خرید اقساطی لپ تاپ با بهترین شرایط در اقساط 24 ماهه

خرید لپ تاپ اقساطی با استفاده از بای چک یکی از خدماتی هست که استوک تاپ برای رفاه حال شما در اختیار مشتریان قرار می دهد. همه اقشار جامعه از جمله دانش آموزان، کارمندان، فرهنگیان و …. می توانند ضمن تهیه لپ تاپ مناسب خود با کم ترین قیمت، از شرایط اقساطی نیز بهره مند شوند. نیاز تمامی افراد به سیستم کامپیوتری و لپ تاپ بر هیچ کس پوشیده نیست .مخصوصا در شرایط کنونی که اغلب کارمندان به صورت دور کاری و در منزل کارهای خود را انجام می دهند  و پروژه‌های آموزشی و پژوهشی، به صورت غیر حضوری انجام می‌شود . اما متاسفانه با افزایش قیمت ارز ،قیمت وسایل صوتی و تصویری من جمله لپ تاپ افزایش چشمگیری داشته است .ما در استوک تاپ امکان خرید لپ تاپ استوک را به صورت اقساط فراهم آورده ایم تا کمی از دغدغه فکری شما را برطرف کنیم.

انواع لپ تاپ برای خرید اقساطی کدام است ؟

لپ‌تاپ‌ ها در سایز و مدل‌ های مختلف توسط برندهای مختلف و متنوعی در بازار وجود دارند. برندهای معتبر و شناخته‌شده‌ای چون ایسوس، اپل، ایسر، دل ، سامسونگ، لنوو، سونی و… به طراحی و تولید لپ‌تاپ می‌پردازند. هرکدام از این برندها سعی می‌کنند تا با گنجاندن قابلیت‌ ها و ویژگی‌ های جدید و کاربردی بازار را با محصولات خود اشباع کرده و سهم بازار را از آن خود کنند.

لپ تاپ اقساطی

لپ‌ تاپ‌ ها از نظر کاربرد به چند دسته تقسیم می شوند:

لپ‌ تاپ‌ های خانگی

از آن‌جایی‌که از این لپ‌تاپ‌ها در منزل استفاده می شود و معمولا نیاز به جابه‌جایی مداوم ندارد، پس سبک بودن لپ تاپ به عنوان اولین فاکتور در نظر گرفته نمی شود.
هم‌چنین چون معمولا از لپ‌تاپ‌های خانگی بیشتر برای مشاهده فیلم‌ها و کارهای روزمره استفاده می‌شود، دارای صفحه نمایش بزرگتر، کیفیت تصویر و گرافیک بالاتر، صدای واضح‌تر و کابل‌های با کیفیت HDMI هستند.

لپ‌ تاپ‌ های دانشجویی

از آن‌جایی که دانش‌ آموزان و دانشجویان نیاز به حمل و جابه‌ جایی همیشگی لپ‌تاپ‌، همراه با دیگر وسایل و کتب درسی خود دارند،این لپ تاپ ها از وزن کمتری برخوردار هستند تا به سادگی قابل حمل باشند.همچنین دانشجویان اغلب از لپ‌تاپ فقط  برای انجام پروژه‌های درسی خود استفاده می کنند، بنابراین در این لپ‌تاپ‌ها  برای کاهش قیمت، خبری از به‌کاربردن قابلیت‌ها و ویژگی‌های حرفه‌ای و تخصصی نیست .

