تبلیغات مناسب و کاربردی کالا و خدمات با چاپ پوستر و چاپ کاتالوگ

امروزه تبلیغات نقش بسیار مهمی در تعیین موفقیت تمامی کسب و کارها دارد. اشخاص و شرکت ها به منظور ارتقای برند و همچنین ارتقای فروش کالا و خدمات خود از روش های گوناگونی بهره می گیرند. یکی از این روش ها، چاپ اقلام تبلیغاتی مانند چاپ کاتالوگ، چاپ لیبل، چاپ کارت ویزیت و … می باشد که طبق مشاهدات تاثیر بسیار مثبتی در افزایش مشتریان و مخاطبان کسب و کارها داشته است. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد انواع چاپ کاتالوگ و همچنین ویژگی های بهترین چاپ کاتالوگ بیشتر بدانیم.

چاپ کاتالوگ: روشی فوق العاده برای تبلیغات

متخصصان مارکتینگ و بازاریابی با تکیه بر سال ها تلاش و آزمون و خطا در روش های مختلف، دریافتند تبلیغات زمانی بیشترین اثربخشی را دارد که در کمترین زمان یا فضای ممکن، کاربردی ترین و بیشترین اطلاعات را در اختیار مخاطبین قرار دهد.

در این بین نکته حائز اهمیت آن است که قبل از اقدام به چاپ کاتالوگ تبلیغاتی، می بایست از مفید و کاربردی بودن اطلاعات و تصاویر مندرج بر روی کاتالوگ اطمینان حاصل کرد.

بهترین نوع کاتالوگ آن است که علاوه بر داشتن طراحی زیبا و اطلاعات سودمند، دارای کیفیت بالایی از نظر مواد اولیه به کار رفته در آن باشد؛ در چاپ کاتالوگ ( چاپ کاتالوگ افست ، چاپ کاتالوگ دیجیتال ، قیمت چاپ کاتالوگ ) معمولا از جنس کاغذ گلاسه استفاده می کنند. این نوع کاغذ علاوه بر زرق و برق و درخشانی بیشتر، از ماندگاری بالاتری نیز نسبت به کاغذ های معمولی برخوردار است.

طراحی زیبا و خلاقانه صفحات کاتالوگ در کنار محتوای سودمند و کاربردی، چاپ کاتالوگ را به یکی از پربازده ترین روش های تبلیغاتی ممکن تبدیل می کند. طرح هایی که روی صفحات کاتالوگ قرار می گیرند می بایست متناسب با محتوایی که ارائه می شود باشند؛ همچنین گفتنی است که طرح های مزین کاتالوگ نه باید به قدری ساده باشند که هیچ توجه ای به خود جلب نکنند و نه به قدری شلوغ و بزرگ که مانع جای گیری صحیح نوشتارها و متن شوند.

چاپ کاتالوگ بنا بر نیاز و خواسته مشتری در ابعاد و مدل های مختلفی انجام می شود. متداول ترین ابعادی که خدمات چاپ کاتالوگ در آن صورت می گیرد A4، A5، وزیری، خشتی، رحلی و … می باشد. به علاوه، کاتالوگ ها ممکن است در دو مدل عمودی یا افقی چاپ شوند.

بهترین ارائه دهندگان خدمات چاپ کاتالوگ آنان اند که دست مشتری را در شخصی سازی کاتالوگ مورد نظر خود باز می گذارند. در چاپ پرنیان نوین ما به مشتریان خود بهترین راهنمایی ها را در خصوص چاپ کاتالوگ مناسب ارائه می دهیم. برای آشنایی با مراحل انجام چاپ کاتالوگ و همچنین انواع روش های آن می توانید به وبسایت ما مراجعه نمایید.

چاپ لیبل

با تغییر نیازها و خواسته های مشتریان، لازم است روش های تبلیغاتی متفاوتی مورد استفاده قرار گیرد. از بهترین این روش های جدید می توان به چاپ لیبل اشاره نمود.

چاپ لیبل ( طراحی لیبل و چاپ لیبل پشت چسبدار ) به دلیل اندازه کوچکتری که دارد نیازمند دقت و توجه بیشتری می باشد. بهترین چاپ لیبل زمانی میسر می شود که لیبل علاوه بر داشتن جاذبه بصری، شامل اطلاعات کاربردی نیز باشد. چاپ لیبل اگر اصولی انجام شود، می تواند باعث برتری و دیده شدن خدمت یا محصول شما در مقایسه با موارد مشابه شود.

لیبل ها می توانند در ابعاد و اندازه های مختلفی چاپ شوند؛ با این حال تعیین این ابعاد باید با دقت فراوانی صورت گیرد تا بیشترین بازدهی حاصل شود. در تعیین اندازه ابعاد لیبل فضای مورد نیاز روی محصول، شکل هندسی و مواردی از این دست مورد توجه قرار می گیرند.

