بررسی بروکرهای فارکس

بهترین و معتبرترین بروکرهای فارکس کدام‌اند؟

تجارت در بازار فارکس بدون در دسترس داشتن بروکرها تقریباً غیرممکن است. به همین دلیل هم شما باید بهترین و همچنین معتبرترین بروکرهای فارکس را بشناسید تا بتوانید سرمایه‌گذاری موفقی داشته باشید. هر تریدری باید متناسب با نیاز خود، بهترین بروکر را انتخاب و از آن استفاده کند. ما در این نوشتار، به بررسی سه مورد از بهترین و محبوب‌ترین بروکرهای موجود می‌پردازیم که می‌توانند برای شما عزیزان مفید باشند. پس کمی وقت گذاشته و این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید.

ریبیت (Rebate)

ریبیت فارکس

ریبیت (Rebate) یکی از رایج‌ترین اصطلاحاتی است که در بازار و کسب‌وکارها استفاده می‌شود. این اصطلاح به معنی بازپرداخت یا کاهش بخشی از درآمدها در نظر گرفته می‌شود. برای مثال، فرض کنید که شما به‌عنوان نماینده فروش، محصولی را برای یک شرکت به فروش می‌رسانید. در این میان، بعد از هر بار فروش، مقداری از درآمد حاصل از این کار به شما داده می‌شود. به بیانی دیگر، می‌توان این‌گونه گفت که ریبیت نوعی همکاری در فروش است که به‌وفور در بازاریابی استفاده می‌شود.
همان طور که می‌دانید، فارکس یکی از بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین بازارهای مالی دنیا به شمار می‌آید که بروکرها و کارگذاران این بازار تا حد زیادی از اصطلاح ریبیت استفاده می‌کنند. این بازار برای این‌که بتواند کاربران و افراد را به استفاده از خدمات خود تشویق نمایند، از روش‌های متفاوت ریبیت استفاده می‌کنند و این ویژگی توانسته موجب ترغیب بسیاری از افراد از این کارگذاری‌ها شود.
نام دیگر ریبیت که یکی از معتبرترین بروکرهای فارکس محسوب می‌شود، ریبیت کش بک (Rebate Cash Back) یا همان بازپرداخت نقدی است. ریبیت فارکس به کاربران این امکان را می‌دهد که با انجام معاملات، پول نقد بیشتری کسب کنند. البته این قضیه هیچ ارتباطی به سود یا زیان آن‌ها ندارد. به بیانی ساده‌تر، ریبیت (Rebate) نوعی برنامه بازگشت پول است که توسط کارگذار به‌واسطه داده می‌شود. پس شما می‌توانید با هر معامله‌ای که انجام می‌دهید، مقداری تخفیف یا سود دریافت نمایید. برای این منظور حتما حساب خود را از طریق آی بی معتبر افتتاح نمایید.
آلپاری (Alpari)
بروکر آلپاری
آلپاری (Alpari) هم یکی دیگر از بروکرهای مشهوری است که شما می‌توانید برای کسب سود، از آن استفاده کنید. این پلتفرم سطح بالایی داشته و شما می‌توانید با استفاده از ابزارهای مدرن آن، از قابلیت‌های هیجان‌انگیز این برنامه بهره ببرید. علاوه بر این، نکته جالب‌توجه درباره آلپاری این است که پلتفرم آن تقریباً ساده است و به همین دلیل هم هرکسی که به‌تازگی با آن آشنا شده باشد هم می‌تواند از آن استفاده کند. پس اگر چندان با آلپاری آشنا نیستید، نگران نباشید.
اگر شما هم به‌تازگی معامله و تجارت خود را آغاز کرده‌اید، خوب است بدانید که این برنامه هم برای اندروید، آیفون، دسکتاپ و وب تریدر در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. البته درصورتی‌که یک تریدر حرفه‌ای بوده و به دنبال سطح بالاتری از این برنامه هستید، می‌توانید از گزینه Alpari International Direct استفاده نمایید.
آلپاری که یکی از معتبرترین بروکرهای فارکس است، در سال 1998 میلادی در کشور روسیه راه‌اندازی شد و تاکنون توانسته خود را در صدر بروکرهای جهان قرار دهد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این بروکر در حال حاضر، به بیشتر از 150 کشور سراسر جهان ازجمله ایران، پشتیبانی می‌کند. ازآنجاکه این خدمات به‌صورت باکیفیت و معتبر است، آلپاری را در لیست فعال‌ترین بروکرهای فارکس در کشور ما تبدیل کرده است.

