کاشی استخری البرز | لیست قیمت کاشی و سرامیک البرز

کاشی استخری البرز را از کاوه سرام بخواهید. همه کاشی ها توسط تولید کننده ها برای یک کار تولید نمی شوند و این اتفاقا چیز خوبی است. درک این موضوع برای خرید کاشی مناسب برای برنامه هایی که در نظر دارید مهم است.

به عنوان مثال، به دلیل “عوامل آب، آفتاب و باران”، کاشی استخر به دوام فوق العاده ای نیاز دارد که برای کاشی های کف پوش یا دیوار و سقف لازم نیست. علاوه بر این، کاشی های استخر با کلر و سایر مواد شیمیایی استخر در تماس هستند. داشتن این قابلیت ها برای هر کاشی که مخصوص جایی است بسیار خوب است. اما فرد هنگام خرید از کجا مطمئن شود که کاشی استخرش کیفیت مد نظر را دارد. این اعتماد سازی به برند کاشی و محل خرید بر می گردد. خرید یک کاشی معتبر از یک برند معتبر کار سختی نیست.

کاشی البرز یکی از قدیمی ترین برندهای ایرانی است که هنوز هم مانند اوایل کار، خوش نام و پر آوازه است. این برند ایرانی با داشتن 50 سال تجربه، توانسته اعتماد مشتریان را به خود جلب کند. یکی از تولیدی های این برند قدیمی ایرانی، ماشی استخری است که با بهترین کیفیت و در تنوع رنگ و طرح بسیار تولید و به بازار عرضه شده است. شما می توانید این کاشی را در سایت کاوه سرام، مشاهده و اقدام به خرید آن به صورت اینترنتی یا حضوری نمایید. کاوه سرام به دلیل داشتن نمایندگی رسمی کاشی البرز، محصولات را با بهترین کیفیت و با نازل ترین قیمت، خرید کاشی استخری البرز به شما عرضه می کند.

کاشی استخری البرز

برای استخر نباید از کاشی های معمولی استفاده کرد، زیرا عواقب استفاده از کاشی معمولی قابل توجه است، از جمله:

  • عمر کاشی کوتاه می شود؛ معمولاً بعد از 6 ماه کاشی شروع به ریزش می کند.
  • کاشی به راحتی کثیف می شود و پس از نفوذ لکه ها به لعاب، تمیز کردن آن بسیار دشوار است. حتی اگر از یک ماده تمیز کننده حرفه ای استخر استفاده شود، خلاص شدن از شر لکه ها دشوار است.
  • لعاب می ریزد، خورده می شود، به خصوص در آب گرم، استخرهای گرم، و سپس کاشی استخر در نهایت می ریزد.

در مورد کاشی های داخل منزل مانند دستشویی یا حمام که استفاده می‌شود، گاهی اوقات افراد فکر می کنند هیچ تفاوتی بین این دو نوع کاشی با کاشی استخر وجود ندارد و می توان از آنها برای استخر یا برعکس استفاده کرد. اما توجه داشته باشید که در حالی که کاشی حمام برای تماس با آب طراحی شده است، در نظر گرفته نشده است که تمام روزهای هفته به صورت 24 ساعته در زیر آب قرار گیرد. کاشی معمولی حمام برای نور ملایم و دمای ثابت و ملایم طراحی شده است. همین امر در مورد کاشی های مورد استفاده در اطراف سینک آشپزخانه نیز صدق می کند.

این ها تنها کمی از نکاتی است که البرز هنگام تولید کاشی استخری خود به آن توجه می کند. کاشی استخری البرز یکی از قدیمی ترین کاشی های استخری موجود در بازار است که شما می توانید آن را از طریق سایت اینترنتی کاوه سرام خریداری نمایید. در این سایت شما می توانید انواع کاشی های استخری را کنار یکدیگر مقایسه و خرید خود را با خیال راحت انجام دهید.

لیست قیمت کاشی و سرامیک البرز

هر محصولی دارای ویژگی های مختلفی است، که همین ویژگی ها بر روی قیمت آن تاثیر می گذارد. کاشی و سرامیک البرز نیز، با توجه به درجه کیفیت کاشی و سرامیک، ابعاد آن و … دارای لیست قیمت هستند. شما می توانید لیست قیمت کاشی و سرامیک البرز را در سایت کاوه سرام مشاهده کنید. وب سایت کاوه سرام قیمت های خود را به روز نگاه داشته و تمام تغییرات را ذکر می کند. همچنین شما می توانید برای آگاهی دقیق از لیست قیمت کاشی و سرامیک البرز و همچنین دریافت راهنمایی با کارشناسان کاوه سرام ارتباط برقرار نمایید. برای این کار کافی است با شماره تلفن های موجود در در سایت، تماس حاصل فرمایید.

کارشناسان پشتیبانی کاوه سرام به صورت کامل شما را راهنمایی خواهند کرد تا برای شما یک خرید راحت و آسوده را رقم بزنند. شما می توانید در منزل خود از طریق سایت اینترنتی کاوه سرام، کاشی و سرامیک البرز خود را سفارش داده و آن را در مقصد مورد نظر خود تحویل بگیرید.