راهنمای خرید دستگاه لیزر موهای زائد

رفع مو‌های زائد به شیوه‎‌‎ی مؤثرتر یکی ازدغدغه‌‎‌هایی است که همواره توسط بسیاری از افراد خصوصاً بانوان به شدت دنبال می‌شود. به دنبال اهمیت این موضوع در بین افراد بسیاری از مخترعان با همکاری سرمایه‌گذاران به تولید دستگاه‎‌های متفاوتی تحت عنوان دستگاه لیزر اقدام نمودند. خرید دستگاه لیزر مو‌های زائد در بین مطب‌‎‌ها و کلینیک‎‌های زیبایی که نقش عمده‎‌ای در اعمال زیبایی و رفع دائمی مو‌های زائد دارند، رایج بوده و نیاز است این مراکز با انتخاب مناسب‌‎ترین و تأثیرگذارترین دستگاه نیاز مشتریان و متقاضیان این امر را به شکل بهتری رفع نمایند. در ادامه‎‌ی این مقاله جهت رفع ابهاماتی که در خصوص خرید دستگاه لیزر مو‌های زائد و نحوه‌‎ی عملکرد هریک از دستگاه‌‎های لیزری وجود دارد، به بررسی اطلاعاتی می‌‎‌پردازیم.

 

آشنایی با نحوه‎‌ی عملکرد دستگاه‎‌های رفع مو‌های زائد

با خرید دستگاه لیزر مو‌های زائد و استفاده از آن، اشعه‎‌ی به کاررفته در لیزر در هنگام تابیده شدن بر سطح پوست، به عمق پوست نفوذ کرده و بر روی محل رویش مو اثر گذاشته و با سوزاندن ریشه، عامل رویش مو را از بین می‌‎‌برد که به این ترتیب فرد در طی تکرار جلسات لیزر می‌تواند اثر بخشی واقعی آن را به خوبی مشاهده کند.

بررسی دستگاه‎‌های لیزر و انواع فناوری‌‎‌های به کار رفته در آن

سال‌‎‌های زیادی از اختراع و تولید اولین دستگاه لیزر می‌‎گذرد. در طی این سال‎‌ها تکنولوژی روز با پیشرفت عظیمی روبرو شده و در نتیجه‌‎ی این پیشرفت دستگاه‎‌های بسیار متفاوتی نیز به بازار فروش جهانی عرضه شده‎‎‌اند. مهم‎‌ترین پیشرفتی که در طی این سال‎‌ها در اختراع تولید این دستگاه‎‌ها دنبال شده است، کاهش عوارض ناشی از تابش اشعه‎‌های مورد استفاده در لیزر و افزایش تأثیرات آن در درازمدت می‌‎باشد به طوریکه بسیاری از پزشکان و فعالان حوزه‎‌ی اعمال زیبایی با شناخت تأثیرات لیزر، به خرید دستگاه لیزر مو‌های زائد اقدام نموده و مراجعین زیادی را از این بابت به مطب یا کلینیک خود جذب نموده‌‎اند.

فناوری‎‌های به کار رفته در تولید دستگاه‌های متفاوت لیزری که اکنون در مراکز مختلف به فروش می‌‎روند به سه دسته: دایود، الکساندر، ‌اندینگ تقسیم می‌شوند به طوری‌که هر یک از این فناوری‎‌ها با بهره‎‌مندی از ویژگی‎‌های خاص خود در شرایط متفاوت می‌توانند تأثیرات فوق‌العاده‎‌ای را برروی رفع مو‌های زائد داشته باشند. بنابراین در خرید دستگاه لیزر مو شناخت هریک از این فناوری‌ها الزامی بوده و تضمین‌کننده موفقیت خرید دستگاهی کاربردی‎‌تر می‌‎‌باشد.

  • لیزر الکساندرایت (Alexandrite)

این فناوری که از طول موجی برابر ۷۵۵ نانومتر بهره‎‌مند است، تأثیر خوبی را برروی حذف مو‌های زائد افرادی که از پوست خیلی روشنی برخوردارند برجای خواهد گذاشت. این فناوری که در حقیقت یک نوع عملکرد و موج لیزری است، با جذب ملانین و رنگ‌دانه‎‌های مو، فرآیند حذف مو‌های زائد را به خوبی انجام می‌‎دهد.

 

  • لیزر دایود (Diode)

لیزر دایود به نسبت الکساندر دارای طول موجی بیشتر و برابر ۸۰۸ نانومتر می‌‎باشد که به همین سبب برای طیف گسترده‌‏تری از رنگ پوستی کاربرد دارد؛ براین اساس این لیزر برای ایرانیان که از پوست‎‌هایی با درجات متفاوتی از تیره‎‌گی و روشنی بهره‎‌مندند، گزینه‎‌ی بسیار مناسبی خواهد بود. اما علاوه بر مواردی که ذکر شد لیزر‌های دایود به نسبت الکساندر می‌توانند در عمق بیشتری از پوست نفوذ کرده و درنتیجه تأثیر بیشتری را بر روند حذف مو‌های زائد برجای بگذارند. نکته‎‌ی مثبت دیگری که در رابطه با این لیزر‌ها مطرح می‌شود این است که با خرید دستگاه لیزر موهای زائد دایود می‌توان در ظرف مدت زمان کوتاهی سطح بیشتری از پوست را تحت تأثیر قرار داده و درنتیجه از ایجاد کلافگی و خستگی در مراجعین جلوگیری کرد که این موضوع خود می‌تواند در رضایت بیشتر مشتریان تأثیر‌گذار باشد.

