چگونه با خرید جم فری فایر به یک پلیر حرفه ای تبدیل شویم؟

بازی های آنلاین اکشن – تفنگی یکی از تفریحات پرطرفدار و هیجان انگیز هستند که شما را به فردی خلاق تر تبدیل کرده شما را وادار به فکر کردن و ایجاد خلاقیت می کنند. وقتی وارد عرصه ی گیمینگ می شوید دیگر نمی توانید آن را کنار بگذارید. با ورود به این دنیا با پلیر (بازیکنان) زیادی در سطوح و نقاط مختلف دنیا آشنا می شوید و دوستان زیادی پیدا می کنید. اگر به بازی های آنلاین اکشن علاقه مندید از شما میخواهیم تا پایان مقاله همراهه ما باشید تا شما را با فری فایر که یکی از این بازی های پرطرفدار است و برخی قابلیت های آن آشنا کنیم.

جم فری فایر، معرفی ارز رایج بازی فری فایر

امروزه اکثر بازی های آنلاین دارای فروشگاه با پرداخت درون برنامه ای هستند. پلیر ها برای خرید آیتم های فروشگاهی و قفل شده ی بازی های موبایل نیاز به خرید الماس ها یا ارز رایج این بازی ها دارند. در بازی فری فایر نام واحد پولی جم است و بازیکنان با خرید جم فری فایر یا کسب آن از روش های دیگر می توانند به امکانات جذاب این بازی دسترسی پیدا کنند و خود را به پلیر حرفه ای تبدیل کنند.

از چه راه هایی جم فری فایر بدست آوریم؟

برای بدست آوردن جم فری فایر و آیتم های فروشگاهی فری فایر راه های مختلفی وجود دارد که بعضی از آن ها به صورت رایگان و برخی با پرداخت هزینه در دسترسی بازیکنان قرار می گیرد. در ادامه می خواهیم شما را با چندین راه برای بدست آوردن جم فری فایر آشنا کنیم.

خرید کردن

معمول ترین و رایج ترین راه دست یابی به ویژگی های قفل شده یا پولی بازی که پلیر های حرفه ای بیشتر طرفدار این روش هستند روش خریدن آیتم ها از طریق پرداخت درون برنامه ای می باشد. در این روش بازیکن ها با پرداخت پول جم فری فایر یا الماس کارت خریداری می کنند. البته الماس کارت ها را در طی پیشرفت در بازی هم می توان بدست آورد.

وارد کردن کد

یکی دیگر از روش های بدست آوردن جم وارد کردن یک سری کد هاست که محدود به سرور بعضی مکان های خاص است. بازیکنان در مواردی که بخواهند با استفاده از کد ها جم فری فایر را خریداری کنند گاها ناچار به عوض کردن سرور خود هستند. پس این روش هم واضح است که توسط پلیر های حرفه ای صورت می گیرد و بازیکنان تازه وارد یا مبتدی قادر بخ انجام آن نیستند.

اپلیکیشن ها

روش بعدی بدست آوردن جم در این بازی استفاده از برخی اپلیکیشن هاست و ما به شما امتحان کردن این روش ها را توصیه نمی کنیم زیرا زمانبر است و علاوه بر آن چون که باید بر روی سیستم شما نصب شود ایمنی آن تضمین شده نیست.

هک کردن

روش آخر بدست آوردن جم فری فایر توسط هک کردن صورت می گیرد که رک بالایی دارد زیرا اگر متوجه این کار شما شوند اکانت شما را می بندند و دیگر قدر به ساخت اکانت نیستید. این کار عملا ارزشی هم ندارد زیرا مقدار بسیار کمی جم به کاربران می دهد.

