کدهای تخفیف دیجی کالا شامل چه اقلامی می شود؟

دیجی کالا، معتبرترین و بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین ایران است و اقلام آن نه‌فقط کالاهای دیجیتال؛ بلکه گستره وسیعی از کالاهای سوپرمارکتی تا لباس و تجهیزات صنعتی را در بر می‌گیرد. خرید از این فروشگاه، مزایای متعددی نظیر تنوع بالای محصولات، ارسال حرفه‌ای، ضمانت اصالت کالا و نیز امکان بازگشت تا هفت روز برای بسیاری از محصولات را در پی دارد.

باوجود همه این مزایا، هیچ‌چیز جای تخفیف را برای مشتری نمی‌گیرد. دیجی کالا نیز از اهمیت این موضوع غافل نیست و به‌انحاءمختلف به مشتریان خود تخفیف می‌دهد. یکی از این روش‌ها ارائه کد تخفیف است. سؤال بسیاری این است که کدهای تخفیف دیجی کالا، شامل چه محصولاتی می‌شود. در این مقاله به این سؤال پاسخ خواهیم داد. اگر به دنبال خریدی با صرفه اقتصادی بیشتر هستید، این مقاله می‌تواند به شما کمک کند.

کد تخفیف دیجی کالا برای همه محصولات

با مطالعه کد های تخفیف دیجی کالا در وب‌سایت‌های کد تخفیف درمی‌یابیم که تخفیف این فروشگاه به همه دسته‌بندی‌های این وب‌سایت تعلق می‌گیرد و از این نظر محدودیتی وجود ندارد. بااین‌حال، این خود دیجی کالاست که تصمیم می‌گیرد چه زمانی و به چه میزانی محصولی را شامل کد تخفیف کند.

به هر صورت، مهم است که پیش از نهایی کردن خرید از دیجی کالا سری به وب‌سایت‌های کد تخفیف بزنید و در صورت وجود کد در آن لحظه از آن استفاده کنید. همچنین، پیش از خرید از دیجی کالا، نگاهی به محصولات شگفت‌انگیز آن انداخته تا شاید کالای موردنظر یا مشابهش را با تخفیف پیدا کنید.

باوجوداینکه دیجی کالا تقریبا تمایزی بین محصولاتش در خصوص کد تخفیف قائل نمی‌شود؛ اما با دنبال کردن آمار این وب‌سایت می‌توان دریافت که روی برخی دسته‌بندی‌ها تخفیف بیشتری اعمال می‌شود. در ادامه، این دسته‌بندی‌ها را بررسی می‌کنیم.

تخفیف‌های دیجی کالا در گروه سوپرمارکتی

گروه کالاهای سوپرمارکتی، بخش بزرگی از تجارت روزانه دیجی کالا را به خود اختصاص می‌دهند. این کالاها در سرویس دیجی کالا با عنوان دیجی کالا جت، گنجانده‌شده و روزانه مقادیر متفاوتی تخفیف در غالب انواع کد تخفیف، روی آن‌ها اعمال می‌شود. با مراجعه به بخش تخفیف‌های شگفت‌انگیز دیجی کالا در صفحه اول این وب‌سایت، ملاحظه می‌کنید که بیشتر کالاهای تخفیفی را این گروه از محصولات تشکیل داده‌اند.

لازم به ذکر است که در صورت سفارش کالاهای سوپرمارکتی از دیجی کالا با ارزش بیشتر از ۳۰۰ هزار تومان، ارسال این سرویس نیز برای شما رایگان خواهد. همچنین، اگر عضو دیجی پلاس باشید، حداقل خرید برای دریافت خدمات سرویس رایگان به ۸۰ هزار تومان کاهش می‌یابد.

محصولات سوپرمارکتی دیجی کالا، شامل اقلام خوراکی، لوازم بهداشت خانه و هرآن چیزی می‌شود که در یک سوپرمارکت یافت می‌شود.

تخفیف‌های دیجی کالا در گروه زیبایی و سلامت

بسیاری از مراکز حرفه‌ای خدمات مد و زیبایی از مشتریان اصلی دیجی کالا در بخش زیبایی و سلامت هستند. با نگاهی به صفحات دیجی کالا در وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده کد تخفیف و نیز صفحه محصولات شگفت‌انگیز این وب‌سایت، می‌بینیم که این گروه کالایی نیز بیشترین کد تخفیف دیجی کالا را دریافت کرده است.

دیجی کالا، تنوع بی‌نظیری از این محصولات را در وب‌سایت خود دارد که شامل انواع برندهای ایرانی و خارجی است. لازم به ذکر است که به اعتبار سابقه معمولا محصولاتی که قیمت بالاتری دارند، بیشتر شامل تخفیف می‌شوند.

