معرفی بهترین تعمیرگاه جلوبندی در تهران | تعمیرگاه جلو بندی وستینال

جلوبندی ماشین شامل  قسمت جلو و زیرین خودرو است که  یکی از مهمترین قسمت‌های اتومبیل می باشد. سلامت این سیستم در سلامت کلی ماشین تاثیر بسیار و مستقیمی  دارد.

در صورتی که این قسمت دچار خرابی شد ، لازم است در انتخاب تعمیرگاه دقت بالایی به عمل آورید. زیرا یک تعمیرکار بد ، علاوه بر رفع نکردن مشکل اتومبیل شما ، خرابی های دیگری نیز به بار می اورد.

تعمیرگاه وستینال ، با ارائه خدمات با کیفیت و ماندگار رضایت شما را جلب می کند و اتومبیلتان را از هرگونه خرابی و نقص مبرا می نماید.

در ادامه به بررسی خدماتی که در تعمیرگاه جلوبندی وستینال ارائه می شود ، می پردازیم.

تعمیرجعبه فرمان

یکی دیگر از اجزا سیستم فرمان ، جعبه فرمان می باشد. این قسمت که از اصلی ترین قسمت های سیستم فرمان است ، علاوه بر انتقال گشتاور دست راننده به چرخ ها ، سبب افزایش این گشتاور نیز می شود.

و این گشتاور و دوران فرمان را توسط مفصل ها و سیبک های سیستم فرمان به سگ دست منتقل می کند.  محل قرار گیری جعبه فرمان ، روی اتاق خودرو می باشد.

علائم خرابی جعبه فرمان چه هستند ؟

  1. خلاصی بیش از حد در دستگاه فرمان
  2. سفت بودن فرمان
  3. گیج بودن فرمان خودرو حین رانندگی
  4. اتومبیل در حالت معمولی رانندگی به یک جهت کشیده شود
  5. خودرو در هنگام ترمز کردن به یک سمت کشیده شود
  6. چرخ جلو در سرعت کم لرزش داشته باشد
  7. چرخهای جلو در سرعتهای زیاد ناپایدار است (لرزش در سرعت زیاد)
  8. پس زدن فرمان
  9. تایرها در سر پیچها صدای ناهنجار تولید کنند
  10. رانندگی خشن و سخت باشد

در تعمیرگاه جلوبندی وستینال همه موارد فوق تعمیر میگردد.

 میزان فرمان

منظور از میزان فرمان یکسان بودن اندازه دهانه جلو و عقب چرخ های جلو است. به عبارت دیگر تنظیم کردن فاصله داخلی بین قسمت جلو و عقب چرخ های جلو اتومبیل‌ میزان کردن فرمان است.

میزان فرمان تاثیر بسیار مهمی در فرمان پذیری و کنترل اتومبیل مخصوصا در سرعت های بالا و جاده‌ها دارد و تنظیم نبودن فرمان باعث ساییدگی لاستیک‌های جلو اتومبیل در مدت کوتاه می‌شود. برای درک بهتر اهمیت میزان فرمان بهتر است بدانید میزان نبودن فرمان میتواند باعث واژگون شدن اتومبیل در سرعت بالا حتی در یک مسیر مستقیم بشود.

نشانه های میزان نبودن فرمان

  • تغییر در حالت قرارگیری غربیلک فرمان
  • کشیده شدن فرمان خودرو به یک سمت
  • لاستیک سایی و از بین رفتن سریع لاستیک ها

روش های میزان فرمان در تعمیرگاه وستینال

  1. میزان فرمان جزئی از طریق غربیلک فرمان
  2. میزان فرمان کلی از زیر خودرو و درون چال

تعویض و تعمیرات سیبک

سیبک قسمتی از جلوبندی خودرو است که قسمت عمده ای از خرابی های جلوبندی و صداهای زیر خودرو از آن است، لذا برای رفع صداهای جلوبندی خودرو بایستی بررسی گردد. سیبک از چند اتصال ، بوش و یاتاقان تشکیل شده که در استقلال تعلیق چرخ های جلو نسبت به عقب خودرو موثر است.

سیبک در خودرو پژو 206 همراه با طبق میباشد. در تعمیرگاه جلوبندی وستینال تمامی ایرادات مربوط به جلوبندی و سیبک خودرو تعمیر و رفع و رجوع میگردد.

علائم خرابی سیبک

  • سر و صدا و جیرجیر کردن از زیر ماشین
  • لرزش و تکان خوردن
  • سرگردانی خودرو
  • پوشش بد تایر

خرابی سیبک خودرو  مشکلی نیست که نادیده گرفته شود. اگر سایش شدید شود ، ممکن است دسته سیبک از محفظه جدا شود و در نتیجه فوراً کنترل خودرو  شما از بین می رود که ممکن است همه چیز  را در معرض خطر قرار دهد.

اگر به خرابی این قطعه مشکوک هستید ، باید وسیله نقلیه خود را به یک مکانیک حرفه ای که تجربه تعمیرات جلوبندی خودرو  را دارد ، بسپارید.  مجموعه وستینال با دارا بودن متخصصین حرفه ای این مشکل را به سرعت تشخیص می دهد.

نمونه کار تعبیر سیبک خودرو

برای ارتباط با ما ، می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید :

09128682286

تعویض و تعمیرات بوش طبق

در بخش های مختلفی از خودرو مانند سیلندرها، سیستم تعلیق خودرو، اکسل عقبی و … از واژه بوش استفاده می شود. بوش در واقع نوعی عایق ارتعاشی است که با ایجاد مرز بین اجزای مختلف خودرو انتقال انرژی متحرک به دیگر بخش های متحرک خودرو را کاهش می دهد.

نام بوش سیستم تعلیق خودرو، بوش طبق نام دارد. گرچه عوامل مختلفی سبب کاهش ارتعاشات خودرو می شوند، اما بوش طبق می تواند تا حد قابل توجهی از نوسانات خودرو جلوگیری کند.

وجود دست اندازها و خرابی های جاده عامل آسیب جدی به خودرو و خرابی بوش ها و سیبک است. قسمت های پلاستیکی بوش تحت فشارها و ضربه های مداوم دچار آسیب و پارگی می شوند.

علائم خرابی بوش طبق

  1. شنیدن صدای تق تق یا جیر جیر در دست انداز ها
  2. تماس سایشی
  3. انحراف زوایای کمبر و کستر چرخ ها