به دست آوردن پیروزی های متعدد

راحت ترین و بهترین روش بدست آوردن جم در این بازی کسب موفقیت های متعدد در مراحل بازی و عملیات ها و ماموریت هاست. فری فایر و اکثر بازی های مشابه مثل پابجی، کالاف دیوتی و … برندگان هر کدام از مسابقات جوایز و هدایایی اهدا می کند تا بتوانند با تقویت کاراکتر خود، شانس موفقیت را بیش از پیش افزایش دهند. تنها ایراد این راه این است که با موفقیت در این عملیات ها بازی مقدار کمی از جم را به شما می دهند اما این را هم در نظر داشته باشید با این کار، هیچ ریسکی امنیت حساب کاربری شما در فری فایر را تهدید نمی کند.

با خرید جم فری فایر به چه امکاناتی دسترسی خواهیم داشت؟

بازی فری فایر یک سری از امکانات رو به طور پیش فرض و رایگان در اختیار بازیکنان خود قرار می دهد. مثل سلاح هایی که در طول اجرای بازی در اختیار شما قرار می گیرد، اسلحه هایی که بر روی ماشین تعبیه شده، اسلحه هایی که برای حالت تیراندازی در خفا مورد استفاده قرار می گیرند، نارنجک های قدرتمند و همچنین زره و کلاه ایمنی که از جان شما در بازی محافظت کرده و باعث می شود بیشتر بازی کنید و زنده بمانید به طور رایگان در اختیار شما هستند.

اما بسیاری از امکانات حرفه ای و جذاب این بازی به صورت غیر رایگان در فروشگاه بازی قرار دارند و شما باید با پیشرفت و پیروزی در مراحل و ماموریت های مختلف و حتی خرید جم فری فایر به آن ها دسترسی پیدا کنید. اینجا به چند مورد از این امکانات اشاره می کنیم.

کفش جت پک اولین مورد از آیتم های فری فایر Free Fire –  می باشد که قصد داریم در این مقاله به شما معرفی کنیم. این کفش ها به کاراکتر شما توانایی پرواز می دهند. که توانایی پرواز با جت پک در مدت زمان محدود می باشد. وقتی سوخت کفش تمام شود باید کفش را دوباره تجهیز کنید تا بتوانید از آن استفاده کنید. توانایی پرواز قابلیت شارژ ندارد و علاوه بر آن شما در هنگام پرواز می توانید از سلاح استفاده کنید که این یک قابلیت بی نظیر است.

قابلیت بعدی تخته الکتریکی است که با استفاده از آن می توانید در محیط نقشه پرواز کنید فقط در نظر داشته باشید که این تخته شما را از خانه و فضاهای بسته عبور نمی دهد. برای حفظ بقای بیشتر در بازی نیاز به سرعت بالا برای تردد در سطح نقشه بازی دارید تا دشمنان نتوانند با شمادرگیر شوند و این امکان زمانی برای شما فراهم می شود که از ابزار نقلیه استفاده می کنید، مثل: کفش جت پک و قابلیت جامپینگ، تخته الکترونیکی و دیگر وسایل نقلیه.

آخرین قابلیتی که در این مقاله به شما معرفی خواهیم کرد به دست آوردن کاراکترهای بازی است. سازنده ی این بازی برای بازیکنان راه های مختلفی برای دستیابی به کاراکتر های جدید یا حتی قدیمی قرار دادند. شما می توانید در رویداد هایی که بعد از ورود کاراکتر جدید منتشر می شود شرکت کنید و با برنده شدن در آن مقدار زیادی جم و سکه جمع آوری کنید و شخصیت های بازی را دریافت کنید. استفاده از به روزرسانی پچ – Patch یکی دیگر از بهترین روش های دریافت کاراکترهای بازی می باشد. در زمان بروز رسانی های بزرگ در باز فری فایر ایونت هایی ایجاد می شود که در نتیجه ی آن ها بازیکنان می توانند به صورت رایگان به شخصیت یا کاراکتر های قدیمی دسترسی پیدا کنند. و ساده ترین راه آن خرید جم فری فایر و پرداخت آن برای دریافت انواع کاراکتر هاست.