بیوگرافی نسرین مرادی + عکس

بیوگرافی نسرین مرادی + عکس های نسرین مرادی

نسرین مرادی متولد ۴ اسفند ۱۳۵۵ در تبریز است. نسرین مرادی اجرا در تئاترهای دانشجویی ارومیه را شروع نمود. او نخستین تلاش خود را برای بازی در فیلمی در سال ۲۰۱۵ در فیلم Soyuk انجام داد. در همین سال نسرین مرادی نیز تئاتر کروکودیل را در تبریز اجرا نمود و توانایی های خود را به نمایش گذاشت. نسرین مرادی دارای مدرک لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران است. نسرین مرادی در اصل ترک تبریزی بود که به غیر از تبریز در ارومیه هم کار کرده است. نسرین مرادی برای بازی در فیلم سویوق برنده جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره کودک و نوجوان گردید. یکی دیگر از فیلم های معروفی که او در آن ایفای نقش می کند مربوط به فیلم کامیون ساخته کارگردان کامبوزیا پرتوی است. او با اینکه نقش کوچکی در این فیلم داشت، باز هم تاثیر زیادی داشت. علاوه بر این نسرین مرادی هم می تواند نویسنده بزرگی باشد. در سال 1375 برنده جایزه بهترین فیلمنامه نویس جشنواره فجر گردید. همچنین او در فیلم تلویزیونی نون خ در نقش فریده (همسر کیوان) به خوبی ظاهر شد و موفق شد نظر مخاطبان را به خود جلب نماید.

ازدواج نسرین مرادی

نسرین مرادی پیش از ازدواج با کامبوزیاد یک مرتبه عروسی کرده و دارای یک پسر است.. اختلاف سنی نسرین مرادی و کامبوزیا پرتوی 21 سال بود. کامبوزیا پیش از ازدواج با نسرین مرادی، ازدواج ناموفقی نیز با فرشته صدرائی، دیگر هنرمند حرفه‌ای داشت. کامبوزیا در 25 دسامبر 2016 به دلیل بیماری کرونا فوت کرد.

نقش شما در کامیون ربطی به همسر کارگردان بودن داشت؟ نه، نمی توانم بگویم چون پیش از شروع پروژه نمی دانستم باید نقشی بازی کنم. حتی آقای پرتوی هم به من نگفت که نقش بازی می کنم، خیلی تعجب کردم. فکر نمی کردم در این فیلم حضور داشته باشم چون آقای پرتوی در انتخاب نقش ها بسیار سخت گیر هستند. بعد از تماس دستیاران کارگردان و درخواست عکس متوجه شدم.

درباره نقشتان با کارگردان صحبت کردید؟

راستش را بخواهید زیرا در مرحله فیلمبرداری بودیم نتوانستم در مورد نقش وکیل به طور کامل با کارگردان حرف بزنم. ولی تلاش کردم سخت بازی کنم. این نقش قطعا برای من مشکل بود.

فیلم های سینمایی نسرین مرادی

 سویوق  کامیون ماشوم
 حالت پرواز

 

فیلم های تلوزیونی نسرین مرادی

فصل های 1 و 2 و 3 سریال تلوزیونی نون خ

گردآوری: روبکا