بهترین مرکز صداگیری در تهران کجاست ؟ | مرکز صداگیری کاراک

همانگونه که برای انتخاب پزشک مناسب خود حساسیت به خرج می دهیم ، لازم است برای انتخاب مرکز مناسب برای خدمات اتومبیل نیز حساسیت به خرج دهیم . زیرا یک مرکز بی تجربه و فاقد دانش و مهارت لازم برای خدمات خودرو ، می تواند علاوه بر عدم برطرف کردن مشکل ، خسارات بزرگ و جبران  ناپذیری بر اتومبیل شما بگذارد.

صداگیری ، از جمله خدماتی است که امروزه برای کاهش سر و صدای اضافی خودرو و ایجاد آسایش روانی برای راننده  و سرنشینان ارائه می شود.

یکی از بهترین مراکز ارائه دهنده خدمات صداگیری مرکز صداگیری کاراک می باشد ، که با سابقه ای طولانی و نیروی ماهر این خدمات را به بهترین حالت ممکن ارائه می دهند. یکی از مواردی که می تواند اطمینان خاطر مراجعه کننده را فراهم کند ، دریافت ضمانت خدمات ارائه شده از طرف شرکت کاراک می باشد.

همچنین در صورتی که از نتیجه کار ناراضی بودید ، می توانید مبلغ پرداختی خود را پس بگیرید. آیا از این بهتر ممکن است؟

تا انتها این مطلب با ما همراه باشید تا با مرکز صداگیری خودرو کاراک بیشتر آشنا شوید.

 صداگیری برای خودرو های خارجی یا ایرانی است ؟

برخلاف تصور عموم ، علاوه بر خودرو های ایرانی ، خودروهای خارجی نیز به صداگیری نیاز دارند. صداگیری اتاق خودروهای خارجی نسبت به خودروهای داخلی پیچیده ‌تر است و مهارت زیادی نیاز دارد.

در صورتی که فردی که صداگیری خودرو را انجام می‌دهد از مهارت بالایی برخوردار نباشد در صورت کوچکترین اشتباهی ممکن است حین باز کردن قطعات برای صداگیری، سیم‌ها قطع شوند و یا شکستگی در محل انجام صداگیری رخ دهد. متخصصین مرکز صداگیری خودرو کاراک با به کارگیری دانش و تجربه چندین ساله خود، صداگیری اتاق انواع خودرو داخلی و خارجی را به نحو احسنت انجام می‌دهند.

برای ارتباط با مجموعه کاراک می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید :

09193035101 و 02133176043

دلایل به صدا افتادن خودرو چه هستند ؟

به صدا افتادن اتاق خودرو در اولین مرحله با نوع رانندگی ارتباط مستقیم دارد. اگر میزان به صدا افتادن خودرو ها در ایران با کشورهای دیگر مقایسه کنیم ،  در می یابیم  که خودروهایی که در ایران استفاده می شوند نسبت به خودروهایی که در خارج استفاده می شوند نسبت خرابی بالاتری دارند پس علت را میتوان در جاده ها ، آب و هوا ، فرهنگ استفاده خود مردم ، نوع رانندگی و… دانست.

در صورتی که حین عبور از دست‌اندازها با سرعت بالا رانندگی کنیم اتاق خودرو خیلی زودتر از آنکه فکرشو بکنیم به صدا می‌افتد.

پس از عبور با سرعت بالا از این دست‌اندازها قطعات داخلی داشبورد و درب و … بهم ساییده می‌شوند و ممکن‌ است خارهایی که باعث بهم پیوستن قطعات نیز می‌شوند، شکسته شوند. در نتیجه به مرور زمان این اصطکاک بیشتر می‌شود و صداهای بیشتری تولید می شود.

بدیهی است که خودروهای داخلی بدلیل متریال ضعیفی که در ساخت آن‌ها به کار رفته است زودتر به صدا می‌افتند. اما این بدین معنی نیست که خودروهای خارجی به صدا نمی‌افتند، خودروهای خارجی نیز هر چند دیرتر اما به صدا خواهند افتاد.

  1. به صدا افتادن درب خودرو می‌تواند به علت سرما و گرما شدن هوا، نصب دزدگیر، نصب باند و …. اتفاق بیافتد.
  2. به صدا افتادن داشبورد خودرو به علت تغییر قاب پشت کیلومتر، تغییر سایز رادیو، نصب دزدگیر، تصادف و … می‌باشد.
  3. به صدا افتادن ستون خودرو به علت خرابی کمربند، نصب دزدگیر و … است.

در مرکز صداگیری کاراک  ، صداگیری انواع خودروهای داخلی و خارجی انجام می شود . تمام خدمات این مجموعه توسط افراد مجرب و متخصص انجام می‌گیرد.

نمونه صداگیری خودرو سوزوکی ویتارای

روش های صداگیری در کاراک

صداگیری در مرکز کاراک به دو صورت زیر انجام می شود :

صداگیری فابریکی

پس از باز کردن قسمت مورد نظر ، به طور مثال رودری ،  شکستگی خار ، شل بودن پیچ ها ، خارج شدن پرچ ها ، خروج اهرم از نگه دارنده ، خرابی قطعات و باز و بست غیر اصولی بررسی می شود. در صورت مشاهده موارد فوق به رفع آنها می پردازیم.

صداگیری غیر فابریکی

پس از صداگیری فابریکی با استفاده از قطعات عایق ، که کار آنها جلوگیری از برخورد قطعات به یکدیگر و یا سایش آنها بر روی هم است ، اقدام به صداگیری خودرو می کنیم. این قطعات شامل اسفنج تراکم بالا ، انواع چسب های پلاستیکی ، پارچه ای و شیمیایی و پلی اتیلن ها و… می باشد.

وجود برخی صداها در خودرو به قدری آزاردهنده هستند که پس از مدتی صاحبان خودرو را به فکر تعویض خودرو می‌اندازد. اما پیشنهاد ما قبل از اینکه به فکر تعویض خودرو باشید اینست که به یک مرکز صداگیری خودرو مراجعه نمایید. شاید مشکل شما با هزینه بسیار کمتری قابل برطرف کردن باشد.

قسمت های قابل صداگیری در مرکز کاراک به شرح زیر است :

  • صداگیری داشبورد
  • صداگیری درب
  • صداگیری طاقچه
  • صداگیری سقف
  • صداگیری سانروف
  • صداگیری اتاق