بیوگرافی محسن کیایی + عکس

بیوگرافی محسن کیایی + عکس های محسن کیایی

محسن کیایی در 6 شهریور 1360 در تهران در خانواده ای هنرمند متولد شد.محسن کیایی به غیر از بازیگری در عرصه نویسندگی نیز کار می کند. برادرش مصطفی کیایی کارگردان موفقی است. محسن کیایی فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه آزاد می باشد. محسن کیایی کار خود را از سال 1379 با سریال کودک رویای گلی و سریال شاهین می خواند شروع کرد اما در سال 1388 با فیلم بعدازظهر سگی با کارگردانی برادرش او مصطفی وارد سینما شد. محسن کیایی در سال 1390 با ایفاش نقش در مجموعه راه در رو با کارگردانی سعید آقاخانی مشهور شد. در اواخر همان سال، نقش یک روحانی در سریال پرده نشین بهروز شعیبی بر محبوبیت او افزود.

محسن کیایی در سال 85 با سهیلا امیر حسینی ازدواج کرده و ثمره این ازدواج یک دختری به اسم رز می باشد.شغل همسر او گریمور و عکاس می باشد.

نخستین باری که حس کردم مردم جور دیگری به من توجه می کنند پس از پخش برنامه راه در رو بود. وقتی من و همسرم برای صرف غذا به رستوران رفتیم، این احساس را داشتم که زیر ذره بین هستیم و دیگر مانند گذشته آزاد نیستیم و حتی نمی توانیم در خیابان راه برویم. لازم به ذکر است همسر محسن کیایی نیز هنرمند بوده و فعالیت های هنری در زمینه عکاسی و گریم دارد. او گفت همسرم مشوق خوبی برای من در کار است و البته همکار خوبی است چون گاهی به خصوص در زمینه فیلمنامه نویسی گاهی با من می نویسد.

این بازیگر سرشناس ایرانی علایق شدید فوتبالی دارد. او طرفدار پرسپولیس است. محسن کیایی اوقات فراغت خود را با فوتبال می گذراند و البته سینما رفتن فرصت بعدی او برای پرکردن اوقات فراغتش است. محسن کیایی در فوتبال درباره خودش افسانه هایی دارد. او گفت اسطوره من در فوتبالس احمدرضا عابدزاده می باشد و علاقه زیادی به او دارم.

اسطوره محسن در فوتبال خارجی هم بوفون می باشد. براساس صحبت های محسن کیایی، مهدی طارمی و محسن مسلمان نیز از دوستان او هستند.لازم به ذکر است محسن کیایی سابقه دروازه بانی در فوتبال را نیز دارد و ممکن است به همین خاطر اطلاعات فوتبالی او زیاد است.

آثار هنری محسن کیایی

سینما

بعد از ظهر سگی

ضد گلوله

خط ویژه

عصر یخبندان

بارکد

نقطه کور

یک روز بخصوص

سد معبر

ایستگاه اتمسفر

استیگمات

در وجه حامل

لونه زنبور

چهارراه استانبول

جشن دلتنگی

دینامیت

ماجرای نیمروز:ردخون

مطرب

بی‌صدا حلزون

روز بلوا

 

تلویزیون

راه در رو

مهمانان ویژه

پرده‌نشین

سر به راه

کشیک قلب

نمایش خانگی

ساخت ایران ۲

هم گناه

نویسنده

مهمانان ویژه

خوب بد زشت

لونه زنبور

هم‌گناه

گردآوری: روبکا

بیوگرافی محسن کیایی