میلگرد بستر | فروش میلگرد بستر در فایف

میلگرد بستر را از گروه صنعتی فایف بخواهید. کلمه میلگرد در واقع ترکیبی از دو کلمه است و مخفف میله تقویت کننده است. میلگرد به عنوان فولاد تقویت کننده یا تقویت کننده نیز شناخته می شود. از یک میله فولادی مخصوص یا یک توری ساخته شده از بسیاری از سیم های فولادی کوچک تشکیل شده است. مجتمع تولیدی و صنعتی فایف یکی از قدیمی ترین ترین کارخانه های تولیدکننده است که از سال 1370 در راستای صنعتی سازی و کاهش هزینه های ساخت، اقدام به احداث مجتمع تولیدی نموده تا در جهت نیل به اهداف خود که همانا ارتقاء سطح کیفی تولیدات داخلی، صدور محصولات به بازارهای جهانی و بهینه‌سازی استفاده از مواد اولیه بوده، حرکت کند. شما می توانید میلگرد بستر مورد نیاز خود را از طریق سایت اینترنتی فایف به راحتی سفارش دهید.

میلگرد بستر به عنوان یک وسیله کششی و مکانیزم تقویت کننده در بتن و بنایی با هدف تقویت و تثبیت بتن تحت کشش استفاده می شود. به زبان ساده میلگرد بستر یک میلگرد فولادی است که در داخل سنگ یا بتن با هدف تقویت آن و کمک به مقاومت در برابر فشار و کشش زیاد قرار می گیرد.

میلگرد بستر

چیزی که باید از آن آگاه بود این است که چند نوع مختلف از میلگرد بستر وجود دارد و هر کدام برای هدف خاصی استفاده می شود. در اینجا لیستی از رایج ترین انواع میلگرد مورد استفاده در ساخت و ساز آورده شده است:

میلگرد کربنی فولادی: این نوع میلگرد بسیار مقرون به صرفه است، مستحکم است و معمولاً در بتن ریزی استفاده می شود.

میلگرد GFRP : این میلگرد جایگزینی برای فولاد کربنی سنتی است. از فایبرگلاس ساخته شده است و مقاومت کششی بالایی دارد.

میلگرد بستر گالوانیزه: میلگرد گالوانیزه با استفاده از فرآیندهای مختلف با روی پوشانده می شود و در برابر خوردگی بسیار مقاوم است.

فولاد ضد زنگ: میلگرد فولادی ضد زنگ برای مقاصدی استفاده می شود که در آن خوردگی موضوعی است، اما روی به دلیل تمایل به گالوانیزه شدن نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد. این بسیار گران است و به ندرت استفاده می شود.

میلگرد اپوکسی: میلگرد پوشش داده شده در اپوکسی بسیار مدرن و اقتصادی است. در برابر خوردگی بسیار مقاوم است، اما به دلیل حرکت آسیب دیدن پوشش عالی نیست.

نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که میلگرد بستر در گذشته از فولاد ساخته می شد. با این حال، در طول دهه 1960، افراد شروغ به ساخت میلگرد از ضایعات فلزی کردند. این روزها، میلگرد بستر حاوی 97٪ مواد بازیافتی است که آن را نسبتاً دوستدار محیط زیست می کند.

بیشتر میلگردها که از فولاد ساخته شده اند از ذوب ضایعات فولادی در کوره قوس الکتریکی ساخته می شوند. سپس فولاد ذوب شده به شکل شمش ریخته می شود و سپس به صورت گرم نورد می شود. بعد از اینکه میله رول شد، با استفاده از ماشین آلات مخصوص به طول دلخواه برش داده می شود و برای خنک شدن هوا در بستر هوا قرار می گیرد.

میلگرد کلاف نیز وجود دارد که درست مانند میلگرد معمولی است، اما به جای میلگرد مستقیم، شکل کلاف دارد. این نوع میلگرد پس از خنک شدن با هوا، سپس به داخل وان رفرمینگ فرستاده می شود و در آنجا قرقره شده و به شکل کلاف در می آید و سپس به شکل ها و طول های مناسب برش می شود.

فروش میلگرد بستر در فایف

فایف، با تجهيزات مدرن و كادري متخصص و كارآزموده، تمام توان خود را گذاشته و با سعی و تلاش همه جانبه، گستره توليدات خود را با بالاترين استانداردهای بین المللی به مصرف كننده های داخل و متعاقب آن، به بازارهای جهانی ارائه کند. از همین رو، شما می توانید با خیال آسوده نسبت به خرید میلگرد بستر از طریق سایت فایف اقدام نمایید. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی خرید، با کارشناسان پشتیبانی فایف تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما به صورت رایگان شما را راهنمایی خواهند کرد و به شما کمک می کنند تا یک خرید راحت را تجربه کنید.

مجموعه فایف با آگاهی کامل از نیاز مخاطبان، مرغوب ترین محصولات را با مناسب ترین قیمت به مشتریان عرض می کند. امروزه مجموعه فایف با هدف افزایش بهره وری و خدمت رسانی به جامعه ی هدف، در تلاش است که جدیدترین و به روزترین کالاها را با توجه به نیاز جامعه تولید کند و در کوتاه ترین زمان، بیشترین بازده را دریافت کند.