لیبل ها عموما به صورت پشت چسب دار چاپ می شوند. همچنین در چاپ لیبل از کاغذ هایی مانند گلاسه براق و مات، چسبدار شفاف و شبرنگ استفاده می شود. گفتنی است لیبل ها برای این که دوام و ماندگاری بالاتری را تجربه کنند، اغلب با روکش هایی از جنس های مختلف نظیر ورنی، سلفون، یو وی و … پوشانده می شوند.

در هنگام چاپ لیبل باید دقت داشت که از مواد اولیه مرغوب و همچنین چاپگرهای سطح بالا استفاده شود تا کیفیت آن تضمین شود. برای آگاهی از ویژگی های بهترین چاپ لیبل می توانید به سایت پرنیان چاپ نوین مراجعه کنید.

چاپ پوستر

چاپ پوستر یکی از خدمات چاپی است که ارزش بالای خود را نزد افراد ثابت کرده است. چاپ پوستر برای مقاصد مختلفی نظیر تبلیغ کالا و خدمات جدید، دعوت از افراد برای شرکت در مراسمات و گردهمایی ها و … استفاده می شود. در چاپ پوستر ( طراحی و چاپ پوستر ، چاپ پوستر هنری ) معمولا از طراحی های گرافیکی خلاقانه و مرتبط با موضوع کلی چاپ پوستر استفاده می شود و متن ها را تا جای امکان خلاصه می کنند. چاپ پوستر یکی از خدمات مجموعه چاپ پرنیان نوین است که در سایزهای A5 و A4 انجام می شود.

چاپ سربرگ

سربرگ قسمتی از برگه است که اغلب در قسمت بالایی برگه قرار گرفته و در طراحی و چاپ سربرگ از رنگ های هماهنگ با رنگ های به کاررفته در لوگو کسب و کارها بهره گرفته می شود. چاپ سربرگ ( چاپ سربرگ A4 ، طراحی و چاپ سربرگ ) سبب می شود اعتبار و پرستیژ شرکت نزد شرکت های دیگر و به خصوص مشتریان بالاتر رفته و افراد بهتر بتوانند به شرکت اطمینان کنند. از استانداردهای چاپ سربرگ می توان به درج اطلاعات و راه های ارتباطی شرکت، لوگو و نام کسب و کار و … اشاره کرد. چاپ سربرگ بنابر خواسته و نیاز مشتری در ابعاد A4 و A5  انجام می شود.

چاپ کارت ویزیت: از ارزان ترین و بهترین روش های تبلیغاتی

چاپ کارت ویزیت مدت زیادی است که به عنوان روشی تبلیغاتی و حفظ ارتباط با مشتریان صورت می پذیرد. این روش مدت ها قبل از این که روش های تبلیغاتی دیگر در دسترس عموم قرار بگیرند، به کمک کسب و کارها آمد و به جذب مشتریان بیشتر و بالابردن سود و درآمد آنها کمک کرد.

کارت ویزیت ها تنها مختص به کسب و کارها نبوده و افراد حقیقی نیز می توانند با چاپ کارت ویزیت اختصاصی خود به جذب مشتریان بیشتر برای خود بپردازند.

برای چاپ کارت ویزیت مناسب باید توجه داشت که طرح های ترسیم شده روی کارت ویزیت، خلاقانه بوده و از لحاظ رنگی با بقیه اجزای کارت ویزیت همخوانی داشته باشد. اغلب مشتریان تقاضا دارند که روی کارت ویزیت خود لوگو و آرم کسب و کار خود را به منظور برندسازی بهتر و همچنین شناساندن محصولات و خدمات خود به مشتریان چاپ کنند. همچنین راه های ارتباطی مشتریان با شما مثل تلفن تماس، آدرس، آدرس شبکه های اجتماعی بایستی با اندازه قلم مناسب روی کارت ویزیت چاپ و حکاکی شوند.

بهترین چاپ کارت ویزیت را تنها زمانی تجربه خواهید کرد که علاوه بر طرح و اطلاعات روی آن، به جنس مواد به کار رفته در آن و همچنین روش های چاپ کارت ویزیت توجه کنید.

در مجموعه چاپ پرنیان نوین ( ارائه کننده خدمات چاپ پوستر ، چاپ لیبل ، چاپ سربرگ و چاپ کاتالوگ) چاپ کارت ویزیت مطابق با نیازها و خواسته های مشتری انجام می شود. در چاپ کارت ویزیت اغلب از موادی چون پی وی سی، کتان، گلاسه و … استفاده می شود. با توجه به بودجه و نیاز مشتری امکان افزودن یک لایه محافظ از جنس سلفون یا لمینت برای اطمینان از ماندگاری و دوام بیشتر کارت ویزیت نیز وجود دارد.

در چاپ کارت ویزیت با توجه به تیراژ و تعدادی که کارت ویزیت چاپ می شود، از روش های متفاوتی استفاده می شود. برای مثال برای چاپ کارت ویزیت با تیراژ کمتر از 1000 عدد از چاپ دیجیتال استفاده می شود. این در حالی است که افزایش تعداد درخواستی نیازمند بهره گیری از چاپ افست می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش می توانید به وبسایت چاپ پرنیان مراجعه نمایید.