بررسی ارزش خرید تلویزیون شیائومی در شاوینو

چکیده : شیائومی یکی از برندهای تولید کننده لولزم برقی است که با توجه به قابلیت و کیفیت ساخت بالای مصحولات در کنار قیمت مناسب در مدت زمان بسیار کمی توانسته با برند نام دار به رقابت بپردازد. در این مقاله فروشگاه اینترنتی شاوینو اقدام به بررسی ارزش خرید و مزایای تلویزیون های شیائومی نموده است.

شیائومی یک شرکت چینی است که زمینه‌ی تولید و طراحی لوازم برقی و الکتریکی فعالیت دارد. با وجود اینکه چند سالی از ورود این برند به ایران نگذشته است اما به لطف برخورداری از کیفیت بالای محصولات و همچنین قابلیت های بسیار مناسب محصولات آن در مدت زمان بسیار کمی با استقبال بسیار خوبی از سمت کاربران روبرو شده است. این برند به خوبی نیازهای کاربران و فاکتورهای قابل توجه در حین خرید تلویزیون را شناسایی به و بهترین شکل ممکن اقدام به تقویت بخش های مورد نظر در محصولات تولیدی خود نموده است که در نهایت با بازخورد بسیار خوبی از سمت کاربران مواجه شده است. به دلیل استقابل و تقاضای کاربران ایرانی، بخشی اعظمی از فروشگاه اینترنتی شاوینو به خرید تلویزیون شیائومی اختصاص داده شده است.

بررسی تلویزیون های شیائومی

با توجه به تقاضای جامعه امروز در هر قسر و سن و سالی برای خرید تلویزیون، شرکت شیائومی بخشی اعظمی از فعالیت خود را به طراحی و تولید این وسیله برقی خانگی اختصاص داده است. با توجه به کیفیت ساخت بالا و همچنین برخورداری از کیفیت بالای نمایشگر تلویزیون های شیائومی در بازه زمانی بسیار کمی کاربران به این برند چینی اعتماد لازم را جهت خرید آن به دست آوردند. کاربران در حین خرید تلویزیون به چند فاکتور بسیار مهم توجه ویژه ای خواهند کرد. شیائومی نیاز کاربران را به خوبی شناسایی نموده و به بهترین شکل ممکن اقدام به تقویت بخش های مورد توجه کاربران نموده است.

بررسی ارزش خرید تلویزیون شیائومی در شاوینو

کیفیت نمایشگر در تلویزیون های شیائومی

شرکت شیائومی همانند دیگر برندهای جهانی دیگر، نمایشگر تلویزیون های خود را در کیفیت و وضوح متفاوتی تولید خواهد کرد. دلیل تولید تلویزیون در وضوح های مختلفی همچون فورکی و یا Full HD رفع نیاز تمامی اقشار جامعه است. در ساخت اغلب نمایشگر های تلویزیون شیائومی از فناوری کارآمد LED استفاده خواهد شد که به لطف آن مصرف انرژی تا حد ممکن کاهش پیدا نموده و در عین حال طول عمر تلویزیون بسیار افزایش پیدا کرده است. یکی دیگر از مواردی که موجب تمایز تلویزیون های Xiaomi از یکدیگر خواهد شد، ابعاد نمایشگر آن است. این برند نمایشگر تلویزیون های خود را از ابعاد 32 اینچ تا 75 اینچ تولید خواهد کرد که به لطف آن کاربر با توجه به مساحت محیط و همچنین نوعی استفاده آن از نمایشگر تلویزیون اقدام به خرید آن خواهد کرد.

بررسی نمایشگر تلویزیون های شیائومی

 طراحی شیک و کاربر پسند

کاربران در حین خرید تلویزیون به طراحی آن بسیار توجه خواهند کرد. همچنین طراحی تلویزیون یکی از مواردی است که در نگاه اول می تواند کاربر را به سمت خود جلب نماید. شرکت شیائومی در بخش طراحی تلویزیون های خود به خوبی عمل نموده و تلویزیون های خود را با دقت و سلیقه‌ی بسیار مناسبی طراحی کرده است که در نگاه اول نظر هر کاربری را به سمت خود جلب خواهد کرد. این برند به منظور جلب کاربران با سلیقه‌های مختلف، تلویزیون ها را به صورت تک پایه و دو پایه طراحی کرده است. لازم به ذکر است در هر دو مدل از پایه ها چه به صورت تک و دو، پایه ها جهت اتصال به دیوار دارای قابلیت جداسازی می باشند.

بررسی طراحی تلویزیون های xiaomi

رابط کاربری کارآمد و محبوب

یکی از فاکتورهای مهم و قابل توجه در حین انتخاب تلویزیون توسط کاربر، توجه به رابط کاربری پیاده سازی شده بر روی آن است. تلویزیون های شیائومی به رابط کاربری هوشمند اندروید (Android) مجهز شده اند. اندروید در حال حاضر یکی از محبوب ترین و سریع ترین سیستم عامل ها در سطح جهان است که از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. یکی از نقاط عطف این رابط کاربری را می توان وجود تعداد بی شماری از برنامه و بازی طراحی شده برای آن دانست. دسترسی سریع و آسان به محتوا، پشتیبانی از ریموت کنترل هوشمند، امکان اتصال به تلفن هوشمند همراه، امکان اتصال به اینترنت، پشتیبانی از مرورگر وب تنها تعدادی از قابلیت های این رابط هوشمند می باشد.

سخن پایانی

تلویزیون های شیائومی در حال حاضر یکی از با کیفیت ترین و بهترین تلویزیون های موجود در بازار هستند. کیفیت بالای نمایشگر تلویزیون های تولید شده توسط این برند از مواردی است که ارزش خرید آنها را بسیار افزایش داده است. وجود رابط کاربری هوشمند اندروید یکی دیگز از نقاط قوت تلویزیون های این برند است که به لطف آن عملکرد تلویزیون بسیار افزایش پیدا کرده است و امکان نصب تعداد بی شماری از برنامه و بازی بر روی تلویزیون میسر شده است. سیستم صوتی قدرتمند و با کیفیت بالا از دیگر ویژگی های مثبت در تلویزیون های تولید شده توسط شیائومی می باشد که به خوبی پاسخگوی نیاز صوتی کاربران می باشد. فروشگاه شاوینو خرید تلویزیون شاوینو در مدل و ابعاد مختلف را به صورت اینترنتی برای کاربران فراهم نموده است و علاوه بر آن به صورت تخصصی اقدام به بررسی مدل های گوناگون از تلویزیون های موجود این برند در ایران نموده تا کاربران قبل از خرید به مشخصات کامل به زبان فارسی دسترسی لازم را داشته باشند.