پر سودترین ارقام گیلاس و آلبالو که بیشترین باردهی را دارند

یک کشاورز برای اینکه بتواند ارقام گیلاس و آلبالوی پرسود را بشناسد که بیشترین باردهی را دارد باید به طور گسترده‌ای تحقیقات میدانی را انجام دهد، برای این کار می‌تواند از کارشناسان نهالستان‌های مجوزدار کمک گرفته و آمار فروش نهال گیلاس و آلبالو را به دست بیاورد، در صورت لزوم از کشاورزان منطقه نیز کمک و مشاوره بخواهد، ولی بهترین روش برای شناختن پرسودترین ارقام گیلاس و آلبالو اعتماد به مراکز فروش مجوز دار است، ما در ادامه مقاله ارقام گیلاس و آلبالوی پرفروش در نهالستان‌ها را برای شما معرفی می‌کنیم.

ویژگی بهترین و پرسودترین نهال گیلاس و آلبالو چیست؟

بهتر است قبل از معرفی ارقام پرفروش نهال گیلاس و آلبالو، ویژگی‌های بارز این نهال‌ها را بیان کنیم تا با آگاهی بیشتری بتوانید خرید نهال آلبالو و گیلاس را انجام دهید، همانطور که می‌دانید تضمین سرمایه اولیه یک کشاورز وابسته به خرید نهال گیلاس و آلبالوی با کیفیت است، به طور معمول نهال‌های گیلاس و آلبالو معمولاً توانایی مقاومت به سرما را داشته و در مناطق سردسیری رشد می‌کنند.

بنابراین باغدارانی که باغ آنها در مناطقی که گرمسیری قرار گرفته است حتماً به این نکته توجه کنند که نهال‌های گرمسیری را برای باغات خود تهیه کنند، کشاورزان در خرید نهال آلبالو و گیلاس توجه کنند تا نهال پیوندی و اصلاح شده را خریداری کنند چون نهال‌های گیلاس و آلبالو پیوندی بر پایه آلبالو تلخ در سال‌های اول رشد خود، به سرعت شروع به مثمرشدن می‌کنند.

در واقع از ویژگی‌های بارز نهال پرسود و پر منفعت زود بازده بودن آن است تا باغدار در همان سال‌های اولیه بتواند به درآمد برسد، از فاکتورهای مهم دیگر می‌توان به عمر اقتصادی و مفید نهال گیلاس و آلبالو اشاره کرد، درختان پیوندی و اصلاح شده حداقل ۸۰ تا ۱۰۰ سال عمر مفید و باردهی تجاری داشته و در برابر خشکسالی نیز مقاوم هستند.

اطلاعات تکمیلی:

https://bartarnahal.ir/introducing-6-types-of-popular-cherry-and-cherry-seedlings/

در سال‌های گذشته به خاطر تغییرات جوی و کاهش ذخایر آبی اکثر باغداران با مشکلات آبیاری باغات گیلاس و آلبالو روبرو شده‌اند، ارقام پرفروش نهال گیلاس و آلبالو نسبت به خشکی و کم آبی تحمل زیادی داشته و در ماه تنها دو بار آبیاری عمیق احتیاج دارند تا بتوانند میوه با کیفیت و ارزشمندی را تولید کنند، اگر کشاورزی در خرید نهال گیلاس و آلبالو دچار شک و تردید شد حتماً از مشاوران و متخصصین نهالستان که تجربه طولانی در این زمینه دارد کمک بخواهند تا بر اساس اکوسیستم منطقه، نیاز بازار و هدف باغدار نهال سازگار با منطقه را به کشاورز معرفی کند.

