چیدمان مرتب فروشگاه با استفاده از قفسه فروشگاهی | مدیرعامل شیک شلف از قفسه راک و انواع استند فروشگاهی ( استند چیپس و پفک و استند ابزار ) می گویند.

فروشگاه ها مکان هایی هستند که اقلام متنوعی را در رنگ ها و مدل های گوناگون به فروش می رسانند. مراجعه کنندگان به فروشگاه ها تمایل دارند تا گزینش محصول مورد نظر را پس از بررسی چندین مدل مختلف انجام دهند. برای خدمت رسانی بهتر و پربازده به مشتریان، می توان از تجهیزات فروشگاهی مانند انواع قفسه فروشگاهی و استند فروشگاهی استفاده کرد. جهت آشنایی بیشتر با موارد یاد شده تصمیم بر آن شد تا با جناب آقای شفیعی مدیرعامل شیک شلف ( فعال در زمینه ارائه تجهیزات فروشگاهی ) گفتگویی انجام داده و گزیده ای از سخنان ایشان را به شما خواننده عزیز به اشتراک بگذاریم.

– جناب شفیعی فروشگاه ها صرف نظر از بزرگی یا کوچکی مغازه موارد متعددی را به فروش می رسانند که مدیریت قرارگیری صحیح آن ها چالش بزرگی را برای فروشگاه داران به دنبال دارد. چه پیشنهادی برای این عزیزان دارید؟

صاحبان فروشگاه ها می توانند از قفسه های مخصوص فروشگاه ها با نام قفسه فروشگاهی استفاده کنند. انواع قفسه فروشگاهی نظیر قفسه وسط فروشگاهی، قفسه فروشگاهی یک طرفه، قفسه فروشگاهی خودایستا و قفسه فروشگاهی دوطرفه با ارائه چندین طبقه به فروشگاه داران کمک می کنند تا اقلام فروشگاه را به طور شکیل و با نظم و ترتیب در کنار یکدیگر قرار دهند. ویژگی فوق العاده قفسه فروشگاهی این است که علاوه بر کمک به نظم فروشگاه، به بهبود دکوراسیون مغازه کمک می کنند.

– لطفا در مورد انواع قفسه فروشگاهی و کاربرد هر یک توضیحاتی ارائه نمایید.

مدل های متفاوت قفسه فروشگاهی مثل قفسه فروشگاهی خودایستا و قفسه فروشگاهی یک طرفه همگی یک نقش دارند: افزایش فضای در دسترس فروشگاه ها و برگرداندن نظم و ترتیب به مغازه.

قفسه وسط فروشگاهی یکی از محبوب ترین انواع قفسه فروشگاهی است که همان طور که از نامش پیداست، آن را در وسط مغازه قرار داده و اقلام فروشگاه در طرفین آن و روی طبقات چیده می شود. قفسه فروشگاهی یک و دوطرفه نیز نوع دیگر قفسه فروشگاهی هستند که مدل یک طرفه بر خلاف مدل دو طرفه، تنها یک وجه از قفسه را در اختیار فروشندگان قرار می دهد.

– نگهداری و انبار کردن محصولات و ماشین آلات سنگین از دغدغه های بزرگ گردانندگان کارخانجات و تولیدی های صنعتی است. این دست اصناف چگونه می توانند از انباری های خود بهینه تر استفاده کنند؟
سوال جالبی پرسیدید چرا که تاکنون مشتریان بسیاری از همین اصناف داشته ایم که در ابتدا از بی نظمی و کمبود فضای انباری خود گله مند بوده و پس از ارائه خدمات شیک شلف به گفته خودشان “انباری شان از این رو به آن رو شده بود!”. با استفاده از قفسه راک می توان انباری کارخانجاتی که با محصولات سنگین و ماشین آلات حجیم و عظیم سروکار دارند را مرتب کرد و محصولات را با نظم و انضباط بدون دغدغه از شکستن و یا سقوط طبقات قفسه راک در کنار یکدیگر چید. قفسه راک انباری در دو مدل قفسه راک سنگین و قفسه راک نیمه سنگین تولید می شود که مدل سنگین قفسه راک تحمل وزن تا 1800 کیلوگرم را نیز دارا می باشد. یکی دیگر از ویژگی های بی نظیر قفسه راک این است که می توان ارتفاع طبقات را بسته به نیاز شخصی سازی کرد و بالاتر و یا پایین تر از حد معمول قرار داد.

– قبل از آغاز مصاحبه متوجه شدم شیک شلف علاوه بر ارائه قفسه فروشگاهی، استند فروشگاهی را نیز در مدل های استند ابزار و استند چیپس و پفک تولید و به فروش می رساند. لطفا در مورد کاربرد این دو استند نیز توضیح دهید.

همینطور است. هرچه زمان جلوتر می رود نحوه دکوراسیون فضاهای داخلی و خارجی فروشگاه ها تغییر می کند و موارد جدیدی به آن اضافه می شود که تیم شیک شلف در جهت همگام بودن با ترندهای روز آن ها را نیز در فهرست خدمات خود قرار می دهد. به عبارت دیگر فروشگاه ها علاوه بر استفاده از قفسه ها و ویترین برای نمایش و معرفی محصولات خود، اکنون به وسیله دیگری به نام استند نیز دسترسی دارند. قبل از توضیح در مورد دو نوع استندی که حضرتعالی فرمودید اجازه دهید بگویم استند چیست و چه کاربردی دارد. در یک تعریف کلی می توان استند نوعی وسیله است که به ما کمک می کند محصولات مان را به طرزی که نسبت به وسایل دیگر متمایز شود نمایش دهیم. استندها در انواع مختلفی نظیر استند فروشگاهی و استند تبلیغاتی استفاده می شوند. استند ابزار نوعی استند فروشگاهی است که با استفاده از آن می توان ابزار و یراق موجود در فروشگاه را به طرزی چشم نواز و شکیل در معرض دید مراجعه کنندگان به فروشگاه قرار داد و با ارائه گزینه های مشابه در آن واحد، شانس خریداری محصول را افزایش داد. بسیاری از افراد پس از خرید استند ابزار از شیک شلف گزارش داده اند که مشتریان به دلیل این که خودشان روی نظاره و بررسی مدل های مختلف محصول کنترل دارند زمان بیشتری را در فروشگاه آن ها می گذارند و در نهایت خرید خود را از همان فروشگاه انجام می دهند. استند ابزار در انواع مختلفی نظیر استند ابزار دیواری، استند ابزار پانچی و استند ابزار گردان در بازار یافت می شود.

استند چیپس و پفک ( خرید استند چیپس و پفک ، قیمت استند چیپس و پفک ) نیز نوع دیگری از استند فروشگاهی است که سوپرمارکت ها و هایپرمارکت ها به عنوان مشتری دست اول آن شناخته می شوند. چیپس و پفک تنقلات خوشمزه ای هستند که افراد فارغ از گروه سنی ای که دارند آن ها را تهیه کرده و از خوردن آن لذت می برند؛ موردی که تقریبا همه خریداران چیپس و پفک به آن اهمیت می دهند له نبودن محتویات و بسته بندی درون این خوراکی های خوشمزه است و در صورتی که افراد متوجه آسیب دیدگی آن شوند، از خرید آن خودداری می کند. بنابر این فروشگاه ها با خرید استند چیپس و پفک علاوه بر محافظت از تنقلات در برابر خرد و له شدن، آن ها را به شکلی چشم گیر و وسوسه کننده در معرض دید خریداران قرار می دهند و از این طریق شانس خریده شدن تنقلات را بالا می برند. استند چیپس و پفک بنابر نیاز مشتری در ابعاد و مدل های مختلف قابل تولید و شخصی سازی است.

– خیلی ممنون بابت توضیحات کامل شما جناب شفیعی. در انتها از شما خواهش می کنم تا در مورد مجموعه شیک شلف و خدمات و محصولات این تیم توضیح دهید.

مجموعه شیک شلف ( ارائه کننده قفسه فروشگاهی ، قفسه راک ، استند چیپس و پفک و استند ابزار ) فعالیت خود را در سال 1388 و با هدف ارائه باکیفیت ترین تجهیزات فروشگاهی آغاز کرد. محصولات تولید شده توسط شیک شلف مانند قفسه فروشگاهی و استند دیواری هایپری از مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده و مراحل ساخت و تولید آن مطابق با استاندارد های روز دنیا پیش می رود.

یکی از خدماتی که شیک شلف برای مشتریان عزیز در نظر گرفته مشاوره در مورد اجرای قفسه بندی است که برای مشتریانی که نسبت به ابعاد قفسه مورد نظر خود اطمینان ندارند ارائه می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات شیک شلف و یا دریافت مشاوره می توانید به وبسایت شیک شلف مراجعه نمایید.