کادو تولد چی بخرم؟ جدید|لاکچری|اقتصادی (آقا و خانم)

همیشه قبل از شرکت در مراسم تولد با سوال کادو تولد چی بخرم؟ رو به رو می شویم. این سوال ذهن ما را برای مدتی درگیر خواهد کرد به خصوص اگر تولد یکی از عزیزانمان باشد. خرید کادو تولد هم برای آقایان و هم برای خانم ها مسئله ای دشوار است و پاسخ مناسبی برای سوال کادو تولد چی بخرم پیدا نمی کنند.

انواع کادو تولد برای خانمها و آقایان

اگر پس از خواندن مطالب زیر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید و با مشخصات بیشتر این محصولات آشنا شوید می توانید مقاله کادو تولد مردانه لاکچری چی بخرم مطالعه کنید.

تخته نرد

اگر به دنبال یک هدیه خاص و لاکچری هستید تخته نرد بهترین گزینه است. تخته نرد را می توانید هم به آقایان و هم به خانم ها هدیه دهید. تخته نرد ریشه در تاریخ ایرانیان دارد و بازی باستانی ایران محسوب می شود. تنوع بازی تخته نرد در بازار به اندازه ای است که بتوانید تخته نرد موردنظر خود را از میان انواع تخته نردها انتخاب کنید. پشت اغلب تخته ها صفحه شطرنج نیز وجود دارد.

توجه داشته باشید که خرید تخته نرد به خصوص تخته نرد چوب گردو باید از فروشگاه های معتبر انجام شود چراکه بسیاری از فروشگاه ها تخته نرد غیر اصل را وارد بازار می کنند و تشخیص تخته اصل از تقلبی برای مشتریان کار ساده ای است. نمونه های اصل تخته و خرید آن را می توانید در اینجا https://shahrefekr.ir/product-category/backgammon/ مشاهده کنید.

میز تخته نرد

میز تخته نرد برای آنانکه به بازی تخته نرد علاقمند اند و تخته نیز دارند کادو تولد هیجان انگیزی است. میز تخته نرد به همراه صندلی های آن بازی تخته نرد را به یکی از لاکچری ترین بازی های فکری تبدیل می کند. این بازی به همراه میزهای زیبا و طراحی شده آن بسیار لذتبخش تر خواهد بود. https://shahrefekr.ir/product-category/backgammon/backgammon-table/

شطرنج

شطرنج یک بازی فکری هوشمندانه برای هدیه تولد است. انواع تخته های شطرنج را می توانید در بازار مشاهده کنید و بهترین آنها را برای کادو تولد خریداری کنید. تخته های شطرنج خاتم، منبت، چوب گردو … از جمله زیباترین تخته های شطرنج اند. صفحه شطرنج فروشگاه های معتبری همچون شهر فکر https://shahrefekr.ir/product-category/chess/ چندمنظوره طراحی شده اند و به طور همزمان می توانید از بازی تخته نرد نیز بهره مند شوید. طراحی شکیل و زیبا صفحه های شطرنج به گونه ای است که نظر هر فردی را به خود جلب می کند. مهره های شطرنج نیز از زیبایی خاصی برخوردارند و زیبایی صفحه شطرنج را چندین برابر میکند.

منج و مارپله

منچ و مارپله یکی از بازی های نوستالوژیک ایرانی است و می توانید به عنوان یکی دیگر از گزینه های کادو تولد چی بخرم به عزیزانتان هدیه کنید. بازی های منچ و مارپله روی تخته های زیبا چاپ شده اند و زیبایی ظاهری آنها با نمونه های قدیمی و نوستالژی قابل مقایسه نیست. منچ و مارپله دو بازی سرگرم کننده جذاب است و در برخی نمونه های آن می توانید در قالب پک پنج بازی آن را تهیه کنید. https://shahrefekr.ir/product-category/manch/

کتاب

اگر او به کتاب و کتابخوانی علاقمند است کتاب می تواند بهترین هدیه برایش باشد. برای این منظور باید به سراغ کتاب هایی بروید که مورد علاقه اوست. موضوعاتی را که به آن علاقه دارد از میان کتابهایش پیدا کنید و جدیدترین و مشهورترین کتابها در همان حوزه را به او تقدیم کنید.

کارت هدیه

اگر برای خرید کادو تولد زمان ندارید و یا هنوز پاسخی برای کادو تولد چی بخرم پیدا نکرده اید کارت هدیه را به شما پیشنهاد می دهیم. با دادن کارت هدیه این اختیار را به او می دهید که هر آنچه را که دوست دارد برای خود تهیه کند. اما بهتر است که از قبل به فکر خرید کادو تولد مناسب بیافتید و بهانه کادو تولد چی بخرم را کنار بگذارید.

