بهترین هتل های ایران: معرفی 19 هتل برای اقامتی ماندگار

آشنایی و کسب اطلاعات از بهترین هتل‌های ایران برای اقامت در یک سفر چند روزه از مهم‌ترین نکات سفر محسوب می‌شود. تنوع هتل‌ها گاهی در برخی شهرها آنقدر زیاد است که انتخاب را میان گزینه‌های مختلف کار دشواری می‌کند. استفاده از سایت‌های تخصصی در زمینه رزرو هتل و کسب اطلاعات می‌تواند به شما در این مسیر کمک شایانی داشته باشد. سایت گردشگری رادار361 یکی از بهترین سایت‌ها در زمینه رزرو هتل در کشور است.

بهترین هتل های ایران

تعیین بهترین هتل های ایران به عوامل مختلفی بستگی دارد. تعداد ستاره، امکانات، موقعیت مکانی، چشم انداز واحدهای اقامتی و… همه عوامل تعیین کننده در این موضوع هستند. بنابراین انتخاب بهترین هتل هر شهر تا حد زیادی به سلیقه خودتان بستگی دارد، اما در این مطلب سعی کرده‌ایم با توجه به تعداد ستاره‌ها، امکانات و خدمات بهترین‌ها را به شما معرفی کنیم.

رزرو هتل تهران

در ابتدا بیایید با بهترین هتل تهران آشنا شویم که هر ساله میزبان مهمانان بسیاری است. هتل‌های بسیاری در پایتخت کشورمان وجود دارد که در ادامه با بهترین آنها آشنا می‌شویم.

  1. هتل اسپیناس پالاس: این هتل 20 طبقه با لقب”کاخ” با موقعیت مکانی عالی از بهترین هتل‌های پایتخت است. علاوه بر معماری معاصر هتل که برگرفته از معماری سنتی گذشته است و هتل را منحصر به فرد کرده، خدمات آن نیز در سطح بالایی قرار دارند. در زما‌ن اقامت مسافران می‌توانند از خدماتی مانند رستوران بام، سونا و جکوزی، اینترنت، لاندری و خدمات اداری بهره ببرند. هتل برای مهمان گشت نیمروزی درشهر و مرکز خرید نیز در نظر دارد.
  2. هتل آزادی: هتل آزادی، یکی از قدیمی‌ترین و بهترین هتل‌های شهر تهران است که در سال1390 پس از بازسازی با استاندارترین و مدرن‌ترین امکانات هتلداری تجهیز شد. این هتل 25 طبقه چشم انداز زیبایی از کوه‌های البرز برای مهمانان خود به ارمغان می‌آورد. موقعیت مکانی این هتل دسترسی به مراکز مهم شهر را کاری آسان کرده‌است.
  3. هتل استقلال: این هتل قدیمی و باسابقه بارها مورد بازسازی قرار گرفته است و در جوار خیابان ولیعصر قرار دارد. هتل با دو برج شرقی و غربی امکانات و خدماتی زیادی را برای رفاه مهمانان خود دارد. زمین‌های ورزشی و تنیس، استخر وسونا و جکوزی، رستوران و کافه بخشی از خدمات این هتل هستند. دسترسی راحت هتل به نمایش بین المللی تهران، این هتل را برای مهمانان خارجی گزینه مناسبی برای رزرو قرار داده‌است.

از دیگر هتل‌های لوکس شهر تهران می‌توان به هتل‌های ارم، لاله، هما، انقلاب نیز می‌توان اشاره کرد.

