خرید بهترین پکیج دیواری و زمینی از دماپویا

پکیج از سیستم های گرمایشی بسیار رایج در زمینه تاسیسات ساختمانی است که در این نوشتار از دماپویا به معرفی بهترین پکیج دیواری و زمینی پرداخته ایم. با سرد شدن هوا افراد به دنبال دستگاه حرارتی مناسب اند تا به وسیله آن ساکنین محیط را از سرمای طاقت فرسا حفظ کرده و همچنین امور خود را به وسیله آب گرم انجام دهند. گفتنی است که در گذشته برای رفع این نیاز از موتورخانه استفاده میشد که امروزه پکیج های گرمایشی جایگزین آن ها شده اند. علت این امر آن است که پکیج ها فضای بسیار کمتری را اشغال می کنند و نیاز به در نظر گرفتن مکان مجزا برای آن ها وجود ندارد. امروزه پکیج های دیواری و زمینی زیادی تولید و عرضه می شوند تا این بخش از تقاضای بازار را پوشش دهند.

آب گرم برای انجام اموری نظیر شستشو، استحمام و همچنین گرمایش محیط مورد نیاز است. علاوه بر آن برای تامین گرمایش محیط در فصول پاییز و زمستان به وسیله رادیاتور یا فن کویل آب گرم احتیاج به سیستمی مانند پکیج وجود دارد. سنسور این سیستم با باز شدن آب داغ جریان آن را تشخیص می دهد و سپس برد الکترونیکی که از اجزای مهم پکیج است، دستور ایجاد جرقه و باز شدن سوخت (نظیر گاز یا گازوئیل) را می دهد. جرقه مشعل پکیج را روشن کرده و پس از آن آب در حال عبور از لوله های باریک مبدل حرارتی داغ می شود. به منظور معرفی بهترین پکیج دیواری و زمنی لازم به ذکر وجود دارد  که علاوه بر بررسی نحوه عملکرد پکیج، می توان به دیگر قطعات مهم تشکیل دهنده آن اشاره داشت که عبارت اند از ترموستات، پمپ چرخش آب و الکترود تشخیص شعله. چنانچه شما عزیزان قصد خرید هر نوع سیستم حرارتی یا دیگر تجهیزات ساختمانی مورد نیاز را دارید، می توانید به فروشگاه اینترنتی دماپویا مراجعه نموده تا تمامی مدل های مختلف هر محصول را به همراه مشخصات فنی و راهنمایی خرید مشاهده و دریافت نمایید.

آنچه می توان به این مطلب افزود، شرکت های تولیدکننده این سیستم حرارتی اند که هر یک با هدف ارائه بهترین پکیج دیواری و زمینی با یکدیگر رقابت جدی دارند. در جریان این رقابت تمامی شرکت های سازنده فعال در این عرصه، از متریال درجه یک در ساخت پکیج بهره می گیرند تا دستگاه مناسب و باکیفیتی را ارائه داده و بدین ترتیب رضایت خاطر مشتریان را تامین کنند. علاه بر آن، با استفاده از فناوری های مدرن در ساخت تمامی سری های این مجموعه، در نهایت پکیج راندمان کارایی بالا و مصرف انرژی مقرون به صرفه ای خواهد داشت. با این اوصاف خریداران نیز ممکن است هنگام انتخاب بهترین پکیج دیواری و زمینی دچار سردرگمی شده و انتخاب برایشان دشوار گردد. به همین خاطر کارشناسان فروش دماپویا اغلب پیشنهاد می دهند که خرید خود را ترجیحا از برندهای صاحب نام و معتبر انجام دهید تا در آخر از عملکرد دستگاه رضایت کافی را کسب کنید.

در این میان می توان برندهای مطرح این عرصه را نام برد که شامل بوتان، ایران رادیاتور، لورچ و آریستون اند و تمامی محصولات خود را به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می دهند. می توان انواع مدل های پکیج را نام برد و کاربرد و مزایای هر یک را برشمارد تا خرید را ساده تر کرده و به افرادی که قصد خرید دارند، در انتخاب بهترین پکیج دیواری و زمینی کمک رساند. پکیج دیواری کاربرد گسترده تری داشته و اندازه آن به صورت یک کابینت است. بنابراین آن را در انواع آشپزخانه مکان های مسکونی و اداری و آبدارخانه ها نصب می کنند تا آب داغ لازم را فراهم سازد. استفاده از دودکش در ساخت آن، جهت استخراج دود حاصل از احتراق خواهد بود. چنانچه به دنبال خرید بهترین پکیج دیواری هستید، بایستی میزان مصرف و احتیاج خود به آب داغ را مد نظر قرار داده و با انتخاب ظرفیت حرارتی متناسب با آن، خریدی موفق را تجربه کنید. به منظور راهنمایی بیشتر می توان از ظرفیت 24000 یا 28000 برای منازل مسکونی با یک حمام و یک دستشویی استفاده نمود تا آب گرم آن برای شستشو و همچنین راه اندازی رادیاتورها مهیا شود.

پکیچ زمینی مناسب متراژهای بالا بوده و کاربرد کمتری نسبت به مدل دیواری دارد. اغلب این مدل مناسب مکان هایی با مساحت بیش از 300 متر است و قادر می باشد همزمان آب گرم بهداشتی برای استحمام و مورد نیاز فن کویل و رادیاتور یا دیگر دستگاه های حرارت زا را تهیه کند. پیش از خرید بهترین پکیج زمینی خوب است این نکته را در نظر بگیرید که از لحاظ احتراق دارای دو مدل بوده که عبارت اند از بدون مشعل و مشعل دار. نوع دوم آن مناسب مکان های بزرگ تری است. مدل زمینی دارای مخزن کویل دار بوده که این امر مانع از نوسانات آب خواهد شود؛ از سوی دیگر ظرفیت بیشتری را در اختیار خواهد داشت.

وبسایت دماپویا تمامی مدل های مختلف این سیستم حرارتی را به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش آن ارائه می دهد. از این رو جهت خرید پکیج دیواری و زمینی کلیک کنید تا با کسب مشاوره رایگان از کارشناسان فروش بهترین خرید را تجربه کنید. از مهم ترین نکات خرید بهترین پکیج دیواری و زمینی، توجه به سوخت مصرفی آن می باشد؛ بدین منظور خوب است سوخت در دسترس منقطه زندگی خود را بدانید تا مدل مطابق آن را تهیه کنید. سوخت های مصرفی رایج توسط این سیستم شامل گاز، گازوئیل، برق و مدل دوگانه سوز اند. مدل برقی آن آسیبی به محیط زیست نمی رساند و همچنین میزان صدای کمتری را تولید می کند.