معرفی بهترین فیلم کمدی

یکی از بهترین لذت های دنیا خندیدن است، خنده می تواند باعث شادی روح شود، به همین دلیل دیدن فیلم هایی که با محوریت کمدی ساخته شده اند کمک بسیار زیادی به این امر خواهد کرد، اکثریت مردم خندیدن را یک واکنش غیر ارادی به بعضی موضوعات می دانند اما نکته حائز اهمیت این است که خنده نیز به صورت ارادی نیز امکان پذیر بوده چرا که تحقیقات نشان می دهد خنده چه به صورت ارادی و چه به صورت غیر ارادی، اثرات کوتاه مدت و بلند مدت مشابهی را روی سلامت انسان می گذارد، لذا برای این امر ما در این مقاله در مورد فیلم کمدی بحث خواهیم کرد تا شما بتوانید انحنای مثبتی را بر روی لب های خود به صورت غیر ارادی خلق کنید.

فیلم کمدی

به صورت کلی تمام فیلم های دنیا در یک دسته بندی قرار می گیرند تا مخاطبین بتوانند محوریت آن را تشخیص بدهند، فیلم های کمدی نیز از این قضیه مستثنی نبوده و در یکی از دسته بندی یا ژانرهای پر طرفدار در بین فیلم های سینمایی و سریال ها قرار دارد، فیلم های کمدی همواره جزء جذاب ترین و همینطور پرفروش ترین فیلم ها هستند که به فروش می رسد، با توجه به شخصیت افراد سلایق انتخاب و دانلود فیلم کمدی با شخص دیگر متفاوت است چرا که از طرفی ژانر یا دسته بندی فیلم های کمدی انواع دیگر همچون کمدی هجویه، کمدی سیاه، کمدی کلامی و… دارد.

فیلم کمدی رجب ایودیک

فیلم کمدی رجب ایودیک یکی از بهترین و پر فروش ترین فیلم های کمدی محصول ترکیه است این فیلم طنز در سال 2008 ساخته شده است، این فیلم سینمایی قرار بود یکبار بر روی پرده سینما برود اما استقبال زیاد مردم ترکیه از فیلم باعث شد که کارگردان و نویسنده فیلم کمدی رجب ایودیک به فکر ادامه قسمت های این مجموعه بپردازند، همین امر باعث شد دانلود فیلم رجب ایودیک یکی از فیلم های پر دانلود در ژانر طنز باشد.

بازیگر اصلی این فیلم شاهان گوکباکار است که با بازی در این سری از فیلم های رجب ایودیک توانست توجه بیننده های زیادی از سراسر دنیا را به خود جلب کند، لذا همین امر باعث محبوبیت این بازیگر در دنیا شد، شاهان گوکباکار متولد 22 ماه اکتبر در سال 1980 است که در ازمیر ترکیه به دنیا آمده است، وی دوران تحصیلی خود را در رشته موسیقی و هنرهای بصری در دانشگاه بیلکنت سپری کرده و علاوه بر سری فیلم های کمدی رجب ایودیک که بر پایه ظنز ساخته شده وتا کنون 6 قسمت از آن بر روی پرده سینما رفته است در 2 فیلم سینمایی دیگر به اسم های جلال و جرن و عثمان پازارلاما که هر دو نیز در ژانر کمدی قرار دارند در نقش اول ایفای نقش کرده است، شاهان گوکباکار در سال 2006 نیز در فیلم Gen بازی کرده است.

سری فیلم های رجب ایودیک

معرفی بهترین فیلم کمدی، رجب ایودیک 1

این اولین قسمت از این فیلم کمدی پر طرفدار است که باعث استقبال زیاد بینندگان از این فیلم ژانر کمدی شد. داستان فیلم رجب ایودیک یک درباره مردی به نام رجب است که قصد دارد با دختری که از دوران کودکی به آن علاقه مند بوده است، ازدواج کند؛ برای همین نقشه ای می کشد تا او را تحت تاثیر قرار دهد اما مشکلاتی پیش می آید که او را از این مسیر به کلی دور می کند.

معرفی بهترین فیلم کمدی، رجب ایودیک 2

در سری دوم فیلم کمدی رجب ایودیک، رجب سعی دارد تا با پیدا کردن یک همسر مناسب برای خودش، مادر بزرگ مریضش را خوشحال کند اما، در این مسیر با مشکلاتی مواجه می شود که به راحتی نمی تواند ازدواج کند!

معرفی بهترین فیلم کمدی، رجب ایودیک 3

در قسمت سوم از سری فیلم های رجب ایودیک، پس از آن که مادربزرگ رجب در قسمت قبلی فیلم از دنیا می رود، وی افسردگی شدیدی می گیرد و هر شخصی که می خواهد او را از این افسردگی شدید نجات دهد ناتوان می ماند، تا اینکه یکی از اقوام دور رجب که اکنون دانشجو است، با او همسایه می شود. پس از آن همسایه شدن یکی از فامیل های دور رجب ماجراهایی رخ می دهد که باعث می شود رجب کم کم خوب شود از افسردگی دور شود.

معرفی بهترین فیلم کمدی، رجب ایودیک 4

در قسمت چهارم از سری فیلم های رجب ایودیک، وی مربی تیم فوتبال بچه های محله شان شده است. آنها در قطعه زمینی که سال ها محل بازی کودکان بسیاری بوده، تمرین می کنند اما زمانی که متوجه می شوند که یک تاجر این زمین را خریده است بسیار ناراحت می شوند گویی که زمین و زمان بر سرشان خراب می شود. حال رجب قصد دارد تا به روش های مختلف، این زمین با ارزش را همچنان حفظ کند.

دانلود فیلم رجب ایودیک ۴

معرفی بهترین فیلم کمدی، رجب ایودیک 5

رجب ایودیک پس از مرگ دوستش، تصمیم می گیرد تا به آخرین قرارداد کاری دوستش رسیدگی کند. او باید با اتوبوس دوست مرحومش عده ای ورزشکار را برای شرکت در رقابت های بین المللی به خارج از کشور ببرد. ولی ناگهان ورزشکاران با مشکلی روبرو میشوند و رجب تصمیم میگیرد تا به روش خودش این مشکل را برطرف کند.

معرفی بهترین فیلم کمدی، رجب ایودیک 6

در رجب ایودیک شش (رجب ۶) این بار رجب (شاهان گوکباکار) پس از ماجراجویی های فراوان خودش را در شهر قونیه پیدا می‌کند و به دل جنگل می رود و ماجراهای جدید و عجیب دیگری برای او پیش می آید. مجموعه فیلم کمدی رجب ایودیک در ایران بسیار پرطرفدار بوده و توانسته است بسیاری از مردمان ایران را پای فیلم های خود میخکوب کند.

دانلود فیلم رجب ایودیک ۶

بهترین وب سایت برای دانلود فیلم های کمدی

یکی از بهترین وب سایت هایی که برای دانلود فیلم کمدی، دانلود فیلم ترسناک، اجتماعی و… در کار خود بهترین است وب سایت ناب مووی است، در این سایت می توانید بهترین و بروز ترین فیلم ها و همچنین سریال های دنیا را مشاهده کنید، همچنین پیشنهاد می شود که کالکشن یا مجموعه فیلم کمدی رجب ایودیک را از این سایت به راحتی دانلود کنید و خنده را بر لبان خود بیاورید.