بیوگرافی محسن بهرامی

بیوگرافی محسن بهرامی

محسن بهرامی در ۴ فروردین ۱۳۶۱ در تهران به دنیا آمد.او بازیگر، مجری و صداپیشه ایرانی می باشد. محسن بهرامی فارغ التحصیل هنرستان عالی بازیگری بود و فعالیت حرفه ای خود را از سال 1375 با سریال تلویزیونی ردپای دوست آغاز کرد اما فعالیت حرفه ای او با بازی در نمایش ازدست رفته با کارگردانی فرهاد اصلانی در سال 1380 شروع شد. محسن بهرامی چند سالی است که با یک مجری زن رادیو ازدواج کرده است و گاهی اوقات با همدیگر برنامه اجرا می کنند.

محسن بهرامی مثل خیلی از بازیگران سینما و تلویزیون فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد و چندین سال در رادیو نمایش بازی کرد. حضورش در رادیو او را از بازی در تئاتر و تا حدودی سینما و تلویزیون دور کرد. اگرچه رادیو یک رسانه ارزشمند است. اما اتفاقی که در یک نمایش می افتد وقتی با مخاطب برخوردی عینی و نزدیک داشته باشی هرگز در رادیو اتفاق نمی افتد. یک بازیگر تئاتر باید همیشه از نظر بدنی و روی صحنه همیشه آماده باشد و بتواند اشتباهات خود را روتوش نماید. در تصویر هم بازیگر به اندازه نمایی که کارگردان از شما در نظر گرفته عکس هنر پیشه فیلمبرداری خواهد شد.

محسن بهرامی در سریال هایی چون روشنایی های شهر با کارگردانی مسعود کرامتی بی گناهان احمد امینی، «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» کارگردانی احمد معظمی «روبان زرد» کارگردانی پوریا آذربایجان، مجموعه «پازل» حضور دارد.

بازیگری در رادیو یک ویژگی دارد که اصلا قابل قیاس با زمانی که بازیگر در تلویزیون دیده نمی شود نیست. عشق عجیب این است که وقتی برای اولین بار پشت میکروفون بایستی و نقش بازی کنی دیگر نمی توانی آن میکروفون، احساس و موقعیتت را رها کنی. این احساس نسبت به رادیو در خیلی از پیشکسوت ها و فعالان قدیمی تر که نمی توانند رادیو را ترک کنند نیز مشاهده می شود.

مخاطبان رادیو طی سال‌ها کاهش یافته است و نمی‌دانم این از کجا می‌آید. شاید کاهش مخاطبان پخش رادیویی به دلیل تولیدات تلویزیونی و این است که مردم ترجیح می دهند بیشتر سریال تماشا کنند تا رادیو گوش دهند.

گردآوری: روبکا

بیوگرافی محسن بهرامی