استفاده از تکنیک کروماکی در اینستاگرام

تکنیک کروماکی

با نگاهی سطحی به آمار نصب و ثبت نام در اینستاگرام، می‌فهمیم که این شبکه اجتماعی با سرعت باور نکردنی در حال پیشرفت و توسعه است. هر روزه هزاران مخاطب جدید به این شبکه می‌پیوندند، همین موضوع اینستاگرام رو به یک گزینه عالی برای توسعه کسب‌وکار ما تبدیل می‌کند. احتمالاً هدف شما هم به فکر توسعه استارت آپ خود در این شبکه هستید و می‌خواهید بدانید که راز موفقیت پیج‌های میلیونی چیست؟ چگونه می‌توانیم به این ارقام برسیم؟ راهکار این موضوع بسیار ساده است، شما باید به صورت حرفه‌ای در این برنامه تولید محتوا انجام دهید. استفاده از تکنیک کروماکی در اینستاگرام نیز می‌تواند در این امر شما را یاری کند. تکنیک کروماکی

تولید محتوا در اینستاگرام با تکنیک کروماکی

همان‌طور که فهمیدید تولید محتوا کلید اصلی موفقیت در این شبکه اجتماعی است. سؤالی که پیش می‌آید این است که چگونه می‌توانم تولید محتوای مناسب برای پیج خود انجام دهم؟ شاید در ابتدای راه خود باشید و هزینه خرید تجهیزات میلیونی مثل استودیو کروماکی خانگی یا رینگ لایت و سافت باکس‌های مختلف برای شروع کار خود را نداشته باشید. باید بدانید که جای هیچ گونه نگرانی نیست چراکه در ادامه راه تمامی این تجهیزات را از فروشگاه آنلاین معتبری مثل chromakeyland.com تهیه خواهید کرد. برای ابتدای روند شغلی خود به جای خرید استودیو کروماکی خانگی می‌توانید از فون کروماکی یا همان پرده سبز معروف استفاده کنید. استفاده از فون کروماکی دارای مزیت‌های بسیاری است و ما را قادر می‌سازد که محتوای باکیفیت و بهتری را در اختیار مخاطبان خود قرار دهیم. برای مثال در شروع روند شغلی خود در اینستاگرام نیازی نیست که یک پس‌زمینه زیبا شامل چراغ RGB یا پنل آکوستیک داشته باشید، تنها با تهیه یک فون کروماکی پرتابل می‌توانید هر پس‌زمینه‌ای که خواستید در ویدئو خود قرار داده و از آن لذت ببرید. اگر قصد تهیه فون کروماکی دارید می‌توانید از فروشگاه آنلاین کروماکی لند، مرکز فروش وسایل کروماکی و تولید محتوا، خرید خود را با خیال راحت انجام داده و از کیفیت عالی محصولات سایت اطمینان حاصل کنید. تکنیک کرومامی

مزایا تکنیک کروماکی در اینستاگرام

استفاده کردن از تکنیک کروماکی در ویدئوهای تولیدی شما در اینستاگرام دارای مزایایی است که در ادامه به صورت کامل به آن ها می‌پردازیم.

کم‌هزینه

اگر شما با استفاده از تکنیک کروماکی و پرده سبز پس‌زمینه خود را تغییر دهید، در واقع دارید با هزینه ناچیز فون کروماکی بسیاری از هزینه‌های خود می‌کاهید. در نهایت با کاهش هزینه‌های شما بودجه شما صرف کارها و تجهیزات مهم برای توسعه کسب‌وکارتان می‌گردد. این همان چیزی است که شما می‌خواهید و از خود انتظار دارید. پس همین حالا کارتان را با فون کروماکی آغاز کنید.

تنوع بالا

استفاده از فون کروماکی شما را قادر می‌سازد که پس‌زمینه‌هایی با تنوع بالا و کیفیت عادی در بک‌گراند خود قرار دهید و محتوایی درخور و شایسته به مخاطبتان تحویل دهید. این تنوع بالا در استفاده از تکنیک کروماکی شما را قادر می‌سازد که خستگی و یکنواختی را از محتوای خود دور کنید.