لپ تاپ ورک استیشن

لپ تاپ‌ های ورک استیشن‌ می توانند چندین کار را به طور هم‌زمان انجام دهند. توانایی بالایی در پردازش اطلاعات و فعالیت‌های مختلف دارند. معمولا رم آنها زیاد و CPU قدرتمندی هم دارند. همچنین این لپ‌تاپ‌ها قدرت پردازشی و گرافیکی بالا، طول عمر باتری طولانی  و بدنه‌ مقاوم و مستحکمی دارند.
افرادی که از نرم‌افزارهای پیشرفته مهندسی مانند نرم‌افزارهای نقشه‌کشی و طراحی سه بعدی استفاده می‌کنند، گرافیست‌هایی که کار ادیت تصویر و مدیا را به شکل تخصصی و پیشرفته انجام می‌دهند می‌توانند از کامپیوتر ورک استیشن استفاده کنند. از لپ تاپ‌های ورک استیشن برای انجام بازی نیز استفاده می‌شود و در این زمینه نیز عملکرد خوبی دارند.

لپ تاپ گیمینگ

لپ‌ تاپ‌ های مخصوص بازی

وزن بالای این لپ‌تاپ‌ ها به دلیل امکانات سخت‌ افزاری زیاد و حرفه‌ای و صفحه نمایش بزرگ سبب شده‌ است تا نتوان به‌ راحتی آن‌ها را جابه‌ جا کرد. این لپ تاپ ها رم پیشرفته تر، کارت گرافیکی و پردازنده بهتری نسبت به لپ ‌تاپ‌های خانگی و دانشجویی دارند. معمولا صفحه نمایش آنها فول اچ دی است و باتری‌ با طول عمر بالا دارند. این لپ‌ تاپ‌ ها دارای فن‌ های خنک‌ کننده بسیار قدرتمندتری نیز هستند. برای استفاده از لپ‌ تاپ‌ه ای گیمینگ حداقل به 8 گیگابایت رم نیاز دارید و اگر آن‌ را تا ۱۶ گیگابایت افزایش دهید نتیجه بهتری نیز خواهید دید. کارت گرافیک و پردازنده مهمترین مواردی است که باید در خرید لپ تاپ گیمینگ به آن توجه داشته باشید.

لپ‌ تاپ‌ های تجاری

نقطه قوت طراحی و ساخت این لپ‌ تاپ‌ ها ، ویژگی‌ ها و خصوصیات ظاهری و امنیتی آنهاست. طراحی ظاهری زیبا، ویژگی‌ های امنیتی پیشرفته، اندازه‌ های متوسط و قیمت متوسط رو به بالا، از خصوصیات و ویژگی‌ های برجسته‌ی این نوع از لپ تاپ‌ ها است.

خرید اقساطی لپ تاپ با بای چک

اگر لپ‌ تاپ مورد نیاز خود را باتوجه به نیاز و بودجه تان انتخاب کردید ، اما برای خرید آن همچنان دو دل هستید. بگذارید به شما بگوییم با توجه به شرایط ویژه بای چک و وضعیت بازار لپ تاپ، بهترین حربه در شرایط فعلی خرید قسطی لپ تاپ است. برای خرید اقساطی  باید در بای چک یا یکی از فروشگاه‌های طرف قرارداد بای چک، با داشتن شرایط زیر ثبت نام کنید:

– داشتن قدمت حساب
– داشتن میانگین قابل قبول حساب بانکی متناسب با مبلغ خرید
– نداشتن چک برگشتی در سیستم بانکی
– شغل و سابقه کاری
پس از ثبت نام و کسب تاییدیه بای چک شما محصول خود را به آسانی خریداری خواهید کرد. اما بای چک امکان خیلی خوب و بی‌نظیری نیز برای هموطنان عزیز در نظر گرفته است، شما می‌توانید تا سقف نامحدود و شرایط اقساطی 2 تا 24 ماهه لپ تاپ‌های مختلف را از انواع برندها بخرید. برای پرداخت اقساط خود نیز کار سختی پیش روی خود ندارید و از طریق ارائه چک، سفته و یا کسر از حقوق می‌توانید اقدام کنید. استوک تاپ تنها با تاییدیه بای چک فروش اقساطی را به شما انجام می دهد. در صورت وجود هر گونه سوال در فرآیند خرید و ثبت نام لپ تاپ اقساطی با شماره 02128428908 در ارتباط باشید.