رزرو هتل مشهد

  • هتل درویشی: این هتل 5ستاره که در سال1390 افتتاح گردیده تنها هتل آتریوم شرق کشور است. بسیاری از زائران مشهد مقدس این هتل را بهترین هتل مشهد می‌دانند. فاصله نزدیک هتل با حرم رضوی سالانه مهمانان خارجی و ایرانی زیادی به خود جلب می‌کند. مجموعه پارک آبی این هتل که شامل خدمات اسپا، ماساژ، حمام ترکی، انواع سونا با بکارگیری تکنولوژی و اساتید فن از بهترین مجموعه‌های آبی در میان بهترین هتل‎‌های کشور است.
  • هتل قصر طلائی: هتل قصر طلائی که در سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرده از معماری زیبا و ویژه‌ای برخوردار است. مجموعه آبی، سالن جلسات و همایش، حمام ترکی، سالن بازی کودک و رایانه‌ای و پزشک مقیم از امکانات ویژه این هتل هستند. این هتل فاصله نزدیکی در حدود یک و نیم کیلومتر با حرم رضوی دارد.
  • هتل مدینه الرضا: این هتل که در سال1392 افتتاح شده است نزدیک‌ترین هتل به حرم امام رضا در فاصله 150 متری قرار دارد. مجموعه آبی، سالن‌های همایش و جلسات، رستوران‌ها و کافی شاپ‌های متنوع و سالن بازی کودک بخشی از خدمات این هتل در شهر مشهد است. رستوران گردان-پانوراما و تمام شیشه‌ای هتل آن را از دیگر هتل‌های مشهد متمایز کرده است.

الماس نوین، کیانا، قصرالضیافه، الماس از دیگر هتل‌های رده بالا در شهر مشهد هستند.

رزرو هتل شیراز

  • هتل چمران شیراز: این هتل 5ستاره در یکی از مناطق مرکزی شهر و در اصلی‌ترین بلوارهای شهر شیراز یعنی بلوار چمران قرار دارد. این هتل با 30 طبقه از مرتفع‌ترین هتل‌های شهر شیراز است. سالن ورزشی، استخر، فروشگاه، غرفه، رستوران‌های متنوع و کافی شاپ بخشی از خدمات این هتل لوکس هستند.
  • هتل بزرگ شیراز:این هتل در کوه‌های شمال شرقی در ورودی شهر شیراز واقع شده است و گاهی آن را با دروازه قرآن می‌شناسند. این هتل 12 طبقه 158 باب واحد اقامتی دارد. فاصله نزدیک هتل تا آرامگاه حافظ، سعدی، باغ ارم و آرامگاه شاهچراغ این هتل را از محبوب‌ترین هتل‌ها در شیراز در میان مسافران قرار داده است.
  • هتل زندیه شیراز: این هتل 5ستاره در شیراز با معماری سنتی در نزدیکی ارگ قدیمی زند قرار دارد و بسیاری از گردشگران آن را بهترین هتل شیراز می‌دانند. دسترسی به دیگر آثار تاریخی مانند بازار، حمام وکیل، مسجد نصیر الملک از بهترین ویژگی‌های این هتل است. آژانس مسافرتی، فروشگاه، صندوق امانات، فتوکپی و فکس، ترانسفر از خدمات این هتل سنتی برای مهمانان است.

هتل پارک سعدی، آریوبرزن، هما، الیزه، کریم خان از دیگر هتل‌های شهر شیراز هستند که امکانات مطلوبی را ارائه می‌دهند.

رزرو هتل کیش

  • هتل دریایی ترنج: این هتل 5ستاره رویایی‌ترین و بهترین هتل کیش است. این هتل تنها هتل روی آب در خاورمیانه بود که بخشی از کف سوئیت‌های آن از شیشه ساخته شده است. تمام سوئیت‌ها با اسکله‌های چوبی در طرح بوته جقه به هم متصل شده‌اند. هتل با ارائه خدمات رفاهی، تفریحات آبی، ورزشی، انواع رستوران‌ها توانسته تندیس اولین هتل دوستدار و حامی محیط زیست از طرف سازمان محیط زیست کشور دریافت کند.
  • هتل مارینا پارک کیش: این هتل 2طبقه که درسال 1389 افتتاح شده است با معماری خاص و فضای بیرونی زیبا و انواع آبنماها آماده خدمت رسانی به مهمانان این جزیره است. هتل با مشرف بودن به ساحل مرجانی از دو سمت نمایانگر طلوع و غروب خورشید است. ساحل اختصاصی، اجاره خودروهای لوکس دنیا، رستوران اختصاصی بام مرینا از بهترین ویژگی ‌های این هتل هستند.
  • هتل پانورما: این هتل 5 طبقه با 267 واحد اقامتی در اندازه 45 متر و سوئیت‌های 70 متری در سال 1398 فعالیت خود را آغاز کرده است. روم سرویس، آی‌پی تی‌وی، صندوق امانت، پاورسوئیچ، مینی بار از خدمات این هتل لوکس هستند. اجاره خودروهای لوکس دنیا، مرکز سونا و اسپا از دیگر امکانات هتل هستند.
  • هتل صدف: هتل 4ستاره صدف دو طبقه دارد و در سال 1385 افتتاح شده است. این هتل نسبتا قدیمی دسترسی راحتی به مراکز خرید زیتون، سارینا2 دارد. ساحل نیلگون خلیج فارس، تفریحات آبی و قواصی فاصله چندانی با این هتل ندارند.