گل

گل نماد عشق است و کادو تولد شما را زیباتر جلوه می دهد. جعبه گل یا سبد گل های تزئین شده ای در بازار وجود دارند که زیبایی خاصی داشته و به عنوان کادو تولد مناسب هستند. گل را می توانید در کنار کادو تولد نیز تهیه کرده و همراه با آن هدیه دهید.

طلا، نقره و بدلیجات

بدلیجات، نقره و طلا یکی دیگر از گزینه های مناسب خرید کادو تولد است. گوشواره، دستبند، انگشتر، پابند و … گزینه هایی اند که میتوانید برای کادو تولد بخرید. اغلب خانم ها به زیورآلات چه طلا و چه بدل علاقمندند.

صنایع دستی هدیه اصیل و ماندگار

اگر فرد مقابل شما دقت نظر زیادی دارد و فرهنگ و اصالت ایرانی را در کارهای تزیینی و دستی دنبال می کند به راحتی می توانید کارهای تزیینی و دست ساز را به او هدیه دهید. بی تردید با این هدیه او را شگفت زده خواهید کرد.

هنر و مجموعه های هنری

هنر همیشه روح و روان فرد را با تار و پود احساس عجین می کند. اگر روحیات فرد مقابل شما بسیار لطیف است توصیه ما به شما خرید آثار هنری است. شما می توانید انواع تابلوهای هنری یا تابلوهای نقاشی و کارت پستال های خاص تهیه کنید و به عنوان کادو تولد هدیه کنید.

سایر موارد:

کیف پول

کنسول بازی

ساعت مچی یا ساعت هوشمند

دوربین حرفه ای عکاسی

کوله پشتی

نوشت افزار

لوازم مسافرتی

عطر و ادکلن

پک های آماده کادو تولد

تلفن همراه

هدفون

ست ورزشی

صنایع دستی

لوازم برقی شخصی

لوازم برقی مانند اتو مو، فرکننده، لوازم اصلاح وی

پکیج گل و شکلات و عروسک

ست کیف وکفش

تابلو نقاشی

عینک آفتابی

لباس

بلیت سفر

اجناس چرمی

هنگام خرید کادو تولد به چه مواردی توجه کنیم؟

هدیه دادن یکی از بهترین روش های ابزار عشق و علاقه است و نباید ارزش معنوی هدیه دادن را از یاد ببریم و تنها به مادیات آن توجه کنیم. فاکتورهایی که باید برای خرید کادو تولد در نظر بگیرید تا ارزش معنوی کادو تولد بیشتر شود و هدیه شما زیباتر جلوه کند شامل موارد زیر است:

انتخاب رنگ دلخواه: رنگ هدیه ای که می خرید با رنگ مورد علاقه عشقتان مطابقت داشته باشد. اما اگر فرد مورد علاقه تان بیشتر از رنگهای جدید استقبال می کند بهتر است به سراغ رنگهای مطابق با مد روز بروید. با این کار شما ثابت می کنید که با علایق و سلیقه وی آشنا هستید و به این موضوع اهمیت می دهید.

گل محبوب: اگر به یک خانم هدیه می دهید بهتر است در کنار هدیه تان گل محبوب او را نیز هدیه دهید. با این کار بهتر می توانید علاقه و احساس خود را به یک خانم نشان دهید.

صرف غذا مورد علاقه: برای اینکه تولدی ماندگار داشته باشید می توانید به مکانی خاطره انگیز بروید و غذای مورد علاقه او را سفارش بدهید تا ساعات بیشتری را با یکدیگر سپری کنید.

بهترین زمان برای هدیه دادن

  • صبح ها بهترین زمان برای هدیه دادن است تا با هدیه دادن روز پر انرژی تری را آغاز کنید.
  • هدیه را در مکانی قرار دهید که از دیدن آن سوپرایز می شود.
  • اگر بحث و اختلافی بینتان به وجود آمد بهترین زمان است که با هدیه دادن به مشاجره تان پایان دهید.
  • بهتر است کادو تولد را در مکانی آرام، خلوت و به دور از تنش تقدیمش کنید.
  • در زمانهاییکه او ناراحت است و حال خوبی ندارد می توانید با هدیه دادن او را از ناراحتی برهانید.
  • در روزی هدیه را تقدیمش کنید که انتظارش را ندارد. با این کار او را سورپرایز و شگفت زده می کنید.

نتیجه گیری

تا این جا موارد متعددی برای پاسخ به سوال کادو تولد چی بخرم؟ شرح دادیم. به یاد داشته باشید پس از تهیه هر هدیه ای  مهم ترین کار بسته بندی شیک و مناسب آن به همراه یک گل یا گلدان است و خاص بودن هدیه شما را در خاطرش به یادگار می گذارد. استفاده از جعبه ها و بسته بندی با رنگ های جذاب و متنوع بسیار مهم و ارزشمند است.