ویزای تحصیلی کانادا، تحصیل در بهترین دانشگاه ها؛ IR4T تضمین کننده موفقیت های شما

آیا مجموعه ای را می شناسید که به صورت تضمینی تحصیل شما را در کشور کانادا مهیا کند؟ اخذ ویزای تحصیلی کانادا چه شرایطی دارد؟ آیا می توان در مقاطع مختلف تحصیلی برای اخذ ویزا اقدام کرد؟

IR4T  مجموعه ای با سابقه و موفق در خصوص اخذ ویزای تحصیلی کانادا است. بنابراین بدون نگرانی می توانید صفر تا صد این فرایند را به آن ها بسپارید و از موفقیت آن آسوده خاطر باشید. ویزای تحصیلی یک از راهکارهای رایج برای ورود به کشور کانادا و اقامت در این کشور است. اما اولین قدم پیدا کردن بهترین دانشگاه ها و کالج ها و اخذ پذیرش در آن ها است تا بتوان ادامه تحصیل موفق و اقامتی بی دغدغه داشته باشید.

همه چیز درباره ویزای تحصیلی کانادا

ویزای تحصیلی کانادا

امروزه دانشجویان از سراسر دنیا برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا اقدام می کنند. با آرام شدن وضعیت کوئید 19 در سطح جهانی رفته رفته دانشگاه ها و کالج های برتر اروپا دروازه ها را برای پذیرش و ورود دانشجویان از سراسر دنیا گشودند. بیشتر محدودیت هایی که در گذشته مانعی برای تحصیل دانشجویان در کانادا بود برداشته شده است. در حال حاضر می توانید از موسسات آموزشی با عنوان DELI پذیرش بگیرید. موسساتی که عنوان Designated Learning Institutions یا به اختصار DLI دارند مجاز به پذیرش دانشجویان خارجی هستند. وقتی از دانشگاه پذیرش بگیرید سفارت هم ویزای تحصیلی شما را صادر می کند.

تحصیل در بهترین دانشگاه های کشور کانادا

برای تحصیل در بهترین دانشگاه های کشور کانادا نیاز به اخذ ویزای تحصیلی کانادا دارید. کشور کانادا همیشه جزء محبوب ترین مقاصد تحصیلی برای دانشجویان بین المللی بوده است. همراهی با مجموعه IR4T می تواند اشتباهات متقاضی در روند اخذ ویزا را کم کند. همچنین با تکمیل مدارک و کیفیت تنظیم پرونده ویزا می تواند در موفقیت این روند نقش تعیین کننده ای داشته باشد.

شاید متقاضی با تجربه محدودی که دارد نتواند لیست بهترین دانشگاه های این کشور را برای تحصیل پیدا کند. در نتیجه با کمک یک مجموعه با تجربه به راحتی می تواند صفر تا صفر این فرآیند را به آن ها بسپارد. از آنجایی که ویزای تحصیلی در دو نوع ویزای دانش آموزی و ویزای دانشجویی شرایط مختلفی دارد در نتیجه بهتر است حتما قبل از اقدام اطلاعات لازم را دریافت کنید. از طرفی با داشتن ویزای تحصیلی می توانید در کشور کانادا کار کنید. مجوز 20 ساعت کار در هفته برای دانشجویان یک مزیت به حساب می آید. اگر متقاضی در دانشگاه ها و مدارس معتبر پذیرش شود شانس پیدا کردن کار خوب را خواهد داشت. بعد از تحصیل هم می تواند کار مناسب و خوبی پیدا کند.

تفاوت ویزای تحصیلی و Study Permit

اخذ ویزای تحصیلی کانادا

بیشتر افراد حین اخذ ویزای تحصیلی کانادا با اصطلاحات متفاوتی از قبیل استادی پرمیت مواجه می شوند که کاملا با ویزای تحصیلی متفاوت است. ویزای تحصیلی با پذیرش در دانشگاه و ارائه نامه پذیرش به سفارت خانه اخذ می شود. در واقع ویزای تحصیلی یک مجوز مستقل است اما استادی پرمیت یک مجوز تحصیل در کانادا است. بر اساس این سند اجازه تحصیل به اتباع خارجی داده شده است. پس از تایید درخواست می توانید در فرودگاه ورودی کشور آن را دریافت نمایید.