چگونه در آلپاری تجارت کنیم؟

مدارک مورد نیاز برای افتتاح حساب در این بروکر به شرح زیر است:

  1. مدرک معتبر تایید هویت (پاسپورت، شناسنامه، کارت ملی)
  2. مدرک مربوط به تایید آدرس محل سکونت

نحوه تجارت در آلپاری (Alpari) یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که درباره این پلتفرم باید بدانید. اگر یک تریدر هستید و می‌خواهید از این برنامه سود ببرید، نیازی به داشتن دارایی زیادی نخواهید داشت. شما تنها می‌توانید یک یا تعدادی اوراق بهادار را خریداری کرده و سپس به فروش برسانید. بدین ترتیب، شما می‌توانید از تغییرات و نوسانات قیمت این اوراق بهادار از طریق ابزارهای مالی متفاوت، سود خوبی به دست بیاورید. این ابزارها می‌توانند تجارت شما را تا حد زیادی تسهیل بخشند.

ارانته (Errante)

ارانته (Errante) هم یکی دیگر از بروکرهای مطرح در ایران است که طرفداران زیادی دارد. این بروکر در سال 2018 راه‌اندازی شده و در همین زمان هم توانسته شمار زیادی از تریدرها را به سمت خود جذب کند. ازآنجاکه بروکرهای فراوانی با سوابق درخشان و طولانی در بازار فارکس وجود دارد، ارانته سابقه کمی دارد و به همین دلیل هم باید ویژگی‌های بسیار خوبی به کاربران ارائه دهد. این امر باعث می‌شود که بتواند اعتماد مردم را جلب کرده و بتواند به یکی از معتبرترین بروکرهای فارکس تبدیل شود.

چه چیزی ارانته را از سایر پلتفرم‌ها متمایز می‌کند؟

ارانته ویژگی‌های برجسته‌ای به کاربران خود ارائه می‌دهد که باعث تمایز آن از سایر بروکرها شده است. در این برنامه، کپی کردن تجارت هم در دسترس است و شما می‌توانید از آن برای تقلید از استراتژی‌های سایر تریدرهای موفق استفاده کنید. این کار به شما کمک می‌کند که بتوانید به یک تریدر حرفه‌ای تبدیل شوید. لازم به ذکر است که بسیاری از تریدرهای حرفه‌ای و مدیران مالی برای کسب سود بیشتر، از این بروکر استفاده می‌کنند.

مزایای بروکر ارانته:

  1. خوشنامی و اعتبار بالای بروکر
  2. واریز برداشت مستقیم ریالی
  3. رگوله‌ی FSA و CySec و بیمه‌ی حساب
  4. تنوع حسابهای معاملاتی
  5. اسپرد مناسب خصوصا در حساب‌های VIP و Tailor
  6. حداقل واریز کم (50 دلار)
  7. امکان معامله سهام کشور‌های مختلف دنیا
  8. ارائه بونوس و طرح‌های تشویقی
  9. ارائه VPS رایگان
  10. حداکثر لوریج 1:500
  11. پشتیبانی فارسی

ارانته برای چه کسانی مناسب است؟

ارانته غالباً برای تریدرهای حرفه‌ای که به دنبال اسپردهای زیاد، سطح بالا و ابزارهای پیچیده معاملاتی هستند، مناسب است. علاوه بر این، حتی مبتدیان هم می‌توانند از دسترسی به کپی کردن تجارت‌ها، اکانت‌های آزمایشی و سایر ویژگی‌های این پلتفرم دسترسی داشته باشند. با استفاده از این بروکر، شما می‌توانید اکانت‌های متعددی داشته باشید. همچنین بروکر ارانته (Errante) به شما این امکان را می‌دهد که به طیف گسترده‌ای از گزینه‌های سپرده‌گذاری و برداشت پول دسترسی داشته باشید.

اعتبار بروکر ارانته (Errante)

این بروکر تحت نظارت دو رگولاتوری کار کرده و به کاربران خود خدمت ارائه می‌دهد. کاربرانی که در اروپا هستند و می‌خواهند از این بروکر استفاده کنند، باید تحت‌نظر رگوله CySec قبرس به آن دسترسی داشته باشند. لازم به ذکر است که این رگوله CySec یکی از معتبرترین رگولاتوری‌ها به شمار می‌رود. به همین دلیل هم بروکر Errante به یکی از معتبرترین بروکرهای فارکس در ایران و سایر کشورها تبدیل شده است.

بروکر ارانته

سخن نهایی
معتبرترین بروکرهای فارکس شامل موارد زیادی می‌شوند که از رایج‌ترین آن‌ها، می‌توان به ریبیت (Rebate)، آلپاری (Alpari) و ارانته (Errante) اشاره کرد. ما در این نوشتار، به بررسی این بروکرهای مشهور پرداختیم. همان طور که متوجه شدید، این بروکرها در ایران هم در دسترس هستند و به همین علت هم هیچ نگرانی در این مورد نخواهید داشت.

کلمات کلیدی:

  • ریبیت (Rebate)
  • آلپاری (Alpari)
  • ارانته (Errante)
  • معتبرترین بروکرهای فارکس

منابع:
سایت ترید اریا