رزرو هتل اصفهان

  • هتل شاه عباسی: قدمت این هتل قدیمی به حدود 300سال پیش و دوره سلطنت سلطان حسین صفوی برمی‌گردد. این هتل به “مدرسه و کاروانسرای مادرشاه” معروف است و یکی از معروف‌ترین هتل‌های قدیمی در جهان محسوب می‌شود. اگر به هتل‌های قدیمی و سنتی علاقه دارید این هتل بهترین هتل اصفهان برای شماست.
  1. و میان گردشگران خارجی از محبوبیت زیادی برخوردار است. تنوع اتاق‌های قاجار، صفوی، سبز، پردیس با نمایی از دوران قاجار و صفوی معماری این هتل را خاص و ویژه کرده‌است. تمام اتاق‌های هتل خدماتی مانند صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، مینی بار، سرویس چای وقهوه و اینترنت دارند.
  • هتل پارسیان کوثر: هتل 5 ستاره کوثر در کنار رودخانه زاینده رود و پل تاریخی سی‌وسه‌پل قرار دارد. این هتل در سال 1383 بازسازی شده است. این هتل که شامل دو ساختمان قدیم و جدید تمام امکانات رفاهی مانند سرویس اینترنتی، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات را در هتل دارد. تنوع رستوران‌های این هتل برای هر سلیقه‌ای آماده پذیرایی است. در رستوران پارسه سیمین غذاهای ایرانی سرو می‌شود و در رستوران سرو به صورت تخصصی به ارائه غذاهای سنتی اصفهان مانند بریونی در فضای سنتی پرداخته می‌شود. این هتل نیز دسترسی راحتی به خیابان چهارباغ و میدان نقش جهان و بازار اصفهان دارد.
  • هتل آسمان: هتل 13 طبقه و 4ستاره آسمان در جوار رودخانه زاینده‌رود در سال 1384 افتتاح شد. این هتل با دارا بودن سالن جلسات، همایش‌ها و کنفرانس‌ها هر ساله پذیرای جلسات میان سران کشورهاست. تمام امکانات رفاهی و خدمات هتل مانند سیستم تهویه هوا، صندوق امانات، روم سرویس، شبکه پخش فیلم داخلی و اینترنت پرسرعت برای مهمانان ارائه می‌شود. در هتل خدمات دستگاه ATM ، تبدیل ارز، خدمات تور، فکس، ویلچر و رمپ نیز وجود دارد. استخر، سالن ، سونا، جکوزی و سالن ماساژ از امکانات این هتل محسوب می‌شود و اما بهترین و معروف‌ترین ویژگی این هتل رستوران گردان است که می‌تواند با چشم‌انداز زاینده رود خاطرات خوبی را برای مهمانان به یادگار بگذارد.

علاوه‌بر هتل‌هایی که نام برده شد، هتل سنتی اصفهان، هتل سنتی عتیق، اقامتگاه سنتی سهروردی اصفهان مواردی از بهترین هتل‌های سنتی در شهر زیبای اصفهان برای اقامت هستند.

