پد سلولزی | عرضه مستقیم پد سلولزی به قیمت کارخانه بدون واسطه

پد سلولزی مهم ترین تجهیزاتی است که توسط مهندسان طراحی و تولید شده است. شما می توانید این محصول پرکاربرد را در فروشگاه اینترنتی نیکاسان تهیه کنید. فروشگاه نیکاسان عرضه کننده مستقیم پد سلولزی به قیمت کارخانه بدون واسطه است.

امروزه برای آسایش، راحتی انسان ها و بالا رفتن راندمان وسایل و … از پد سلولزی استفاده می شود. پد سلولزی یک صفحه ضخیم موج دار از جنس کاغذ کرافت است که در اندازه  های مختلف طراحی، تولید و عرضه می شود. پدهای سلولزی کاربرد های بسیاری چون تولید هوای مطبوع در گلخانه، تولید هوای مطبوع در دامداری، تولید هوای مطبوع در مرغداری و … را دارند. ما در این مقاله به بررسی انواع پدهای سلولزی عرضه شده در فروشگاه نیکاسان می پردازیم پس با ما همراه باشید.

ویژگی پد سلولزی عرضه شده در فروشگاه نیکاسان

پد های سلولزی عرضه شده در فروشگاه نیکاسان ویژگی هایی دارند که در ادامه به چند مورد آن ها اشاره می کنیم:

  1. به دلیل استفاده از کاغذ کرافت در ساختار پد های سلولزی، این پد ها خاصیت مویینگی دارند که این خاصیت باعث توزیع یکنواخت آب در سطح و راندمان خنک سازی بالا می شود.
  2. این پدها به نحوی طراحی شده اند که آب به داخل آن ها نمی رود و جذب آب بسیار بالایی دارد.
  3. پد ها سلولزی خاصیت خودشویی دارند به همین دلیل باعث نگهداری راحت آن ها، آسان شدن تمیز کردن آن ها و کاهش هزینه شده است.
  4. این پد ها مانع از ورود گرد و غبار و حشرات موذی و … به محیط می شوند.
  5. پد های سلولزی از آلودگی محیط جلوگیری می کند. در واقع این پدها هیچ گونه حساسیت و مشکلات تنفسی را ایجاد نمی کند.
  6. نصب پدهای سلولزی و تعویض آن، راحت و کم هزینه است.
  7. عمر مفید پد های سلولزی 3 سال است اما با نگهداری درست نیز می توانند تا 5 سال کارایی داشته باشد.

با توجه به ویژگی های منحصر به فرد این پد ها، کاربرد زیادی در صنایع مختلف دارد. برای خرید پد سلولزی فروشگاه نیکاسان می توانید با مشاوران متخصص این مجموعه در ارتباط باشید و از کمک آن ها بهره مند شوید.

کاربرد پد سلولزی عرضه شده در فروشگاه نیکاسان

با استفاده از پد سلولزی مصرف انرژی در مدت زمان طولانی کاهش می یابد و هوای خنک به سالن می رسد. پد سلولزی را در محیط های مختلفی چون گلخانه، مرغداری، نساجی، صنایع چوبی و… استفاده می کنند، که در ادامه برخی از آن ها را بررسی می کنیم.

  • فضای گلخانه محیط های بسیار بزرگی است که نیازمند گردش هوای دائمی در آن جا است. هم چنین گیاهان نمی توانند در فضای خشک رشد کافی داشته باشند به همین دلیل باید سیستم هایی تعبیه شود که به شکل موثر بتوانند محیط گلخانه را خنک کنند و در عین حال بتوانند رطوبت کافی این فضای پر از گل و گیاه را تأمین نمایند. سیستم پد های سلولزی گلخانه با فن می تواند به طور کامل هر دو نیاز را رفع نماید که در گلخانه ها با ایجاد رطوبت به رشد و نمو سریع تر گیاهان کمک بسیاری می کند. از آنجایی که اساس کار پد سلولزی گلخانه، فراهم آوردن رطوبت مورد نیاز گلخانه است لذا به آن خنک کننده رطوبتی نیز می گویند.
  • پد سلولزی جذب آب بالایی دارد به همین دلیل باعث افت فشار و در نتیجه کاهش مصرف برق می شود. تعبیه این پدها در سالن مرغداری باعث می شود هوای سالن مرغداری کاملا مطبوع شده و دی اکسید کربن از محیط خارج شود. تمامی این عوامل باعث رشد بیشتر جوجه ها و افزایش کیفیت در روند پرورش طیور می شود و از ورود بیماری به داخل سالن جلوگیری می کند.
  • پدهای سلولزی ویژگی های منحصر به فردی دارد، به همین دلیل باعث شده است برای ایجاد هوایی مطلوب، از این پد ها در کولر های آبی استفاده شود. با این که پد های سلولزی قیمت بالاتری نسبت به پوشال دارد ولی جایگزین کولر های پوشالی شده است.

فروشگاه اینترنتی نیکاسان عرضه کننده مستقیم پد سلولزی به قیمت کارخانه بدون واسطه است. پس پد سلولزی کولر مد نظر خود را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه از وبسایت نیکاسان تهیه کنید.