کد تخفیف مد و پوشاک

یکی از پرتخفیف‌ترین دسته‌بندی‌های دیجی کالا، دسته مد و پوشاک است. دیجی کالا نیز مانند فروشگاه‌های در سطح شهر به مناسبت‌های مختلف و به‌ویژه با تعویض فصل، اقدام به ارائه انواع کد تخفیف بر روی این دسته از محصولات خود می‌کند. لازم به ذکر است که خرید اقلام مد و پوشاک با توجه به قیمت بالای پوشاک به‌احتمال‌زیاد، شامل کد تخفیف ارسال رایگان نیز خواهد شد. برای این منظور، لازم است خرید خود را به بیش از ۵۰۰ هزار تومان افزایش دهید.

نمونه هایی از تخفیف‌های فعال دیجی کالا

شاید بد نباشد که نمونه‌هایی از کدهای تخفیف فعال دیجی کالا در زمان نگارش این مقاله در خرداد ۱۴۰۱ را معرفی کنیم.

  • کد تخفیف ۵۰۰ هزار تومانی برای خرید عینک‌های منتخب بالای یک میلیون تومان
  • ۲۰ هزار تومان کد تخفیف ویژه اولین خرید بالای ۱۰۰ هزار تومان
  • ۱۰۰ هزار تومان کد تخفیف برای خرید شمش طلا با ارزش بیشتر از ۸۰۰ هزار تومان
  • تا ۳۰ درصد تخفیف برای محصولات مرتبط با ورزش‌های توپی
  • تا ۳۵ درصد تخفیف برای محصولات مرتبط با ورزش‌های هوازی
  • ۳۰ درصد تخفیف برای انواع چادر مسافرتی، کیسه‌خواب و زیرانداز
  • ۱۵ درصد تخفیف ویژه سفارش انواع شوینده تاژ
  • ۲۵ درصد تخفیف ویژه محصولات صبحانه
  • ۵۰ درصد تخفیف ویژه خرید انواع لبنیات تازه و بدون روغن پالم
  • ۳۵ درصد تخفیف ویژه خرید انواع کنسرو و غذای آماده
  • ۷۰ درصد تخفیف ویژه کتاب‌های پرفروش چاپی
  • ۲۵ درصد تخفیف ویژه انواع قمقمه و فلاسک سفری

روند تخفیف در دیجی کالا

احتمالا تابحال این سوال در ذهن شما ایجاد شده که چگونه از دیجی کالا تخفیف بگیریم؟ دیجی کالا کدهای تخفیف خود را با همکاری با فروشگاه‌ها یا برندها ارائه می‌کند. در حال حاضر، برخی محصولات برندها مانند سافتلن، دلیجان، اوه، مریدنت، شیفر و غیره با درصدهای تخفیف از ۱۵ درصد تا بیش از ۵۰ درصد در دیجی کالا به فروش می‌رسند. این برندها با دیجی کالا همکاری مستقیمی برای افزایش فروش خود دارند و در ازای این همکاری، خدماتی مانند درج بنرهای تبلیغاتی و غیره از این فروشگاه دریافت می‌کنند.

علاوه بر برندها برخی فروشگاه‌ها نیز در این زمینه با دیجی کالا همکاری می‌کنند. همکار دیگر دیجی کالا در این زمینه، وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده کد تخفیف هستند. لازم به ذکر است که آمار وب‌سایت‌های کد تخفیف، علاوه بر محصولات پرفروش، برخی محصولات خاص و کم‌فروش نیز بیش از دیگر کالاها شامل کد تخفیف می‌شوند.

سخن آخر

دیجی کالا، بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین فروشگاه آنلاین کشور است که علاوه بر مزایایی مانند تنوع محصولات و سرویس بازگشت وجه، اقدام به ارائه کد تخفیف بر روی انواع محصولات خود می‌کند. علاوه بر این مزایا این فروشگاه امکان خرید با کد تخفیف را نیز برای مشتریان خود فراهم آورده است. این تخفیف‌ها بر روی همه محصولات دیجی کالا اعمال می‌شوند بااین‌حال گروه کالاهای سوپرمارکتی، مد و پوشاک و سلامتی و زیبایی از پرتخفیف‌ترین کالاهای این فروشگاه محسوب می‌شوند.

لازم به ذکر است که کدهای تخفیف دیجی کالا از طریق وب‌سایت این فروشگاه و حساب کاربری کاربران در آن و نیز وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده کد تخفیف در دسترس هستند.