بیوگرافی شراره رخام + عکس

بیوگرافی شراره رخام + عکس های شراره رخام

شراره رخام در 17 مرداد 1360 در تهران به دنیا آمد. شراره رخام دارای مدرک لیسانس روسی از دانشگاه آزاد شمال تهران و لیسانس بازیگری از جهاد دانشگاهی تهران می باشد. او در سال 1995 در فیلم عروسک کاغذی بازی کرد. پدر شراره رخام از دنیا رفته و او یک برادر و خواهر دارد. شراره رخام در فیلم نسل سوخته در سال 1379 او را به عنوان یک بازیگر توانمند معرفی نمود ولی بازی در سریال «فقط برای تو» در رمضان سال 1382 او را به شهرت رساند.

شراره رخام در یک برنامه گفت که از اینکه عمل زیبایی و تزریق پروتز لب انجام داده پشیمان می باشد.او گفت یکی از دلایلی که سبب فاصله داشتن میان من و بازی در سریال تاریخی شد تزریق ژل در لب من بود و از این کار پشیمان شدم به خاطر این کار در سریال های تاریخی عده ای من را انتخاب نکردند به دلیل اینکه می گفتند در زمان قدیم چیزی به اسم رژ لب نداریم این مورد مرا درگیر و کم کار کرده ولی توسط یک دکتر خوب توانستم آن را تخلیه نمایم و الان ژل لب من به حالت قبل بازگشته است.

او در والیبال و فوتسال هنرمندان فعال است و کاپیتان تیم است و برای پیاده روی و پیلاتس هم بیرون می رود و در صورت امکان کیک بوکس را دنبال می کند. او فوتبال را دوست دارد و از طرفداران تیم استقلال است. او به موتورسواری نیز علاقه دارد. فرهاد قریب (استیون راش) همسر سابق او، فیلمنامه نویس و مستندساز ایرانی-آمریکایی است. شراره رخام چند سال پیش با فرهاد قریب معروف به هنری استفان راش ازدواج کرد اما این زندگی دو سال بیشتر طول نکشید و از هم طلاق گرفتند. رخام می گوید طلاق ما محترمانه و دوستانه بود چون فرهاد عاشق آمریکا بود و می خواست آن جا فیلم بسازد اما من نمی خواستم خارج از کشور زندگی کنم.

آثار شراره رخام :

سینما :

آرزوهای ناتمام

فیلسوف‌های احمق

لاله‌های واژگون

غراله

صفر

مبارزان کوچک

آژانس ازدواج

زنان ونوسی مردان مریخی

سرزمین آرزوها

پل سیزدهم

چشمان سیاه

غوغا

سمفونی تاریک

دختران انتظار

عروس کاغذی

 

فیلم های کوتاه

نوبت دوم

تله فیلم

کودکی برای من

سال‌های حادثه

رمز عبور

راز پیرمردها

یه قندون نمک

فراموشی

مهره سوخته

گردآوری: روبکا

بیوگرافی شراره رخام