صفر تا صد ازمون یوس؛ آنچه درباره کنکور ترکیه باید بدانید

آزمون یوس آزمون ورودی بسیاری از دانشگاه‌های ترکیه برای غیربومیان است. آزمون یوس طرفداران زیادی را در بین ایرانیان دارد. چرا که کنکور ترکیه نسبت به کنکور ایران آسان‌تر و سطح پایین‌تری را دارد. پس اگر شما هم در فکر مهاجرت به ترکیه هستید؛ با این مقاله همراه شوید، بی‌شک اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد.

مواد و زمان پاسخ گویی به سوالات آزمون یوس

آزمون یوس شامل دروس ریاضی، هوش، هندسه، همچنین منطق و پرابلم است. در رابطه با تعداد سوالات و همچنین زمان پاسخگویی به سوالات یوس، باید این نکته را خدمتتان عرض کنم؛ مجموع سوالاتی که از این دروس در آزمون یوس دانشگاه‌های ترکیه طرح می‌شود، بنا به سیاست هر دانشگاهی در ترکیه که آزمون یوس برگزار می‌کند متفاوت است. به طور کلی تعداد سوالات این آزمون 80 تا 100 عدد، همچنین زمان پاسخگویی به سوالات 100 تا 120 دقیقه است.

برگزاری کلاس های یوس در یونی لند

یونی لند ارائه دهنده خدمات مختلف و مفید در زمینه آزمون یوس است. این موسسه بی‌نظیر در زمینه برگزاری کلاس‌های آمادگی آزمون یوس حرف اول را می‌زند. به جرئت می‌توان گفت یونی لند در زمینه ثبت نام و انتخاب رشته در میان موسسه‌های برگزاری کلاس یوس بهترین است. یونی لند فقط یک نام نیست؛ بلکه برندی نام آشنا برای افرادی است که در زمینه یوس فعالیت دارند.

کلاس آنلاین یوس مجموعه یونی لند

یونی لند در طی سال تحصیلی برای دانشپذیران مجموعه خدمات ویژه‌ای از جمله برگزاری کلاس‌های آنلاین یوس در نظر گرفته است. آموزش آنلاین یوس برای افرادی که ساکن تهران نیستند، ولی تمایل دارند در کلاس‌های یوس مجموعه یونی لند استفاده کنند، فرصت مناسبی است. چرا که به طور کلی کلاس آنلاین و حضوری از لحاظ کیفیت و تدریس یکسان هستند و تفاوت چندانی باهم ندارند. البته انتخاب کلاس به صورت حضوری یا آنلاین بستگی به خود داوطلب دارد، باید با شناخت کامل از خود بهترین گزینه را انتخاب کند.

مزیت کلاس‌های آنلاین یوس یونی لند

ویژگی مهم این کلاس‌ها ضبط کامل جلسات و دسترسی لازم برای دانشپذیران مجموعه برای مشاهده مجدد و رفع اشکال است. این مزیت کلاس‌های آنلاین یوس مجموعه یونی لند باعث شده است حتی متقاضیانی که در اواسط کلاس ها به جمع دانشپذیران اضافه می‌شوند؛ به جلسات قبلی هم دسترسی داشته باشند.

کلاس حضوری یوس مجموعه یونی لند

یونی لند علاوه بر برگزاری کلاس‌ یوس آنلاین، به صورت حضوری هم اقدام به برگزاری کلاس‌های یوس می‌کند. روند برگزاری کلاس‌های حضوری همانند کلاس‌های آنلاین به نحوه برنامه ریزی شده است که؛ قبل از شروع آزمون دانشگاه‌های ترکیه با جمع بندی ویژه به پایان می‌رسند. پس اگر نگران اتمام آموزش تا قبل از آزمون یوس هستید، با یونی لند هیچ نگرانی نداشته باشید.

مزیت کلاس‌های حضوری یوس یونی لند

همانطور که همه ما می‌دانیم شرکت در کلاس به صورت حضوری مزایای ویژه ای دارد؛ از جمله ارتباط چهره به چهره با استاد است. کلاس حضوری برای دانشپذیر این امکان را فراهم می‌کند؛ اشکالات خود را در لحظه از استاد خود بپرسد و آن را به تایم دیگری موکول نکند. به طور کلی اگر بتوانید کلاس یوس را به صورت حضوری انتخاب کنید؛ تصمیم خوبی گرفته‌اید.

یونی لند و کنکور ترکیه

از جمله خدمات چشمگیر یونی لند برگزاری کلاس‌های حضوری و آنلاین یوس با بهترین اساتید است. همچنین در یونی لند می توانید به نمونه سوالات آزمون یوس ترکیه به صورت رایگان دست پیدا کنید. عملکرد یونی لند در برگزاری کلاس‌های یوس باعث شده هرکسی در سایر موسسات آموزش یوس است؛ مشتاق به استفاده از بخشی از خدمات مجموعه یونی لند باشد. این یعنی یونی لند در زمینه ارائه خدمات در خصوص یوس قابل اعتماد و اطمینان است.

سخن آخر

آزمون یوس آزمون ورودی دانشگاه‌های دولتی و خصوص کشور ترکیه است. این آزمون مختص افراد خارجی و غیر بومی برای تحصیل در ترکیه است. آمادگی برای این آزمون اهمیت زیادی دارد، چرا که دانشگاه‌های ترکیه هرکدام برای پذیرش آزمون ورودی دارند. شرکت در کلاس‌های یوس، همچنین حضور در مجموعه‌ای که به همه موارد در خصوص مهاجرت تحصیلی به ترکیه اشراف دارد؛ بی‌شک راه را برای رشیدن شما به هدفتان هموار می‌کند. باعث خوشحالی ما است؛ نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید.