بیوگرافی حسین امیدی

بیوگرافی حسین امیدی + عکس های حسین امیدی

حسین امیدی در 1363 به دنیا آمد.حسین امیدی اهل کرج است. حسین امیدی دارای مدرک کارشناسی ارشد بازیگری از دانشگاه تربیت مدرس (1394) است. حسین امیدی در سال 1387 مدرک بازیگری را از دانشکده هنر و معماری دریافت کرد. حسین امیدی دارای مدرک کارشناسی ارشد و فوق لیسانس بازیگری از تئاتر کرج 1381 است. حسین امیدی از سال 1385 به عضویت انجمن بازیگران تئاتر درآمد و اجرای تئاتر و دانشگاه را شروع کرد. او در نخستین تجربه بازیگری خود در فیلم  یک داستان عاشقانه با کارگردانی مصطفی کوشکی و «شب بیرون» ساخته کاوه سجاد حسینی در سال 1392 در برابر دوربین ایستاد. این بازیگر جوان با بازی در فیلم چهارراه استانبول بیش از پیش مشاهده شد و توسط محسن کیایی به بازیگران معرفی شد و نخستین تجربه همکاری با مصطفی کیایی در این فیلم بود.

حسین امیدی نقش متولی ساختمان پلاسکو در چهارراه استانبول را بازی می کند که در حادثه پلاسکو درگیر این حادثه شد و این بازیگر جوان به خوبی از عهده این نقش برآمد. اولین تلاش برای بازی در این سریال، بازی در سریال برای نمایش خانگی ساخت ایران ۲ بود. این سریال با کارگردانی برزو نیک‌ نژاد ساخته شد و چند بازیگر مطرح ایرانی از جمله محمدرضا گلزار، امین حیایی، سحر دولتشاهی و محسن کیایی در آن ایفای نقش کردند.

وی در گفت وگویی در مورد این همکاری گفت: از طریق محسن کیایی با این گروه آشنایی پیدا کردم. تا الان 17 قسمت ضبط شده است. با توجه به اتفاقاتی که در سریال افتاد و اینکه مخاطب آن را مشاهده کرد و پسندید از نظر من اتفاق خوبی در شبکه سینمای خانگی بود. امیدی درباره نقش خود و میزان حضورش در این سریال هم گفت: هرچه با داستان جلوتر برویم آن نقش تاثیرگذارتر می شود. سیاوش در ابتدا یکی از شخصیت های حاشیه ای بود، اما به تدریج این تاثیر بیشتر شده و حضور او بیشتر به چشم می آید. خیلی از گره های قصه را حل می کند و مسیرهای جدیدی را معرفی می کند.

پیشنهاد بازی در تلویزیون و حتی نوروز امسال را داشتم، اما نپذیرفتم، چون جنبه مثبت آن مخاطب گسترده است ولی جنبه منفی آن قطور است. ترجیح می دهم در حال حاضر در تلویزیون فعال نباشم. شرایط اجتماعی، جایگاه صدا و سیما در میان افراد واقعی و نحوه ارائه خود بازیگر در تلویزیون که خیلی نادر بوده پروژه ای است که شما علاقه داشته باشید، از دلایل عدم حضور من در تلویزیون است. بعد از پخش سریال از عدم حضورم خوشحال شدم و از انتخابم احساس رضایت کردم.

گردآوری: روبکا

بیوگرافی حسین امیدی