نمایندگی مجاز فروش لوازم خانگی بوتان و ال جی و بست و جی پاس در استان کرمانشاه

نمایندگی بوتان در کرمانشاه

نمایندگی مجاز بوتان تیک تاک کالا در کرمانشاه فروش انواع آبگرمکن بوتان ,  پکیج بوتان , حوله خشک کن بوتان , رادیاتور پره ای بوتان و خدمات پس از فروش بوتان در استان کرمانشاه در خدمت همشهریان گرامی میباشد.

نمایندگی بوتان در کرمانشاه

با خرید محصولات بوتان در کرمانشاه از تیک تاک کالا ، بهترین قیمت و مطمئن ترین خدمات نمایندگی بوتان در کرمانشاه را دریافت خواهید نمود اینکه محصولات بوتان در کرمانشاه را از کجا خرید کنید بسیار مهم است پس با اعتماد به نمایندگی بوتان در کرمانشاه ( تیک تاک کالا) از خرید خود لذت ببری

نمایندگی فروش آبگرمکن بوتان در کرمانشاه

بازرگانی تیک تاک کالا تنها توزیع کننده تمامی محصولات شرکت بزرگ بوتان در استان کرمانشاه می باشد با اعتماد به محصولات بوتان و خرید از بازرگانی تیک تاک کالا آسایش را برای خود و خانواده تان خرید داری کنید

فروشگاه تیک تاک کالا فروش انواع آبگرمکن های بوتان در مدل های مختلف در استان در کرمانشاه میباشد

نمایندگی فروش پکیج بوتان در کرمانشاه

بوتان اولین و بزرگترین تولید کننده پکیج شوفاژ دیواری در ایران: پکیج های شوفاژ دیواری متداول ترین نوع سیستم گرمایش ساختمان ها می باشند که با امکان نصب به … انواع پکیج بوتان شامل مدل های بیتا و پاویا و پارما و پرلا در فروشگاه تیک تاک کرمانشاه موجود میباشد.

نمایندگی ال جی در کرمانشاه

خانه‌ خود را با استفاده از محصولات پیشرفته و طراحی‌های خلاقانه محصولات مصرفی ال جی زیبایی و قدرت ببخشید. کارایی لوازم برقی ال جی در کنار نوآوری‌های طراحان آن، خانه‌ای رویایی برای شما بنا می‌کنند.

نمایندگی ال جی در کرمانشاه

نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی در کرمانشاه

ماشین‌های ظرفشویی ال جی با موتور اینورتر دایرکت درایو ,مصرف آب و انرژی کمتر, فضای داخلی بزرگتر و تکنولوژی بخار(در برخی مدل ها), شستشوی بهداشتی و ایده آل ظروف شما را تضمین می کند.

نمایندگی یخچال ال جی در کرمانشاه

اگر به دنبال یخچال فریزر کوچک ولی جادار می‌گردید و یا حتی مدلی بزرگ مانند ساید بای سایدهای ال جی، یخچال‌ها و فریزرهای کم مصرف و قدرتمند ال جی در انواع طراحی‌های خلاقانه نیاز آشپزخانه شما را برطرف می‌کنند.

قیمت تلویزیون ال جی کرمانشاه

تلویزیون‌های ال‌جی با طراحی زیبا و صیقلی، با هر فضایی سازگار هستند. ال‌جی با استفاده از فناوری‌های منحصر به فرد و نوآورانه در انواع تلویزیون‌های خود، جزئیات، رنگ و کنتراست بی‌نظیری را ارائه می‌دهد.

نمایندگی صوتی تصویری ال جی کرمانشاه

با تلویزیون‌ها و سرگرمی‌های خانگی ال جی شما نهایت کیفیت و وضوح را از یک تلویزیون‌ و یا سیستم‌های سرگرمی خانگی خواهید دید. تلویزیون‌های ال جی با توانایی نمایش تصویری به مراتب بهتر، همراه با طراحی فوق‌العاده خود مطمئنا شما را به وجد می‌آورند.

