بیوگرافی آرمین رحیمیان

بیوگرافی آرمین رحیمیان + عکس های آرمین رحیمیان

آرمین رحیمیان در یک خانواده چهار نفره در مشهد بزرگ شد و دارای یک برادر است.چند سال است که پدرش از دنیا رفته است. از وضعیت تأهل وی اطلاعی در دست نیست و به نظر مجرد است.آرمین رحیمیان متولد 18 دی 1372 در مشهد می باشد. وی فارغ التحصیل رشته فیلمنامه نویسی از دانشکده رادیو و تلویزیون است. او در سال 1390 مشهد را به مقصد تهران ترک کرده و در مدرسه به حرفه بازیگری پرداخت. حسن فتحی فردی است که مدیر آموزش و پرورش آرمین رحیمیان در دانشکده سوابق حرفه ای بود و در آن دوره به او کمک زیادی کرد.

 

در آن سال، آرمین رحیمیان کار خود را با بازی در تئاتر آغاز کرد و برای انتخاب در یکی از فیلم‌ها تست بازیگری سینما داد و برای اولین بار به یکی از آن سینماهایی که قبلاً تست بازیگری داده بود دعوت شد. ولی نقشی که به او داده شد نقش سیاه لشکر بود و آرمین رحیمیان از این فرصت استفاده کرد و تجربه جدیدی برای خود به دست آورد و از این کار در یک روز اسکناس 10 هزار تومانی دریافت کرد.

آرمین رحیمیان نقش های زیادی در تئاتر بازی کرده است و تجربه حضور در تئاتر را با بازیگران زیادی دارد از جمله: مری پاپینز با بازیگرانی مثل بهنوش طباطبایی، مهراوه شریفی نیا و احسان کرمی بازی می کند. محتوای این نمایشنامه در مورد مستر بنکس و همسرش است که به دنبال پرستار جدیدی برای فرزندان خود هستند و با استخدام مری پاپینز حوادث جالبی برای آنها رخ می دهد و تمام اعضای خانواده را تحت تاثیر قرار می دهد. او علاوه بر این برای فرار از روزهای سیاه زندگی در صحنه تئاتر روی صحنه می رود.

 گردآوری: روبکا

بیوگرافی آرمین رحیمیان