آشنایی با بهترین انواع ایمپلنت ایتالیایی

چرا ایمپلنت ایتالیایی مناسب است؟

اگر علاقه دارید از ایمپلنت دندان استفاده کنید، آشنایی با انواع ایمپلنت ایتالیایی می‌تواند برای شما جالب باشد. ایمپلنت در حقیقت نوعی روکش دندان است که با کمک آن می‌توان دندان‌های آسیب دیده را ترمیم کرد و زیبایی آنها را حفظ نمود. ایمپلنت ایتالیایی در کنار تولیدات آلمان، فرانسه، ایران، آمریکا و چین از مرغوبیت بسیار خوبی برخوردار است.

این ایمپلنت‌ها از نوع ایمپلنت های اروپایی شناخته می‌شوند و دومین سطح کیفیت را در جهان دارند. پس اگر دغدغه کیفیت دارید و به دنبال این هستید که از یک محصول مناسب برای دهان و دندان خودتان استفاده کنید ایمپلنت ایتالیایی می‌تواند گزینه جذابی محسوب شود. در ادامه مهمترین انواع ایمپلنت ایتالیایی را با هم مورد بررسی قرار خواهیم داد.

انواع ایمپلنت ایتالیایی

بررسی انواع ایمپلنت ایتالیایی

اگر قصد دارید از ایمپلنت ایتالیایی استفاده کنید ابتدا باید با انواع ایمپلنت ایتالیایی آشنا شوید. برندهای مختلفی در این کشور هستند که نسبت به تولید ایمپلنت‌های با کیفیت و مرغوب اقدام می‌کنند:

  • برند MARTINA & SWEDEN: این برند معتبر حدود ۵۰ سال است که در زمینه تولید انواع ایمپلنت فعالیت دارد. محصولات این شرکت با استفاده از فناوری لیزر و نانو تولید می‌شوند. نکته جالب در مورد این برند معتبر ایتالیایی این است که علاوه بر ایمپلنت در زمینه تولید پروتز، چسب و کامپوزیت ترمیمی و سیلیکون نیز فعالیت دارد.
  • برند GEASS: GEASS از حدود ۳۰ سال پیش فعالیت خود را در زمینه تولید ایمپلنت آغاز کرد. ایمپلنت های تولید شده توسط این شرکت از طراحی ساده‌ای برخوردار می‌باشند اما به شدت کاربر پسند هستند. به همین دلیل افراد زیادی در سراسر جهان خواهان استفاده از محصولات این برند معتبر می‌باشند.
  • برند SRL ITALIA LEADER: این برند ایتالیایی نیز با کمک فناوری لیزر و نانو ایمپلنت‌های با کیفیتی را تولید می کند که در مقایسه با دیگر محصولات حال حاضر طبیعی‌تر به نظر می‌رسند. SRL ITALIA LEADER به دلیل استفاده از تکنولوژی‌های جدید در بازار جهانی شهرت زیادی دارد.
  • برند CARE JDENTAL: یکی از جدیدترین تولیدکنندگان ایمپلنت در کشور ایتالیا CARE JDENTAL است. این برند به تازگی فعالیت خود را در زمینه تولید ایمپلنت آغاز کرده و از طراحی‌های متفاوتی در ساخت این محصول استفاده می‌کند.

ایمپلنت ایتالیایی یا ایرانی؟

با انواع ایمپلنت ایتالیایی در بخش‌های قبلی آشنا شدیم. یکی از سوالاتی که معمولاً ذهن بسیاری از کاربران را به خود معطوف می‌کند انتخاب بین ایمپلنت ایتالیایی یا ایرانی است. در این زمینه خدمت شما باید عرض کنیم که هر دو کشور در تولید ایمپلنت دندان از کشورهای مطرح جهان محسوب می‌شوند و به همین دلیل تقریباً کیفیت مشابهی دارند. با این وجود برخی ویژگی‌ها مثل طراحی، استحکام و قیمت اختلاف جزئی در تولیدات ایران و ایتالیا در زمینه ایمپلنت دارند. به همین دلیل شما باید در خرید این محصول همواره اولویت خودتان را مدنظر قرار دهید و بر اساس آن انتخاب کنید که نمونه‌های ایرانی برای شما مناسبتر است یا ایتالیایی.

قیمت ایمپلنت ایتالیایی چقدر است؟

با توجه به اینکه انواع ایمپلنت ایتالیایی توسط برندهای گوناگون و در دسته بندی‌های مختلف تولید می‌شوند امکان یک قیمت گذاری واحد و روی آنها وجود ندارد. عوامل متعددی هستند که بر روی قیمت یک ایمپلنت اثر گذار می‌باشد. مثلاً اینکه شما چه تعداد از دندان‌های خودتان را بخواهید ایمپلنت کنید در تعیین قیمت موثر است. یا مورد موثر دیگری که باید به آن توجه داشته باشیم ارزش یورو در کشور خودمان می‌باشد. طبیعتاً شما قرار است محصولات کشور ایتالیا را با یورو خریداری کنید و هرچه ارزش یورو بالاتر باشد، محصول شما گران قیمت‌تر می‌شود. نوع حمایت بیمه درمانی شما نیز می‌تواند در تعیین قیمت ایمپلنت اثرگذار باشد. تمام این عوامل در کنار یکدیگر می‌توانند قیمت ایمپلنت ایتالیایی مد نظر شما را مشخص کنند.