آب و هوای کردان در پاییز

آب و هوای کردان در پاییز

آب و هوای کردان در پاییز

کردان منطقه‌ای خوش آب‌وهوا در نزدیکی کرج است. آب‌وهوای بسیار خوب، طبیعت زیبا و ویلاها و اقامتگاه‌های متنوع باعث شده که بسیاری از پایتخت‌نشینان برای تعطیلات به کردان بروند. آب‌وهوای کردان در نیمه اول سال بسیار خنک است بنابراین از گرمای طاقت‌فرسای تابستان در این منطقه خبری نیست.

در نیمه دوم سال نیز هوا در بیش‌تر روزها سرد و همراه با بارندگی است. کردان در هر فصلی از سال زیبایی‌های منحصربه‌فرد خودش را دارد. بااین‌حال اگر در فصل پاییز قصد اجاره ویلا کردان را دارید؛ ادامه این مطلب را از دست ندهید. ما در ادامه بیش‌تر درباره زیبایی‌های کردان در فصل پاییز صحبت خواهیم کرد.

دیدنی‌های کردان در فصل پاییز

فصل پاییز زیبایی‌های کردان را دوچندان می‌کند. در این فصل برگ درختان تنومند و سر به فلک کشیده، زرد و نارنجی می‌شود و مناظر شگفت‌آوری را به وجود می‌آورد. اگر نگاهی به عکس‌های کردان در فصل پاییز بیندازید متوجه زیبایی‌های طبیعت این منطقه در این فصل خواهید شد.

بسیاری از مردم به خاطر علاقه‌شان به فصل پاییز در این فصل به کردان سفر می‌کنند. اگر شما هم به فصل پاییز علاقه دارید اقامت پاییزی در منطقه خوش آب‌وهوای کردان برای شما هم تجربه جذابی خواهد بود. از همه این‌ها که بگذریم؛ برخی از جاذبه‌های طبیعی مانند رودخانه، باغ‌ها و دهکده تفریحی کردان در فصل پاییز بسیار جذاب‌تر هستند.

آب و هوای کردان در پاییز

رود کردان

رودخانه‌ بسیار بزرگی در منطقه کردان جریان دارد. بدون این رودخانه هیچ باغی در این منطقه خوش آب‌وهوا وجود نخواهد داشت. رودخانه کردان از ارتفاعات کهار سرچشمه می‌گیرد. رود کردان از شمال شرق روستای کردان آغاز شده و تا جنوب غربی ادامه پیدا می‌کند. در اطراف این رودخانه، درختان تنومند بسیار زیادی وجود دارند.

همچنین صدای حرکت آب و پرندگان فضای بسیار آرامش‌بخشی را به وجود آورده است. بسیاری از مسافران برای استراحت و تفریح در نزدیکی رودخانه کمپ می‌کنند. البته انجام چنین کاری در فصل پاییز بسیار خطرناک خواهد بود زیرا بارندگی‌های شدید در فصل پاییز باعث طغیان رودخانه می‌شود. همچنین اگر به عکاسی علاقه دارید؛ مناظر زیبای اطراف رودخانه کردان را در فصل پاییز از دست ندهید.

دهکده تفریحی کردان

دهکده تفریحی یا مجتمع ایثار یکی از جذاب‌ترین دیدنی‌های کردان است. در این مجتمع امکانات تفریحی مختلفی وجود دارد. به‌عنوان‌مثال زمین فوتبال، سالن ورزشی و مجموعه آبی از جمله امکانات تفریحی دهکده کردان به شمار می‌روند. به‌جز این امکانات، حدود 500 ویلا نیز در این مکان ساخته شده است که برای اسکان حدود 700 نفر مناسب هستند.

جالب است بدانید که در دهکده کردان رویدادهای ورزشی مختلفی نیز برگزار می‌شود. اگر در پاییز به کردان سفر کردید از دهکده کردان هم بازدید کنید. این دهکده در فصل پایيز هم آماده پذیرایی از مسافرانی است که کردان را به‌عنوان مکانی برای تفریح و استراحت انتخاب کرده‌اند.

اجاره ویلا کردان

نحوه اجاره ویلا در کردان

شهرک‌های ویلایی زیادی در نزدیکی روستای کردان و مناطق اطرافش وجود دارند. ویلاهای بزرگ و کوچکی در این شهرک‌ها ساخته شده‌اند. برخی از آن‌ها بزرگ و استخردار هستند و برخی دیگر فضایی دنج و کوچک دارند. تعداد زیادی از ویلاهای کردان از طریق سایت‌های اینترنتی مختلف قابل رزرو هستند. شما می‌توانید از طریق سایت علی بابا ویلای موردنظرتان در کردان را انتخاب کرده و هزینه اجاره آن را به‌صورت اینترنتی بپردازید. این روش یکی از راحت‌ترین و امن‌ترین روش‌های اجاره ویلا کردان است.

نکات مهم درباره اجاره ویلا کردان در پاییز

  • قوانین مربوط به اجاره ویلا را با دقت بخوانید تا در آینده مشکلی برای شما به وجود نیاید. این قوانین شامل موضوعات مختلفی مانند نحوه کنسلی، تعداد مسافران و… می‌شود.
  • ویلاهایی که محل مناسبی برای پارک اتومبیل دارند را در اولویت قرار دهید تا خیالتان بابت اتومبیل شخصیتان راحت باشد.
  • هوای کردان در فصل پاییز سرد است پس ویلایی را انتخاب کنید که امکانات گرمایشی مناسبی داشته باشد.
  • مطالعه نظرهای مسافران قبلی ویلاهای کردان به شما در انتخاب ویلا کمک زیادی خواهد کرد پس از آن‌ها غافل نشوید.
  • راه دسترسی به برخی از ویلاهای کردان بسیار دشوار است پس تا جای ممکن ویلایی با موقعیت مکانی مناسب را برای اقامت در این منطقه انتخاب کنید.
  • در هنگام رزرو ویلا به متراژ و امکانات ویلا توجه ویژه‌ای داشته باشید؛ به‌خصوص اگر قصد برگزاری مهمانی در این ویلاها را دارید.
  • امکانات مهم و ضروری ویلا را بلافاصله بعد از ورود بررسی کنید و در صورت وجود هر گونه مشکلی سریع‌تر صاحب ویلا را در جریان بگذارید.

راه دسترسی به کردان

برای دسترسی به کردان باید به سمت کرج حرکت کنید و مسیرتان را در آزادراه قزوین ادامه دهید. حدود 20 کیلومتر بعد از آزادراه کرج – قزوین تابلوی جاده کردان را می‌بینید. از این جاده تا روستای کردان باید حدود 10 کیلومتر فاصله را طی کنید. این مسیر کوهستانی در فصل پاییز بسیار زیبا است؛ به شما توصیه می‌کنیم برای رسیدن به کردان عجله نکنید. همچنین بهتر است قبل از حرکت به سمت جاده از وضعیت آب‌وهوا مطلع شوید. سفرتان را برای زمانی برنامه‌ریزی کنید که آب‌وهوا کمی پایدار و بدون بارندگی‌های طولانی باشد.