رزرو هتل قشم

  • هتل پرشیا: اگر به دنبال یک هتل در نزدیکی ساحل نیلگون خلیج فارس هستید، بهترین هتل قشم برای شما این هتل 5ستاره است زیرا با ساحل تنها 3دقیقه فاصله دارد. هتل 24 واحد اقامتی در 5طبقه دارد و در سال 1396 افتتاح شده است. از ساحل نزدیک هتل جزیره هرمز و لارک در میان آب‌های خلیج فارس قابل مشاهده ‌است. در پیاده‌روی می‌توانید سری به قلعه پرتغالی‌ها نیز بزنید. مراکز خرید ستاره قشم و پردیس در نزدیکی هتل قرار دارند.
  • هتل سورینت صدف: این هتل 5ستاره با معماری ویژه با اشکال هندسی و مفهوم ساده در جنوب جزیره کیش در حال ساخت است. طراحی داخلی هتل نیز از معماری سنتی ایران برگرفته شده است. بوفه صبحانه، نهار و سرویس عصرانه و میوه آماده سرو انواع غذاها و نوشیدنی‌های گوارا برای مهمانان هتل خواهد بود. هتل در نزدیکی مراکز تجاری پردیس، زیتون، بازار مروارید و مریم قرار دارد.
  • هتل آوینا: این هتل که از نوسازترین هتل‌ها در جزیره قشم است در سال1399 و 7طبقه با 56 اتاق و سوئیت افتتاح گردیده است. طبقات 4تا 7 هتل چشم انداز زیبایی را برای مهمانان خود دارند. برخی از خدمات این هتل مواردی مانند روم سرویس، فکس، خدمات برای معلولین، سیستم اعلام حریق برای مسافران هستند. رستوران‌ها و کافی شاپ‌های هتل با بهترین سرویس آماده پذیرایی از مهمانان هستند.

هتل آتامان، ارم، آوینا از دیگر هتل‌های مناسب در جزیره کیش هستند که سفر و اقامتی ماندگار را برای مهمانان خود فراهم می‌کنند.

رزرو هتل در سایت رادار361

سایت گردشگری رادار361 یک موتور جست‌وجوی تخصصی در زمینه رزرو هتل در سطح کشور است که شما را در رزرو هتل یاری خواهد کرد. دسترسی راحت به این سایت و بخش‌های مختلف آن در زمان استفاده از بهترین ویژگی‌های آن است. سایت رادار361 اطلاعات کامل و جامعی از هتل مورد نظر شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید تصاویر هتل و اتاق مورد نظر خود را مشاهده فرمایید تا با خیال آسوده‌تری تصمیم بگیرید.

علاوه‌براین شما می‌توانید هتل‌های هر شهر را براساس فیلترهایی که در سایت وجود دارد مثل تعداد ستاره، موقعیت مکانی، هزینه، امکانات و… فیلتر کنید تا زودتر به نتیجه دلخواه خود برسید. در سایت رادار361 به راحتی می‌توانید هتل‌های مختلف را در کسری از ثانیه با هم مقایسه کنید. آگاهی از تخفیف‌های متنوع هتل‌ها در روزها و فصل‌های مختلف از طریق سایت رادار361 می‌تواند در هزینه‌های سفر شما کمک شایانی داشته باشد.

برای رزرو هتل از طریق سایت رادار361 تنها به چند مرحله ساده نیاز دارید. ابتدا در نوار بالای صفحه سایت اسم شهر مقصد خود را وارد کنید. در گزینه تقویم زمان ورود و خروج به هتل خود را انتخاب نمایید. روی تعداد نفرات نیز کلیک کنید. اکنون بر روی دکمه شروع کلیک کنید. لیستی از هتل‌ها در آن مقصد و زمان به صورت پیش فرض از طریق سایت رادار361 به شما پیشنهاد می‌شود.

برای اطمینان بیشتر از اینکه هتل مناسبی را انتخاب کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم سری به بخش نظرات دیگر مسافرانی که قبلا در آن هتل اقامت داشته‌اند بزنید و نظرات را مطالعه کنید. این نظرات صادقانه هستند و هتل‌ها نیز سعی می‌کنند خدمات مناسبی به مسافران خود ارائه دهند تا مهمانان با نظرات مثبت در مورد اقامت خود در جذب دیگر مسافران برای اقامت به آن هتل تاثیرگذار باشند.

تیم حرفه‌ای رادار361 با پشتیانی 24ساعته خود سعی در ارائه بهترین اطلاعات وخدمات به کاربران خود دارد تا بتوانند تجربه رزرو هتل آنلاین خوشایندی داشته باشند.