کدام هتل‌ها را در سفر به چالوس رزرو کنیم؟

چالوس، از قدیمی‌ترین شهرهای استان مازندران، با جاده سرسبز و زیبای خود در کرانه دریای خزر، در طول سال مسافران زیادی را از سرتاسر کشور به سمت خود جذب می‌کند. بیشتر مسافران چالوس را با جاذبه‌های طبیعیش می‌شناسند. جاذبه‌هایی همچون آبشار اکاپل، آبشار هریجان، آبشار سواسره، دریاچه ولشت، دریاچه سد دریوک، کوه تخته سلیمان، مرداب کندوچال و… . پیدا کردن و رزرو هتل چالوس با امکانات مطلوب و چشم انداز زیبا نیز لذت سفر به این شهر زیبا را دو چندان می‌کند. از این رو در این مطلب لیستی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین هتل‌های چالوس را تهیه‌ کرده‌ایم تا بتوانید هنگام سفر به این شهر سر سبز، بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

هتل پارسیان آزادی خزر

هتل پنج ستاره پارسیان آزادی خزر (هایت)  در سال ۱۳۵۴ به بهره‌برداری رسید. این هتل که زیر مجموعه‌ای از گروه هتل‌های پارسیان است دارای دو بال شرقی و غربی است و آخرین بار در سال ۱۳۹۵ تحت بازسازی قرار گرفته است. هتل پارسیان آزادی خزر چالوس با مجموع ۱۷۴ فضای اقامتی در قالب اتاق و سوئیت میزبان میهمانان است. موقعیت مکانی مناسب، فاصله کم از دریا و جنگل و امکانات رفاهی مطلوب سبب شده که بسیاری از مسافران خطه شمال ایران به رزرو هتل هایت خزر چالوس اقدام کنند.

هتل هایت خزر مشرف به دریا و جنگل بوده و فاصله‌ اندکی تا جنگل و تله کابین نمک آبرود دارد. همچنین میهمانان دسترسی راحتی به مراکز تجاری شهر چالوس خواهند داشت. یکی از مهمترین مقاصد گردشگری استان مازندران غار آبی دانیال است، که با صرف اندکی وقت می‌توانید از هتل پارسیان به دیدن این غار بروید. این غار دومین غار آبی بزرگ ایران است که طول آن ۱۵۰۰ متر و عرض آن یک و نیم متر است. دالان‌های باریک و پر پیچ و خم، حوضچه‌ها و آبشارهای کوچک فضایی بی‌نظیر را به وجود آورده است.

هتل ونوس پلاس

هتل چهار ستاره ونوس پلاس تابستان سال ۱۳۹۶ در شهر توریستی نمک آبرود به بهره‌برداری رسید. این هتل نوساز در ۱۳طبقه بنا شده است و در مجموع با ۶۰ واحد اقامتی پذیرای میهمانان خطه سرسبز شمال کشور است.  موقعیت مکانی منحصر به فرد یکی از ویژگی‌های درخور توجه ونوس پلاس در نمک آبرود به شمار می‌رود. این هتل تنها یک و نیم کیلومتر با مرتفع‌ترین تله کابین کشور یعنی تله کابین نمک آبرود فاصله دارد.

فضایی سرسبز و چشم نواز، پرسنلی مجرب و امکانات و خدمات رفاهی مطلوب اقامت خاطره‌انگیزی را برای میهمانان به ارمغان خواهد آورد. بعضی از امکانات و خدمات رفاهی هتل عبارتند از تلفن، یخچال، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی (بعضی از واحدهای هتل)، سیستم اعلام حریق، تهویه مطبوع، نمازخانه، صندوق امانات، اینترنت بی سیم در لابی، روم سرویس، لاندری، تاکسی سرویس، صندوق امانات، اتاق چمدان، روزنامه در لابی، آسانسور، کافی شاپ، رستوران، رمپ ورودی و پارکینگ مسقف و روباز.

