دلایل محبوبیت و ارزش خرید واحد های برج نارنجستان در منطقه 22 تهران

تهران از مناطق متنوع و مختلفی تهیه و تشکیل شده است که از بین تمامی مناطق آن، منطقه 22 یکی از محبوب ترین و ایده آل ترین مناطق برای زندگی و سرمایه گذاری می باشد. در این منطقه تا به امروز پروژه های متنوع ای در حال برگذاری و انجام است که هرکدام از آن ها دارای مزایای قابل توجه و ایده آلی در منطقه می باشد. از این رو در میان تمامی برج هایی که در این منطقه ساخته شده است، می توان به برج نارنجستان به عنوان یکی از محبوب ترین و منحصر به فرد ترین پروژه های موجود در منطقه 22 اشاره نمود که در این مقاله قصد داریم به صورت تخصصی به معرفی و بررسی محبوبیت و ارزش خرید این پروژه در منطقه بپردازیم، از این رو اگر به دنبال پیش خرید واحد های مسکونی این پروژه هستید با ما در ادامه همراه باشید.

آشنایی بیشتر با پروژه برج نارنجستان در منطقه 22 شهرک چیتگر

شهرک چیتگر یکی از شهرک های لوکس و ایده آل در منطقه 22 تهران است که ارزش های بسیار متنوع ای برای منطقه به وجود آورده است. در این شهرک می توانید شاهد ساخت و ساز انواع پروژه های ساختمانی باشید که هرکدام از آن ها دارای محبوبیت های قابل توجه ای هستند! اما در میان تمامی پروژه ها این منطقه، پروژه برج نارنجستان از محبوبیت قابل توجه ای برخوردار است.

این پروژه در 4 فاز اجرایی در حال ساخت است که نام گذاری آن ها به صورت برج نارنجستان 1، برج نارنجستان 2، برج نارنجستان 3، برج نارنجستان 4 است.

 

توضیحات پروژه برج نارنجستان 1

این پروژه یکی از کم واحد ترین پروژه های منطقه 22 تهران است که با ظاهری زیبا و جمع و جور به یکی از پروژه های زیبا و مناسب این منطقه از آن یاد می شود. تعداد واحد های مسکونی این برج 10 طبقه به 84 واحد می رسد و دسته بندی های طبقه ایی آن به صورت (7 طبقه مسکونی، 2 طبقه پارکینگ، 1 طبقه لابی) است.

 

توضیحات پروژه برج نارنجستان 2

پس از موفقیت در اجرای پروژه نارنجستان 1، تعاونی مسکن ابنیه آکام طراحی و ساخت پروژه نارنجستان 2 را در دستور کار قرار داد. این پروژه به صورت 2 برج 14 طبقه ای در حال ساخت و اجرا است که هر برج آن به صورت معمول دارای 66 واحد است.

این برج از امکانات قابل توجه ای از جمله لابی مجلل، 2 طبقه پارکینگ ، درب ضد سرقت، سالن و مجموعه بازی و… برخودار است که این موضوع در نهایت باعث افزایش محبوبیت و کیفیت زندگی در این برج می شود. این پروژه در حال ساخت است و به گفته کارفرمای پروژه، تا اواخر سال 1400 به صورت کامل به خریداران واگذار می شود.

 

توضیحات پروژه برج نارنجستان 3

اما پروژه برج نارنجستان 3 که در واقع در یکی از ناب ترین و بکر ترین مناطق 22 تهران قرار دارد، از نظر موقعیت جغرافیایی نسبت به برج های قبلی دارای محبوبیت قابل توجه ای است. این پروژه در کنار بزرگراه همت قرار گرفته و به دلیل ویو بسیار مناسبی که دارد، از جمله پروژه های محبوب و پرطرفدار منطقه 22 تهران به شمار می رود. تعداد برج های این پروژه 2 عدد بوده و در حالت کلی دارای 28 طبقه می باشد.

 

توضیحات پروژه برج نارنجستان 4

اخرین پروژه ای که از تعاونی مسکن ابنیه همت در منطقه 22 در حال احداث است، پروژه برج نارنجستان 4 است که در زمینی به مساحت ۴۶۵۰۰۰۰ متری در حال احداث و ساخت و ساز است. هنوز اطلاعات کامل تری در خصوص در این پروژه در اختیار ما قرار ندارد اما واحد های این پروژه از متراژ های قابل توجهی همچون 70 متری، 80 متری، 93 متری، 104 متری، 114 متری، 130 متری و 144 متری برخوردار هستند.

جمع بندی و سخن نهایی

همانطور که متوجه شدید، پروژه نارنجستان یکی از پروژه های محبوب و پرطرفدار در منطقه 22 است که در 4 فاز در حال ساخت و ساز می باشد. این پروژه به دلیل قرارگیری در منطقه ای بکر و زیبا از مناسب ترین پروژه های این منطقه به شمار می رود که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت دیار 22 مراجعه کنید.