خرید بهترین ماشین اصلاح

یکی از وسایلی که به صورت روزانه مورد استفاده اکثر آقایان قرار می‌گیرد،ماشین اصلاح است. این وسیله سال‌ها بوده که جایگزین تیغ اصلاح شده است. علاوه بر این نحوه استفاده بسیار آسان‌تری نسبت به تیغ نیز دارد. شما هر روز صبح قبل از رفتن به محل کار می‌توانید دستگاه را روشن کرده و در عرض چند دقیقه صورت خود را اصلاح و مرتب کنید.

ماشین‌های اصلاح بسته به کاربرد و شکل ظاهری انواع مختلفی دارند. برخی از این دستگاه‌ها بدون سیم بوده و باتری قابل شارژ دارند. به این صورت که شما دستگاه را به برق وصل کرده و وقتی باتری آن کاملا شارژ شد می‌توانید بدون اتصال به برق از آن استفاده کنید. دسته دیگر نیز به صورت سیمی بوده و باید حتما در زمان استفاده به جریان برق متصل باشد.

ماشین ریش تراش برای استفاده، نیاز به کف و صابون نداشته؛ بنابراین سرعت کار با آن بالاتر است. در این بین انتخاب بهترین ماشین اصلاح به نیازهای شما بستگی دارد. برخی از افراد ترجیح می‌دهند تا همیشه ته ریش داشته باشند به این افراد دستگاه موزر Moser پیشنهاد می‌شود. برخی دیگر ترجیح می‌دهند تا موهای صورت خود را کاملا اصلاح کنند. برای این افراد ماشین‌های اصلاح چرخشی پیشنهاد می‌شود، زیرا تعداد تیغه‌های آن بیشتر بوده و جریان اصلاح عمیق‌تر صورت می‌گیرد. برای شناخت بهتر انواع ریش تراش و کاربردهای آن در این مقاله همراه ما باشید.

ماشین اصلاح موزر Moser

ریش تراش موزر(Moser) یکی از محبوب‌ترین ماشین‌های اصلاح مردانه بوده که سالیان سال بوده که در هر خانه‌ای یافت می‌شود. مهم‌ترین ویژگی این ماشین اصلاح کارکرد ساده آن بوده که پیر و جوان از آن استقبال می‌کنند. علاوه بر آقایان برخی از خانم‌ها نیز برای اصلاح موی سر خود از این دستگاه استفاده می‌کنند. بنابراین کاملا مشخص بوده که تا چه میزان محبوب است. این برند ماشین‌های اصلاح مختلفی را تولید کرده که بهترین لاین آن سری 1400 است. این سری هم برای کوتاه کردن موهای سر مناسب بوده و هم برای مرتب کردن ریش و سیبیل برای صورت، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جنس تیغه‌های موزر از استیل ضد زنگ بوده که هم کیفیت کار را افزایش داده و هم مقاومت آن را در برابر رطوبت بالا می‌برد. در یک طرف این موزر دکمه خاموش و روشن قرار داشته و در طرف دیگر یک دکمه برای اینکه تیغه را در فاصله مورد نظر خود قفل کنید. روی این دستگاه سری‌های مختلفی هم قرار گرفته که موهایشما را به اندازه دلخواه کوتاه می‌کند. اغلب برس‌ها از سایز 1 تا 6 سانتی متر را پوشش می‌دهند. سری تیغه اصلی نیز که با سایز صفر موها را کوتاه می‌کند.

ماشین اصلاح پرومکس

پرومکس یکی دیگر از برندهای تولید کننده ریش تراش بوده که در بازار پرفروش است. این برند دستگاه‌های اصلاح مختلفی را به بازار عرضه کرده که به صورت بی‌سیم و باسیم‌ هستند. تیغه‌های دستگاه در زاویه خاصی قرار گرفته که موها را بهتر و راحت‌تر کوتاه می‌کند. علاوه بر این جنس استیل ضد زنگ بوده و در برابر رطوبت سرویس بهداشتی وسیله مقاومی به شمار می‌رود. خود دستگاه ریش تراش این قابلیت را داشته که موها را در سایزهای مختلفی از نیم میلی‌متر تا دو سانت کوتاه کند. اگر بخواهید این مقدار را افزایش دهید بهتر است از شانه‌های سایز متفاوت استفاده کنید.