قابل‌حمل بودن فون کروماکی

یکی دیگر از مزیت‌های عالی استفاده از تکنیک کروماکی در تولید و تهیه محتوا این است که این محصولات قابل‌حمل هستند و به صورت کلی می‌توان آن ها را به‌راحتی جابه‌جا نمود. حتی یک سری فون کروماکی پرتابل نیز وجود دارند که از نظر جای‌گیری و اشغال فضا بسیار ایده‌آل می‌باشند. با استفاده از فون کروماکی پرتابل می‌توانید هر جا که خواستید و هر کجا که رفتید به تولید محتوا ویدئویی خود بپردازید و از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید. تکنیک کروماکی

چرا باید برای تولید محتوا در اینستاگرام تکنیک کروماکی استفاده کنم؟

در حال حاضر اینستاگرام به فضای به‌شدت رقابتی تبدیل شده و روزانه شاهد رقابت پیج‌های همکار در سطح اینستاگرام هستیم. این رقابت‌ها باعث می‌شود تا به فکر ارتقا و افزایش کیفیت محتوای تولیدی خود بیافتیم، یکی از راه‌های پیشرفت شما استفاده از فون کروماکی است. فون کروماکی یا پرده سبز در واقع یک پارچه سبز رنگ است که در قسمت پس‌زمینه برای کسانی که قصد تولید محتوای ویدئویی دارند، نصب می‌شود. در ادامه با استفاده از نرم‌افزارهای مخصوص موبایل و کامپیوتر این پس‌زمینه به‌کلی حذف شده و پس‌زمینه دلخواه جایگزین آن می‌گردد. در نهایت با بهره‌گیری از خلاقیت خود می‌توانید محتوایی متفاوت و بهتر از رقبای خود ایجاد و منتشر کنید. این قدرت تکنیک کروماکی است و این‌گونه قادر است که به نقطه قوت شما تبدیل شود و کمک حال شما در این راه باشد. تکنیک کروماکی

نکات خرید پرده سبز جهت اجرای تکنیک کروماکی

خرید فون کروماکی دارای نکاتی است که باید در هنگام تهیه این کالا بدانید، این نکات آن‌قدر حائز اهمیت هستند که می‌توانند در محتوای تولیدی شما اثرگذار باشند و آن را بهبود دهند. همچنین اگر از منابع معتبر و قابل‌اطمینان تهیه شود، قادر است محتوای تولیدی شما بی‌کیفیت کند. پس سعی کنید آن را از محلی معتبر مانند فروشگاه آنلاین کروماکی لند که منبع وسایل کروماکی و تولید محتوا است تهیه کنید.

1) رنگ فون کروماکی پرتابل

مهم‌ترین نکته‌ای که شما هنگام خرید فون کروماکی پرتابل به دانستن آن نیاز دارید، این است که فون کروماکی پرتابل باید به صورت کاملاً صاف در درون فریم خود حالت بگیرد و حالتی یکنواخت داشته باشد، مورد بعدی رنگ آن می‌باشد که باید به آن دقت کنید، رنگ سبز مناسب برای استفاده در کروماکی، رنگی است که مایل به روشن و تا حدی حالت فسفری داشته باشد و نباید سبز مایل به تیره باشد، دلیل این موضوع این است که هر چقدر رنگ روشن‌تر باشد، جذب نور بهتری خواهد داشت.

2) چروک بودن مانع اجرای تکنیک کروماکی است

در هنگام خرید دقت کنید که فون کروماکی خود را به صورت رول شده خرید نمایید، زیرا در صورت خرید آن به صورت تا شده شاهد چروک‌های بسیاری در آن خواهید بود. این موضوع می‌تواند به روند تولید محتوای شما ضربه بزند. پس سعی کنید آن را از یک برند معتبر مانند کروماکی لند تهیه و در روند تولید محتوای خود استفاده کنید.

3) عدم بازتاب نور

در هنگام خرید فون کروماکی باید به این ویژگی نیز اهمیت ویژه‌ای قائل شوید، چراکه اگر فون کروماکی شما نور را به میزان زیاد بازتاب کند باعث ایجاد سایه در پرده سبز شما می‌شود. این موضوع سبب سختی کار تدوین محتوای شما می‌گردد، پس به این موضوع حتماً دقت کنید، پرده سبزهای موجود در سایت کروماکی لند نور را حداقل بازتاب می‌کنند.