نمایندگی لوازم خانگی بست در کرمانشاه

لوازم خانگی بوست Bost وقتی تولید شد مدیران ان اهدافی در نظر داشتند از این اهداف میتوان در کنار کیفیت خیلی خوب این محصولات و لوازم خانگی قیمت تمام شده برای مشتریان نیز در نظر گرفته شد تا همه اقشار جامعه بتوانند تولیدات کارخانه بست را استفاده کنند. تولیدات محصولات بوست شامل کلیه لوازم خانگی بوست شامل:

ساید بای ساید یخچال بوست – یخچال فریزر Bost – لباسشویی بوست – ظرفشویی Bost – اجاق گاز بوست – تلویزیون بوست – ماکرویو بوست – جارو برقی Bost اشاره گرد

نمایندگی بست در کرمانشاه

کارخانه bost کنار کارخانه اسنوا  در شهر اصفهان، شهرک صنعتی مورچه خورت تولید می شود. همه این محصولات زیر گروه صنعتی انتخاب می باشد. شرکت بست Bost بابهره گیری از نیروی تخصصی جوانان ایرانی همواره سعی دارد ضمن حفظ سطوح قیمتی مناسب، کیفیت را برای محصولات مانند کیفیت یخچال بست ، کیفیت لباسشویی Bost  به مشتریان عرضه نماید.

مارک بست Bost ساخت کجاست ؟ خط تولید مارک بُست Bost در سال 1387 با کیفیت مناسب و استفاده از تجارب که از تولید اسنوا بدست امده بودشروع به کار کرد. سعی بر آن شده بود که در کنار کیفیت ، قیمت رو هم برای محصولات بست Bost را در نظر گرفت.

زودپز برقی جی پاس اصل مدل gpc307-6l

زودپز برقی جی‌پاس مدل GPC307-6L با توان 1000 وات امکان پخت انواع  غذاها را در کمترین زمان فراهم می‌کند، جنس بدنه ی آن استیل ضد زنگ بوده که علاوه بر شکل ظاهری بسیار زیبایی که دارد از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است، زودپز برقی جیپاس با ساختار پیشرفته خود و طراحی جدید، ایمنی و ضریب اطمینان بالایی دارد. استفاده از زودپز جی‌پاس آسان است و باعث صرفه جویی در زمان، مصرف برق و انرژی شده و روش پخت کاملا علمی را برای شما فراهم می‌نماید. زودپز برقی وسیله ایده آلی برای خانواده های مدرن است که با خریدن این دستگاه، شما سه وسیله زودپز، پلوپز و آرام‌پز برای خود فراهم کرده اید. این زودپز مجهز به قابلیت های متفاوتی است که با استفاده از آنها می‌توانید با صرفه‌جویی در زمان و انرژی هر نوع غذایی را آماده کنید.

در این دستگاه می‌توان برنج، سوپ، گوشت و غیره را پخت کرد. براساس نوع غذا، ذائقه شخصی و تجربه آشپزی خود، زمان پخت غذا را به طور دلخواه انتخاب کنید. سپس زمانی که غذا پخته شد، دستگاه زودپز به طور خودکار عملکرد پخت را قطع کرده و غذا را گرم نگه می‌دارد ( keep warn ) به این معنا که این دستگاه امکان گرم نگه داشتن غذا های پخته شده را دارا می‌باشد. این دستگاه دارای یک سوپاپ اطمینان بر روی درب آن است که با استفاده از آن میتوان فشار داخلی آن را تنظیم کنید. زود پز برقی جی‌پاس با قابلیت جدا شونده ای که دارد به‌راحتی در ماشین ظرفشویی قابل  شستشو می‌باشد. …

نمایندگی لوازم خانگی در کرمانشاه

فروشگاه تیک تاک کالا نماینده فروش لوازم خانگی در بهترین برند ها در استان کرمانشاه میباشد برای اطلاع از محصولات وارد سایت اینترنتی tiktakkala.ir   شوید و یا با شماره همراه 09188362192 تماس حاصل فرمایید.