در ماشین اصلاح بی‌سیم پرومکس لازم بوده تا آن را به مدت شش ساعت شارژ کنید. این مدت زمان برای مرتبه اول بوده و برای دفعات بعدی در حدود 2 ساعت کافی خواهد بود. اگر دستگاه به صورت کامل شارژ شده باشد می‌تواند تا یک ساعت کار اصلاح را برای شما انجام دهد. یکی از کارهایی که می‌توانید انجام دهید تا عمر تیغه اصلاح خود را افزایش دهید این است که بعد از هربار استفاده، دستگاه را کاملا تمیز کرده و اجازه ندهید هیچ مویی داخل دستگاه بماند.

ماشین اصلاح پاناسونیک

ماشین اصلاح پاناسونیک یکی از پرفروش‌ترین ریش‌ تراش‌ها در سراسر دنیا به شمار می‌رود. این وسیله کاربردی مقاومت و کیفیت بسیار بالایی دارد. ماشین ریش تراش پاناسونیک را می توانید در رطوبت حمام و سرویس بهداشتی استفاده کنید و به دلیل مقاومت بالایی که در برابر نفوذ آب داشته و همچنین قابلیت ضد آب بودن هم به صورت خشک و هم به صورت مرطوب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

زاویه برش این ماشین اصلاح 45 درجه بوده پس هم خط بسیار خوبی داشته و هم استفاده از آن آسان است. می‌توانید موهای سر و صورت خود را در سایز‌های مختلف از یک میلی‌متر تا ده میلی‌متر کوتاه کنید. این تغییر تیغه به شما کاربری بسیار بالایی می‌دهد. این ماشین اصلاح هم به صورت سیمی و هم به صورت بدون سیم کار می‌کند. برای اینکه از قابلیت بی‌سیم آن استفاده کنید باید آن را به مدت 10 ساعت شارژ کرده و هنگامی که باتری فول شارژ شد به مدت 40 دقیقه از آن استفاده کنید. برای اینکه عمر این ماشین اصلاح نیز طولانی شود بهتر است بعد از هربار استفاده موهای زائد را از داخل دستگاه تمیز کنید.

ماشین اصلاح وال Wahl

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که عادت دارید روزانه موهای خود را اصلاح کنید بهتر است ماشین اصلاحی خریداری کنید که عمر بالایی داشته باشد. ماشین اصلاح وال (Wahl) گزینه خوبی بوده که می‌توانید به آن فکر کنید. این ریش تراش که هم برای مردان کاربردی بوده و هم زنان دارای تیغه‌های مقاوم و بادوام است. کیفیت بالای تیغه‌ها باعث شده تا کارایی آن‌ها در طول سال‌ها کم نشود.

جنس تیغه ریش تراش از کربن استیل بوده و به صورت خودکار تیز می‌شود. شما می‌توانید موهای سر و صورت خود را در اندازه 1 و 2 میلی‌متر کوتاه کنید. اگر بخواهید موهای خود را در سایزهای مختلفی کوتاه کنید به همراه دستگاه‌های این برند شانه اصلاح نیز برای شما ارسال می‌شود. اغلب ماشین‌های اصلاح این برند باسیم بوده و با اتصال به برق شهری به راحتی کار می‌کند.

برای اینکه طول عمر تیغه‌های دستگاه بیشتر شود بهتر است بعد از هربار استفاده تیغه‌ها را روغن کاری کنید که داخل بسته‌های ماشین اصلاح برای شما قرار داده شده است. ماشین اصلاح وال ساخت کشور آمریکا بوده و جز محصولات پرفروش در سال‌های اخیر به شمار می‌رود.

سخن آخر

فروشگاه‌های مختلفی بوده که به صورت آنلاین و در فضای وب وسایل اصلاح صورت را به فروش می‌رسانند. فروشگاه اینترنتی شارلیون به آدرس www.Sharlion.ir یکی از بهترین فروشگاه‌هایی بوده که محصولات اصل را با قیمت استثنائی به فروش می‌رساند. خرید از سایت این فروشگاه بسیار ساده بوده و در عرض چند دقیقه می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید. این شاپ هم تضمین می‌دهد تا جنس با کیفیت به صورت سریع و سالم به دست شما برسد. در صورتی که کالای ارسالی مشکلی داشته باشد نیز آن را تعویض کرده و کالای دیگری را برای شما ارسال می‌کند.