بیوگرافی دریا مرادی + عکس دریا مرادی

بیوگرافی دریا مرادی + عکس های دریا مرادی

دریا مرادی دشت متولد 1368 در تهران است. او دارای مدرک لیسانس بازیگری است و نخستین نقش خود را در تلویزیون با شغلی قوی به نام تبریز در مه شروع کرد. دریا مرادی علاوه بر این در فیلم ویلای من نقش بلیپزیت دختر هرمز مشکات را بازی کرد. او در این فیلم نقش دختری را دارد که در خارج از کشور تحصیل می کند و تنها مونس و همدم او مادرش می باشد. دریا مرادی می گوید مرا در این فیلم با بازیگرانی چون کوروش تهامی، جمشید مشایخی، رزیتا غفاری، محمدرضا شریفی نیا، الهام حمیدی و خیلی از هنرمندان بزرگ ایفای نقش کرده ام. مرادی اگرچه در فیلم های زیادی بازی نکرده است، اما با چند فیلمی که در کارنامه خود دارد علاوه بر مردم توانسته نظر کارگردانان زیادی را نیز به خود جلب نماید. به غیر از تبریز در مه سریال ویلای من با کارگردانی مهران مدیری از دیگر کارهای موفق دریا مرادی است. در اصل اکثر مردم داریا مرادی دشت را از این فیلم می شناسند.

مدلینگ

به غیر از بازیگری شغل دوم این او مدلینگ است و به خوبی توانسته آن را انجام بدهد.دریا مدل عکاسی ساقی یلیغ یکی از عکاسان معروف سینمای ایران می باشد.

ازدواج دریا مرادی

دریا مرادی دشت با پویان گنجی ازدواج کرده و آنها 10 سال است که یکدیگر را می شناسند. یعنی 10 سال پس از نخستین آشنایی ازدواج کردند. آنها در فیلمی به اسم امروز فردا با هم آشنایی پیدا کردند. دریا مرادی درباره شب خواستگاری گفت استرس نداشتم و تا ساعت 9 شب کار می کردیم. در این چند سال همدیگر را شناختیم و درک می کردیم. این زوج جوان به مناسبت جشن حافظ 98 ازدواج خود را اعلام کردند و فاطمه گودرزی با انتشار عکسی از ازدواجشان خبر داد. دریا مرادی در مورد خانم گودرزی گفت او مادرشوهرم نیست بلکه مثل مادر من است من به او به چشم مادرشوهر توجه نمی کنم و با هم دوست هستیم و او راهنمای خوبی برای من است. خانم مرادی دشت مادرش را از دست داده و اسم خواهر بزرگتر او شمین است. پویان گنجی پسر خانم گودرزی می باشد. او در سال 1367 به دنیا آمد و مثل مادرش در زمینه بازیگری سینما و تلویزیون کار می کند. پویان می گوید: فاطمه گودرزی برای من هم مادر است و هم معلم. او همه چیز را به من یاد داد، بنابراین از کودکی با بازیگری آشنایی پیدا کردم. در اصل من سر صحنه فیلمبرداری بزرگ شده و بیشتر وقتم را با مادر و پدرم در صحنه گذرانده ام.

 

سریال ایلدا

سریال ایلدا با کارگردانی راما قویدل در 26 قسمت از شبکه یک پخش می شود و دریا در این فیلم نقش گندم و همسرش پویان نقش یاور را بازی می کند. این سریال اولین پروژه ای بوده که دریا مرادی با همسر و مادرشوهرش فاطمه گودرزی به ایفای نقش می پردازد.

فیلم های سریالی دریا مرادی

   سریال تبریز در مه    سریال ویلای من
  سریال شوخی کردم    سریال در حاشیه
  سریال امروز فردا   تله فیلم الم شنگه

 

گردآوری: بخش بیوگرافی بازیگران روبکا