معرفی حرفه ای ترین مرکز ریمپecu خودرو در تهران | مرکز ریمپ کاراک

ریمپ ecu علم برنامه نویسی کامپیوتر خودروست و با بهینه سازی سیستم برقی و موتوری سبب تقویت خودرو می‌شود. ریمپ ای سی یو به خودرو آسیب نمی‌رساند مگر آنکه توسط افراد بی تجربه و یا آموزش ندیده انجام پذیرد. مرکز ریمپ کاراک با 20 سال تجربه در برق انژکتور و تعمیرات ایسیو و برنامه نویسی اطمینان لازم را به مشتریان می‌دهد که کار شما توسط افراد با تجربه انجام می‌پذیرد. بیشترین موفقیت ما در ریمپ 206 بوده است. چیپ تیونینگ پراید به دلیل نبود ظرفیت لازم در این خودرو انجام نمی‌گردد.

ریمپ ایسیو چه بهبود هایی را در خودرو اعمال می کند؟

ریمپ ایسیو ،  فرآیند تنظیم سفارشی روی ایسیو  وسیله نقلیه شما است تا با تنظیم مجدد نرم افزار کارخانه روی سیستم مدیریت موتور ماشین ، عملکرد آن را بهبود دهد.فرقی ندارد که شما به قدرت یدک کشیدن بیشتر ، آماده سازی برای مسابقه اتومبیلرانی ، صرفه جویی در مصرف سوخت بهتر یا یک رانندگی راحت کلی نیاز  داشته باشید ، ریمپ ایسیو به درد شما و وسیله نقلیه شما می خورد.

1.کاهش دمای آب و زودتر شروع شدن کارکرد فن خودرو هنگام بالا امدن دمای رادیاتور

کاهش دمای فن یکی از بهترین کارهایی است که میتوان هنگام ریمپ ایسیو خودرو انجام داد چون با کاهش دمای فن خودرو ، دیگر ماشین شما جوش نمی آورد، واشر نمی سوزاند

  2.کاهش مصرف سوخت

با تنظیم و استاندارد سازی پاشش انژکتورها ، هنگام ریمپ ایسیو مصرف سوخت شما کاهش می یابد که این نه تنها در شهر هایی مانند تهران باعث کاهش آلودگی هوا می شود بلکه با شرایط گرانی ، به اقتصاد شما و خانواده کمک می کند .

در صورتی که می خواهید مصرف سوخت خودرو خود را کاهش دهید کافیست با ما تماس بگیرید :

09128079698 و 02177438544

3. بالا بردن راندمان احتراق

از دیگر مزایای ریمپ ایسیو ، بالا بردن راندمان احتراق است که به دنبال آن گشتاور و شتاب خودرو بیشتر می شود و به عبارت دیگر نوعی تیونینگ خودرو انجام می شود.

4. ریمپ  برداشتن کوپ سرگاز

از دیگر مزایای ریمپ  برداشتن کوپ سرگاز یا تاخیر دریچه گاز می باشد که بسیاری از مشتریان شکایت دارند که چرا وقتی گاز می دهند  گشتاور لازم به خودرو وارد نمی شود یا اینکه با تاخیر وارد می شود و تاخیر دریچه گاز در هنگام سبقت در جاده های دو طرفه و هنگام سر بالایی نیز بسیار آزار دهنده است .

  5. برداشتن محدودیت سرعت

6. حذف محدودیت هایی که سازنده بر روی خودرو اعمال کرده است

ریمپ توانایی حذف محدودیت هایی را که توسط سازنده بر روی وسیله نقلیه شما نصب شده است را دارا می باشد . با انجام ریمپ ایسیو خودرو ، شما به طور موثر می توانید پارامترهای وسیله نقلیه خود را دقیق تر بسته به منطقه ای که در آن زندگی می کنید و ارتفاع و کیفیت سوختی که در دسترس شما قرار دارد، تنظیم کنید و با تنظیم کردن پارامترها ، افزایش قدرت و گشتاور خروجی بیشتری را از خودروی خود انتظار داشته باشید .

7. بهبود عملکرد و رانندگی

 8. بهبود پاسخ گشتاوری

  9. سفارشی سازی خودرو

ریمپ ایسیو خودرو ،  کاملا قابل تنظیم منفعت بزرگ در مورد ریمپ ایسیو خودرو ،  این است که برنامه های ریمپ ایسیو خودرو کاملا به نیازهای شما قابل تنظیم است. یعنی شما میتوانید بسته به نوع ریمپ درخواستی خود بسته به هزینه ای که میخواهید صرف کنید و هم چنین بسته به نوع زمینی که بر روی آن رانندگی می کنید . ریمپ ایسیو مورد نظر خود را انجام دهید و اگر از نتیجه راضی نبودید آن را برگردانید به حالت قبل

 10.  بهبود تعویض دنده در دنده اتومات ها

به دلیل تنظیم گشتاور و سنسور دور موتور تعویض دنده در گیربکس اتومات ها متعادل میگردد  معایب ریمپ ایسیو

ریمپ خودرو در مرکز کاراک

به دلیل زیاد شدن ریمپ کنندگان ایسیو قیمت های مختلفی برای این کار ارائه می شود.   مهمترین دلیل این موضوع این است که  افرادی با استفاده از برنامه های کپی اقدام به ریمپ خودرو می کنند که حاصل این کار صدمات جدی به موتور و ایرادات اساسی در برنامه می شود.

دلیل تفاوت در هزینه ریمپ ای سی یو میزان تخصص افراد ، تجهیزات و تجارب می باشد. موارد بسیاری دیده شده که دارنندگان خودرو برای ریمپ ایسیو به افراد غیر متخصص که اغلب تنظیم موتور کاران سطح شهر هستند مراجعه کرده اند. این افراد بعد از ریمپ خودرو هزینه های سنگینی برای مشتریان به بار آورده اند.

ما در مرکز ریمپ کاراک ، با دارا بودن کادر متخصص و حرفه ای بهترین نتیجه را به شما ارائه می دهیم  و تمامی خدماتمان را ضمانت می کنیم و پس از ریمپ در صورتی که از نتیجه رضایت نداشتید ، هزینه پرداختی شما را باز میگردانیم.

هزینه ریمپ بستگی به نوع خدماتی که به شما ارئه میشود و همچنین نوع ایسیو خودرو شما دارد ولی هزینه هر خدمت بصورت میانگین از 100 تا 250 هزار تومان خواهد بود، برای اطلاع دقیق از قیمت ها وابسته به نوع خودرو به لینک زیر مراجعه فرمایید :

هزینه ریمپ ایسیو