  • لیزر‌اندیگ (ND: Yag)

لیزر‌اندینگ به نسبت لیزر‌های قبلی از طول موجی بیشتری ( برابر ۱۰۶۴۰ نانومتر) برخوردار است. این لیزر به دلیل نادیده گرفتن ملانین سطح پوست و تمرکز بیشتر برروی اثر‌گذاری در فولیکول مو، برای افرادی با رنگ پوست تیره و یا برخی نواحی بدن که دارای تیره‎‌گی بیشتری هستند، مناسب می‌‎باشد.

میزان اثر‌گذاری کدام لیزر بیشتر است؟

انتخاب یک لیزر خاص از میان موارد معرفی شده شاید یکی از مهم‎‌ترین اشتباهات رایجی باشد که اکنون در هنگام خرید دستگاه لیزر مو‌های زائد وجود دارد. چراکه افرادی که به یک مطب یا کلینیک زیبایی برای درمان مو‌های زائد خود مراجعه می‌کنند از پوست‌هایی با طیف رنگی متفاوتی برخوردارند که این موضوع به معنای عدم کفایت یک لیزر خاص برای درمان عده‎‌ی زیادی از مراجعین می‌‎‌باشد. برای حل این مشکل پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ آن دسته از دستگاه‌هایی بروید که از چند لیزر مختلف بهره‎‌مندند و طیف بیشتری از رنگ پوست را پوشش می‌‎دهند. توجه شود که اگر در انتخاب و خرید دستگاه لیزر مو زائد توجه ویژه‎‌ای به این موضوع صورت نپذیرد، ممکن است مدتی پس از فعالیت با نارضایتی مراجعین و محدود شدن تعداد متقاضایان انجام لیزر در کلینیک خود روبرو شوید.

نکاتی در خصوص انتخاب برای خرید دستگاه لیز مو‌های زائد

در انتخاب و خرید دستگاه لیزر مو‌های زائد موارد متفاوت و حائز اهمیتی مطرح می‌شود که می‌تواند پزشک و یا صاحب کلینیک زیبایی را در افزایش سرعت خرید، رهنمود باشد. به همین دلیل در این بخش سعی نمودیم به بررسی برخی از این نکات بپردازیم.

 

در نظر گرفتن بودجه‎‌ی مشخصی برای خرید دستگاه لیزر

برای اینکه به انتخاب بهتری در خرید دستگاه لیزر مو‌های زائد دست پیدا کنید، نیاز است در ابتدا بودجه‎‌ی مشخصی را برای خرید دستگاه لیزر مشخص نمایید. چراکه در نظر گرفتن یک بودجه‎‌ی خاص کمک می‌کند تا مطابق وضعیت مالی خود به سراغ یک دستگاه مناسب رفته و از ضررهای مالی جلوگیری به عمل آورید. خرید لیزر مو از نمایندگی‎‌هایی که به طور مستقیم به واردات این دستگاه‎‌ها از کارخانه‎‌جات تولیدی می‌‎‌پردازند یکی از روش‎‌های مناسبی است که می‌تواند در کاهش هزینه‌‎‌های لیزر و اطلاع از قیمت واقعی محصولات تأثیر‌گذار باشد.

خرید محصولات دارای گارانتی از مراکز معتبر

یکی از موارد بسیار مهمی که در خرید دستگاه لیزر مو‌های زائد عنوان می‌شود، گارانتی این دستگاه‎‌ها می‌‎‌باشد. در حقیقت با توجه به گرانقیمت بودن این دستگاه و قطعات به کاررفته در آن، لازم است محصول خریداری شده از گارانتی معتبری برخوردار باشد. چراکه حضور گارانتی کمک می‌کند تا هزینه‎‌ی خدمات سرویس و تعمیر دستگاه کاهش پیدا نماید. بنابراین بهتر است دستگاه مدنظر را از نمایندگی‌های معتبری که محصولات دارای گارانتی را به مشتریان خود عرضه می‌کنند و در ارائه خدمات پس از فروش خودداری نمی‌کنند، تهیه نمایید.

جهت خرید دستگاه‎ لیزر مو‌های زائد و آشنایی با انواع متفاوت آن و همچنین اطلاع از قیمت هریک می‌توانید به سایت شرکت تجهیزات پزشکی اسکان پویا طب مراجعه نمایید. این مرکز که یکی از بهترین شرکت‎‌های موجود در زمینه‎‌ی خرید دستگاه‌‎‌های لیزری است، توانسته با توجه به نیاز جامعه پزشکی و فعالیت مؤثر در زمینه‎‌ی تولید و به کارگیری دستگاه‎‌های متفاوت پزشکی در جهت رفع ناهنجاری‎‌ها و ارتقای سطح سلامت و زیبایی گام بزرگی بردارد. جهت ارتباط با این مجموعه و آشنایی بیشتر با آن می‌توانید از آدرس skanpuyateb.com استفاده نمایید.