط یک فرد خاص یا یک مقام عالی رتبه به یک پروژه سینمایی تحمیل شده اید.

فیلم های محمدرضا رهبری

– سریال خانه امن

– سریال دادزن

– فیلم سرزمین آبی

– فیلم ایکس لارج

– هشت چهار

– فیلم یگان ویژه

– فیلم بهت

– فیلم شانه دوست

– سریال دوردست ها

– سریال چرخ و فلک

– سریال دولت مخفی

– سریال راه و بیراه

– سریال آخرین بازی

– سریال پرستاران

– سریال میوه ممنوعه

گردآوری: روبکا

بیوگرافی محمدرضا رهبری