ارقام پرفروش نهال گیلاس کدام است؟

طبق بررسی‌های انجام شده و آمار به دست آمده مشخص شده درصد فروش نهال گیلاس هارت، نهال گیلاس بیگ آمریکایی و نهال گیلاس تک دانه ایرانی در نهالستان فروش بیشتری داشته و در بین کشاورزان رضایت و محبوبیت خاصی دارد، پس کشاورزانی که می‌خواهند مزرعه خود را تغییر ساختار داده و یا برای بار اول به احداث باغ تجاری گیلاس بپردازند بهتر است اطلاعات خود را در مورد نهال گیلاس هارت، بینگ و تک دانه افزایش داده سپس یکی از آن ها انتخاب کند، ویژگی مهم نهال‌های گیلاس هارت، لینک و تکدانه شامل موارد زیر می‌شود:

  1. مقاومت در برابر اختلاف دمایی: این درختان به راحتی می‌توانند اختلاف دمایی بالایی را تحمل کنند، آنها در فصل زمستان تا دمای منفی ۲۰ درجه و در فصل تابستان تا دمای مثبت ۳۰ درجه را تحمل می‌کنند، بنابراین مناطقی که تغییرات جوی آنها شدید است بهتر است خرید نهال گیلاس بینگ، هارت و تک دانه را در اولویت قرار دهند.
  2.  تولید محصول زودرس: نهال‌های گیلاس بینگ، هارت و تک دانه زودرس هستند، معمولاً در سنین ۲ الی ۳ به بار می‌نشینند و به راحتی می‌توان از میوه‌های آن‌ها استفاده کرد.
  3. پربار بودن: این درختان پربار هستند و در یک هکتار می‌توان ۳۰ الی ۴۰ تن میوه با کیفیت و مرغوب را تولید کرد.

ارقام پر فروش نهال آلبالو کدام است؟

نهال آلبالوعلاوه بر اینکه به طور اختصاصی می‌توان باغ آن را احداث کرد، معمولاً در بیشتر باغات از آن به عنوان گرده افشان استفاده می‌کنند، خرید نهال آلبالو برای گرده افشانی به باغداران کمک می‌کند تا از بارور شدن شکوفه‌های خود اطمینان داشته باشند سیستم دفاعی و مقاومت حداقل ۲ الی ۳ برابر بیشتر از نهال‌های بذری و سنتی خواهد بود پس کشاورزان حتماً به این مسئله نیز توجه داشته باشند.

اطلاعات بیشتر:

https://garden.desigusxpro.com/en/sliva/alycha-uhod-i-vyrashhivanie.html

نهال آلبالو سیکانی نهال آلبالو خوشه‌ای فرانسوی و نهال آلبالو مجاری در زیر مجموعه نهادهای پرفروش در نهالستان قرار گرفته است، از ویژگی‌هایی که باعث محبوبیت این درختان در بین کشاورزان شده باید به ارزش غذایی میوه‌های تولید شده اشاره کرد، طبق آزمایشاتی که در آزمایشگاه‌های پزشکی انجام شده میوه تولید شده این سه درخت دارای ویتامین c و آنتی اکسیدان‌های بیشتری است بنابراین در بازار جهانی فروش بیشتری دارد.

چون نهال آلبالو سیکانی، خوشه‌ای و مجاری به روش علمی تکثیر و به درس کشاورزان می‌رسد نیاز آبی آنها تا حد زیادی کاهش پیدا کرده است به طوری که فاصله آبیاری بین آنها در فصل تابستان ۱۵ روزه و در فصل بهار و پاییز به ۲۰ تا ۲۵ روز نیز افزایش پیدا می‌کند، سیستم دفاعی این درختان در برابر آفات مختلف بسیار قوی است به گونه‌ای که بارداران احتیاج به سموم و آفتکش‌های متنوع ندارد.

کلام آخر

برای دریافت بیشتر برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه فروش نهال گیلاس و آلبالو به صورت اینترنتی و غیر حضوری همچنین استعلام قیمت نهال آلبالو و گیلاس می‌توانید به سایت تخصصی برتر نهال مراجعه کرده و با کارشناسان آنجا در تماس باشید، کشاورزان برای خرید نهال گیلاس و آلبالو به صورت تضمین قیمت و تضمین کیفیت بهتر است از نهالستان‌هایی اقدام کنند که مجوزدار که پروانه کسب خود را به صورت رسمی از وزارت جهاد کشاورزی دریافت کرده‌اند.

 

تماس با پالیز نهال: 09144501003

تماس با برتر نهال:  09141832393