هتل کاخ امیران

هتل کاخ امیران در سال ۱۳۹۸ افتتاح گردیده است. این هتل نوساز در ۲ طبقه با ۸۰ واحد اقامتی به همراه امکانات رفاهی مدرن و مجهز پذیرای میهمانان است. هتل کاخ امیران با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده میزبانی از میهمانان چالوس سرسبز است.

هتل در ابتدای کمربندی چالوس به رامسر و در نزدیکی کاخ مادر قرار گرفته ‌است. از مزایای رزرو هتل کاخ امیران می‌توان به دسترسی به کاخ چایخوران، بام چالوس و ساحل رادیو دریا اشاره کرد. هم‌چنین این هتل تا تله کابین نمک‌آبرود حدود 14 کیلومتر فاصله دارد.

هتل کوروش

هتل کوروش که یکی از بزرگترین هتل‌های سه ستاره ایران است در سال ١٣٥٤ در زمینی به مساحت حدودی ٣٠٠٠٠ متر مربع احداث گردید و در سال ١٣٩١ تحت بازسازی و نوسازی قرار گرفت. این هتل در مجموع دارای ٨٠ فضای اقامتی شامل اتاق و سوئیت است.
امکانات رفاهی هتل برای اقامتی آسوده و راحت کاملا مناسب است. امکاناتی از قبیل یخچال، تلفن، تلویزیون، آنتن مرکزی، سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی فرنگی، آسانسور، تهویه مطبوع، آلاچیق‌های سنتی کنار استخر با امکان پذیرایی، کافی شاپ فضای باز و سرپوشیده، رستوران (با سرو غذاهای ایرانی و فرنگی)، فست فود، سالن بیلیارد، استخر، سونا و جکوزی، سالن اسپا و ماساژ، سالن پذیرایی و پارکینگ.
هتل کوروش فاصله نه چندان زیادی با فرودگاه نوشهر دارد که یک ویژگی مثبت برای این هتل به حساب می‌آید، علاوه بر این میهمانان به راحتی می‌توانند به پارک فین چالوس نیز دسترسی داشته باشند.

هتل آپارتمان کوشال

هتل آپارتمان کوشال واقع در ۲۰۰ متری ساحل فرج آباد، دارای ۵۰۰۰ متر زمین و ۶۸ واحد در چهار بلوک مجزا با نمای جنگل و دریا است که هر بلوک دارای ۱۷ واحد در ۵ طبقه که هر واحد دو خوابه با آشپزخانه آماده پذیرایی از میهمانان است.

لابی، کافی شاپ، خدمات آژانس مسافرتی، رستوران، اینترنت در لابی، تاکسی سرویس، خشک شویی، سالن ورزشی، آسانسور، خود پرداز، سفرخانه سنتی، سشوار، یخچال، مینی بار در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی، حمام، تلوزیون، اتو در اتاق، تلفن، سرویس بهداشتی فرنگی و آشپزخانه از امکانات این مجموعه است.

چگونه هتل‌های چالوس را آنلاین رزرو کنید؟

اگر قصد رزرو هتل‌های چالوس را دارید، بهترین روش استفاده از سایت‌های رزرو آنلاین همچون جااینجاس است. زیرا به شما این امکان را می‌دهند تا مشخصات هتل‌ها همچون آدرس، موقعیت مکانی در نقشه، فاصله از نقاط مهم گردشگری، لیست امکانات، اتاق‌ها، قیمت، قوانین و نظرهای مسافرین قبلی را به طور کامل مورد بررسی قرار دهید. علاوه بر این می‌توانید تمامی مراحل رزرو را به صورت آنلاین انجام داده و هزینه آن را با تخفیف ویژه پرداخت کنید. پیشنهاد می‌شود جهت کسب اطلاعات بیشتر به https://jainjas.com/ مراجعه کنید.