بهترین آموزشگاه آرایشگری برای آموزش تاتو بدن

دوره آموزش تاتو بدن

تاتو بدن هنری است دیرینه و از گذشته تا کنون افراد بسیاری را جذب خود کرده است. شاید در قدیم بیشتر آقایان بدن خود را تاتو می کردند و خانم ها آن را برای خود مناسب نمی دیدند. اما امروزه خانم های بسیاری از طرفدارهای پروپاقرص تاتو محسوب می شوند. تا جایی که طرح های دخترانه و ظریف بسیاری برای قسمت های مختلف بدن طراحی شده است.

این هنر به قدری پیشرفت کرده است که یک لاین آموزشی جداگانه را به خود اختصاص داده است. برای یادگیری تاتو بدن باید در آموزشگاه آرایشگری ثبت نام کرده و دوره آموزشی آن را پشت سر بگذارید. اما نکته بسیار مهمی که قبل از هر اقدامی باید در نظر بگیرید، انتخاب درست آموزشگاه است. آموزشگاهی که انتخاب می کنید باید کاملا حرفه ای و معتبر باشد تا تمام مهارت های لازم را به شما آموزش دهد. ما در این مقاله تمام ویژگی های یک آموزشگاه حرفه ای را به طور کامل بررسی می کنیم. با ما همراه باشید.

درباره دوره آموزشی تاتو بدن چه می دانید؟

شما با شرکت در یک دوره آموزش تاتو بدن با تمام اصول بهداشتی و ایمنی کار و ابزار و لوازم مورد نیاز تاتو بدن آشنا می شوید. طراحی تاتو روی کاغذ، روی پوست مصنوعی و سپس روی بدن را به طور کاملا عملی آموزش می بینید. و همچنین یاد می گیرید که چطور به صورت حرفه ای طراحی های سه بعدی و رنگی را روی بدن مشتری انجام دهید.

در پایان دوره، شما به اندازه کافی به تمام اصول و تکنیک های کار مسلط شده اید و در طراحی انواع سبک تاتو به مهارت کامل رسیده اید. همچنین، شما باید به نکات مراقبتی بعد از تتو نیز مسلط باشید تا بتوانید توصیه های لازم را بعد از تاتو به مشتری های خود بدهید.

 ویژگی های یک آموزشگاه آرایشگری خوب

تاتو بدن حرفه بسیار حساس و ظریفی است. زیرا علاوه بر اینکه شما باید بتوانید طرح مورد نظر مشتری خود را با ظرافت و زیبایی تمام روی پوست بدن او پیاده کنید، بلکه باید به تکنیک های انجام کار و اصول بهداشتی آن کاملا مسلط باشید. زیرا کوچک ترین سهل انگاری و اشتباهی می تواند آسیب بسیار جدی به سلامتی فرد برساند.

بر همین اساس، شما باید به دنبال آموزشگاهی بگردید که از هر جهت شما را برای بازار کار حرفه ای آماده کند. ویژگی هایی که باید در آموزشگاه ها دنبال آن بگردید شامل موارد زیر است:

آموزش تتوی بدن

۱. ارائه سرفصل های استاندارد

سرفصل های استاندارد از سوی کارشناسان سازمان فنی و حرفه ای و با در نظر گرفتن مد روز و نیازهای جامعه تعیین می شوند. بنابراین، بسیار مهم است که مطالب ارائه شده در آموزشگاه بر اساس این سرفصل ها بوده تا هنرجویان پس از پایان دوره آموزشی خود به تمام مباحث مد روز و مورد نیاز مشتری ها مسلط بوده و بتوانند درخواست های آن ها را برآورده کنند.

۲. آموزش کامل مباحث تئوری و عملی

یکی از ویژگی های بسیار مهم یک آموزشگاه آرایشگری خوب این است که بتواند تمام مباحث تئوری و عملی را به بهترین شیوه به هنرجویان خود آموزش دهد. در واقع، در یک آموزشگاه خوب ابتدا مباحث مربوط به آشنایی با رشته و ابزار مورد نیاز، اصول بهداشت فردی و محیط و … به صورت تئوری برای هنرجو توضیح داده می شود. سپس آموزش اصلی ابتدا بر روی مدل مصنوعی و سپس بر روی مدل طبیعی انجام می شود تا هنرجو همه چیز را به طور کامل از نردیک مشاهده کند.

۳. مربیان باتجربه و ماهر

یک استاد و مربی خوب کسی است که در زمینه کاری خود به خوبی آموزش دیده، مدارک معتبر بین المللی دارد، و سال ها کار کرده و تجربیات ارزشمندی را کسب کرده است. مربی تاتو بدن شما باید با تکنیک های روز به خوبی آشنا باشد، متدهای آموزشی جدید را بداند، تجربه کافی در زمینه تدریس داشته باشد و بتواند تجربیات و علم خود را به بهترین شکل به شما منتقل کند.

۴. شرایط تمرین و تکرار برای هنرجو

تمام مواردی که در بالا ذکر شد از قبیل سرفصل های استاندارد، مربی های حرفه ای، و آموزش خوب زمانی به نتیجه می رسند که شما بتوانید تمام مطالبی را که آموزش دیده اید، خودتان روی پوست مصنوعی و طبیعی پیاده کنید. به عبارت دیگر، آموزش بدون تمرین و تکرار بی فایده است و هیچگاه از شما یک تاتو کار ماهر نمی سازد. از این رو، آموزشگاهی که در آن ثبت نام می کنید، باید این فرصت را در اختیار شما قرار دهد تا به اندازه کافی روی مدل های مصنوعی و واقعی تمرین بکنید و ایرادات و اشکلات خود را در همان لحظه بوسیله مربی خود برطرف کنید.

آموزش تاتو بدن

رز سرخ، بهترین آموزشگاه آرایشگری برای آموزش تاتو بدن

تمام موارد گفته شده درباره یک آموزشگاه خوب و حرفه ای را می توانید در آموزشگاه رز سرخ پیدا کنید. رز سرخ علاوه بر رشته تاتو بدن، بسیاری از دوره های مهم و پرطرفدار آرایشگری مانند آموزش کاشت ناخن، تاتو صورت، آرایشگری مو، کاربری مواد شیمیایی، آموزش لیزر و … را نیز به طور کاملا حرفه ای برگزار می کند و تا کنون هنرجویان بسیاری را وارد بازار کار حرفه ای کرده است.

از ویژگی های آموزشگاه رز سرخ که آن را به یک آموزشگاه خاص و منحصر به فرد تبدیل کرده است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • همکاری با اساتید و مربیان باتجربه و حرفه ای
  • استفاده از بهترین و به روزترین متدهای آموزشی
  • ارائه ابزارهای آرایشی با کیفیت و به روز
  • ارائه مدارک معتبر فنی و حرفه ای و بین المللی
  • ارائه آموزش های به صورت کاملا عملی و ایجاد شرایط تمرین و تکرار برای هنرجو
  • ارائه سرفصل های آموزشی استاندارد
  • برگزاری کلاس ها در روزهای تعطیل
  • شهریه مناسب و مقرون به صرفه
  • پشتیبانی طولانی مدت از هنرجویان بعد از پایان دوره آموزشی برای مشاوره و رفع اشکال

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت رزسرخ به آدرس rosesorkh.com  اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.