آیا استفاده از یوسی معایبی در بازی پابجی به همراه دارد؟

در میان تمامی بازی های موبایل، بازی پابجی یکی از محبوب ترین و خاص ترین بازی های حال حاضر در مارکت بازی های اندرویدی و IOS ایی است که از گرافیک و داستان بسیار جذابی برخوردار است. برای اولین بار این بازی در سال 2017 برای پی سی و سایر کنسول های بازی منتشر شد و طولی نکشید که به دلیل برخورداری از سبک خاص و ایده آل خود در دسته بازی های پرطرفدار قرار گرفت! اما شرکتی که بازی پابجی را منتشر کرده بود، با مشاهده علاقه مندی افراد در نهایت در سال 2018 نسخه IOS و اندروید را برای کاربران خود منتشر نمود.

در بازی پابجی بخشی به عنوان یوسی وجود دارد که با استفاده از آن می توانید به قابلیت های بسیار ایده آلی در بازی دسترسی داشته باشید که در ادامه می خواهیم ضمن معرفی یوسی، به بررسی معایب و مزایای آن در بازی بپردازیم تا شما عزیزان اطلاعات کامل تری در خصوص این بازی کسب کنید.

یوسی در بازی محبوب و پرطرفدار پابجی چیست و چه کاری را انجام می دهد؟

بسیاری از بازی هایی که در مارکت وجود دارند، پرداخت درون برنامه ای دارند که به واسطه آن می توانید به امکانات بیشتری در بازی دسترسی داشته باشید. از این رو یوسی نیز در واقع همان پرداخت درون برنامه ای در بازی پابجی است که می تواند امکانات فوق العاده جذاب و منحصر به فردی را در اختیار شما قرار دهد. از این رو از محبوب ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. با استفاده از یوسی می توانید قدرت سلاح ها و تجهیزات خودتان را به حد بسیار بالایی افزایش دهید.
  2. با استفاده از یوسی می توانید به روز ترین اسلحه ها و تجهیزات را برای خود خریداری کنید.
  3. با استفاده از یوسی می توانید برای شخصیت خود در بازی، لباس مناسب و ایده آلی را تهیه کنید تا با استفاده از آن بتواند در صحنه نبرد بهتر از قبل دیده شود.
  4. و…

 

بنابراین اگر به دنبال جذابیت ایده آلی در بازی هستید توصیه می کنیم حتما از یوسی در بازی پابجی (PUBG Mobile UC) استفاده کنید. جالب است بدانید که برای تهیه و خرید آن می توانید از دو طریق این فرایند را انجام دهید:

  • تهیه یوسی به صورت کاملا رایگان
  • تهیه یوسی به صورت پرداخت هزینه با دلار!

آیا استفاده از یوسی معایبی به همراه دارد؟
خیر! برخی تصور می کنند که استفاده از یوسی برای آن ها می تواند در فرایند بازی مشکلات عمومی ای را ایجاد کند اما به این شکل نیست! شما با استفاده از یوسی می توانید به امکانات قابل توجه ای دسترسی داشته باشید که این امکانات در نهایت می تواند باعث افزایش میزان پیشرفت شما در بازی شود. در همین خصوص توصیه می کنیم حتما از یوسی در بازی پابجی استفاده کنید تا بتوانید به بهترین حالت ممکن، در این بازی نقش آفرینی کنید.

چطور می توان یوسی را تهیه نمود؟

همانطور که اشاره نمودیم، تهیه یوسی به 2 شکل رایگان و پولی امکان پذیر است که در روش رایگان می توانید با استفاده از فرایند هایی که در اختیار شما قرار دارد، به راحتی یوسی را دریافت کنید اما عموما به دست آوردن یوسی به صورت رایگان علاوه بر اتلاف وقت می تواند فرصت های  زیادی را برای شما هدر دهد.

از این رو اکثر افراد به دنبال روشی سریع تر برای خرید یوسی هستند که یکی از این روش ها، خرید یوسی است اما مشکلی که در این بخش وجود دارد، این است که یوسی را باید به صورت دلاری و به صورت پرداخت درون مرحله ای در بازی پابجی تهیه کنید

در همین خصوص اکثر افرادی که به دنبال خرید یوسی هستند باید حتما از کارت های اعتباری بین المللی برخوردار باشند تا بتوانند به شیوه ای بسیار مناسب و ایده آل، اقدام به تهیه یوسی کنند البته روش های دیگری نیز برای تهیه یوسی وجود دارد که در مقالات بعدی سعی می کنیم به معرفی و بررسی آن ها بپردازیم.

اما اگر به دنبال تهیه یوسی هستید باید از سایت های واسطه ای استفاده کنید که خدمات اینچنینی را به شما ارائه می دهند. یکی از سایت هایی که در این زمینه می توانند اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهند، سایت آسان جم است که با مراجعه به این سایت و بررسی پلن های آن می توانید مناسب ترین یوسی ها را بر اساس تعداد انتخاب و خریداری کنید. همچنین اگر سوالی در این خصوص دارید می توانید به صورت مستقیم با واحد پشتیبانی آسان جم در تماس باشید.