چگونگی اخذ ویزای تحصیلی کانادا

روند اخذ ویزای تحصیلی کانادا برای متقاضیانی که تجربه چندانی در این خصوص ندارند احتمالا سخت خواهد بود. RI4T تضمین موفقیت شما در اخذ ویزا است. این مجموعه در چند مرحله روند دریافت ویزا را پیش می برد. یکی از پیش نیازهای تحصیل در دانشگاه و مدارس کشور کانادا، دریافت نامه پذیرش است. در برخی از کشورها نیازی به ویزای تحصیلی نیست. متقاضی می تواند بدون ویزا در کانادا تحصیل کند اما متقاضیان ایرانی حتما باید ویزای تحصیلی بگیرند.

انواع ویزای تحصیلی کانادا

همانطور که گفته شد ویزای تحصیلی کانادا در دو نوع دانش آموزی و دانشجویی وجود دارد. ویزای دانش آموزی مختص متقاضیانی است که سن آنها زیر 18 سال است و قصد ادامه تحصیل در مدارس این کشور را دارند. شما می توانید مدارس معتبر را پیدا کنید و برای پذیرش در ان ها درخواست دهید. ویزاهای تحصیلی دانش آموزی تا پایان دوره تحصیل اعتبار دارند.

تحصیل در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکتری نیازمند اخذ ویزای تحصیلی کانادا در مقطع دانشجویی است. اعتبار این ویزا در مقطع لیسانس 4 سال در مقطع فوق لیسانس 2 سال و در مقطع دکتری 5 سال است. اگر متقاضی 6 ماه بعد از تحصیل بتواند کار پیدا کند می تواند در این کشور بماند.

برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا در مقطع دانشجویی حداقل باید 18 سال سن داشته باشید. همچنین باید از طرف موسسات آموزشی تحت عنوان DLI پذیرش شوید. همچنین نامه پذیرش که در برگیرنده اطلاعات مهمی از قبیل دوره پذیرش شده، سربرگ رسمی مکان آموزشی، شهریه و تاریخ شروع و پایان تحصیل است را دریافت کنید. مدارک مورد نیاز برای تحصیل در مدارس و دانشگاه باید جمع آوری شوند. دریافت فرم های مربوطه از سایت اداره مهاجرت کانادا و تکمیل کردن آن ها برای دریافت مجوز یک مرحله مهم است.

پرداخت هزینه های اخذ ویزای تحصیلی کانادا به صورت آنلاین توسط شخص متقاضی یا نماینده قانونی او مرحله دیگری است که باید انجام شود.

بعد از گذشت مراحل بالا باید به صورت حضوری فرد به سفارت کانادا در کشورهای همسایه مراجعه کند و مراحل انگشت نگاری و بیومتریک را انجام دهد. بعد از طی کردن مراحل بالا نتیجه درخواست از طریق ایمیل به فرد یا نماینده قانونی او داده می شود.

بهترین موسسه اخذ ویزای تحصیلی کانادا

چگونگی اخذ ویزای تحصیلی کانادا

دیگر تحصیل در بهترین دانشگاه های جهان یک رویای دست نیافتنی نیست. شما در هر رشته و مقطعی که باشید می توانید درخواست اخذ ویزای تحصیلی کانادا را ثبت کنید. مجموعه حرفه ای IR4T با سال ها تجربه موفق تضمین موفقیت اخذ ویزای شما خواهد بود. این مجموعه موانع پیش روی شما را برمی دارد و با ساده ترین راه حل ها ویزای تحصیلی شما را دریافت می کند.