پرستار در منزل

هیچ کس برای شرایط مراقبت های بهداشتی، جراحی، کاهش سلامت به دلیل سن، مراقبت از بیمار مبتلا به سرطان، آماده نشده است. وقتی شما یا یکی از عزیزان خود با یک چالش پزشکی روبرو می شوید که نمی تواند از خود مراقبت کند باید یکی از گزینه های مراقبت موجود از جمله بستری شدن در بیمارستان، ماندن در خانه سالمندان یا استخدام یک پرستار در منزل را انتخاب کنید. اکثر مردم ترجیح میدهند از سرویس پرستار در منزل شرکت های خدمات پرستاری استفاده کنند. درک نحوه استخدام پرستار برای مراقبت در خانه اولین گام مهم در این راستا است.

در اینجا برخی از بهترین ویژگی هایی که هر پرستاری باید داشته باشد آورده شده است:

صبور است

کسانی که خدمات پرستاری در منزل را به دیگران ارائه می دهند باید صبور باشند. صبور بودن به این معناست که فرد می فهمد ممکن است تغییراتی در برنامه ها ایجاد شود و همه چیز همان طور که برنامه ریزی شده پیش نرود، ممکن است در برخی مواقع کمی تردید از طرف درخواست کننده وجود داشته باشد.

مهربان و دلسوز است

وقتی کسی نسبت به دیگری دلسوزی می کند، درک می کند که شخص در چه شرایطی قرار دارد. از ویژگی های مهم هر پرستاری که قرار است از بیمار، سالمند یا کودک شما مراقبت کند مهربانی است. چرا که در ساعات زیادی از شبانه روز پرستار تنها کسی است که در کنار عزیز شما خواهد بود بنابراین باید خیالتان از راحتی و خوشحالی عزیزتان راحت باشد.

امانت دار است

پرستاران اغلب در موقعیتی هستند که درخواست کننده به آنها اجازه می دهد به وسایل شخصی که از او (بیمار، سالمند یا کودک) مراقبت می کنند دسترسی داشته باشند. بسیار مهم است که پرستار فردی قابل اعتماد باشد تا از شخصی که از او مراقبت می کند سوء استفاده نکند.

یک پرستار خوب نسبت به کاری که انجام می دهد مشتاق است

تنها چیزی که به پرستار سالمند یا پرستار کودک کمک میکند تا یک پرستار خوب و موفق باشد اشتیاق به کاری است که انجام می دهد. این بدان معناست که آنها نه تنها برای جبران خسارت بلکه به طور واقعی از افراد نیازمند مراقبت می کنند. یک پرستار پرشور سعی می کند خود را برای مشکلات احتمالی که ممکن است بیمار، سالمند یا کودک با آن رو به رو شود آماده کند و اقدامات لازم را برای سهولت کار انجام می دهد.

افرادی که علاقه مند به شغل خود هستند از کاری که انجام می دهند خوشحال هستند و این در نحوه برخورد آنها با شخصی که از او مراقبت میکنند آشکار می شود که به نوبه خود به نگرش پرشور و پر جنب و جوش آنها پاسخ مثبت خواهند داد. علاوه بر این، این پرستاران دائماً به دنبال راه هایی برای بهبود نحوه انجام کار خود و در نهایت بهبود زندگی بیمار و سالمند هستند.

یک مراقب خوب نیازهای بیمار خود را در اولویت قرار می دهد

یک مراقب خوب می داند که وظیفه اوست که از برآوردن نیازهای شخصی که از او مراقبت میکند اطمینان حاصل کند؛ اما مواقعی وجود دارد که شرایط و حتی افراد، از جمله خانواده بیمار، دریافت مراقبت های لازم را برای بیمار دشوار می کنند. هنگامی که این اتفاق می افتد، پرستار باید رفاه بیمار را در درجه اول قرار دهد. او باید بتواند مسئولیت را بر عهده بگیرد و هر کاری که ممکن است برای توجه لازم به بیمار انجام دهد.

یک مراقب خوب متعهد و قابل اعتماد است

تعهد به شغل به این معناست که می توانید به شخصی که از او مراقبت میکنید و خانواده او وابسته باشید. این ها ویژگی های مهمی هستند زیرا بیشتر اوقات، این پرستار است که در کنار بیمار، سالمند یا کودک است؛ بنابراین ضروری است هنگام استخدام پرستار در منزل به این ویژگی ها توجه داشته باشید.

یک پرستار خوب حامی و دلگرم کننده است

هر پرستاری باید بتواند نوع حمایتی را که درخواست کننده نیاز دارد شناسایی کرده و به آنها ارائه دهد. همچنین مهم است که پرستار تشویق کننده باشد. این امر به ویژه برای بیماران مسن که نیاز به انجام منظم تمرینات بدنی و روانی دارند تا بتوانند سلامتی و امید به زندگی را در خود حفظ کنند مفید است.

یک پرستار خوب صادق و قابل اعتماد است

صداقت و امانت داری از ویژگی های ضروری یک پرستار در منزل است، به ویژه در افرادی که نه تنها مراقبت های بهداشتی، بلکه خانه و دارایی فرد درخواست کننده یا کسی که از او مراقبت میکنند نیز به او سپرده شده است.

یک پرستار در منزل خوب باید اسرار محرمانه را حفظ کند

بخشی از وظیفه یک پرستار در منزل این است که به اطلاعات زیادی که در مورد بیمار یا سالمند و خانواده او میداند احترام بگذارد. یک پرستار خوب می داند چگونه اسرار را حفظ کند مگر اینکه افشای اطلاعات برای ایمنی، رفاه و حفاظت از فردی که از او مراقبت میکنند ضروری باشد.

یک پرستار خوب حرفه ای است

مراقبین و پرستاران ربات نیستند، بنابراین طبیعی است که به دلایل مختلف انتظار داشته باشیم که روزهای تعطیل داشته باشند. با این حال، مهم است که اجازه ندهید مسائل شخصی مانع مسئولیت های حرفه ای آنها شود. اگرچه این ممکن است بسیار سخت باشد، به ویژه اگر مشکل شخصی جدی داشته باشند، نادیده گرفتن آن دشوار است.

اولین مسئولیت پرستار سالمند و پرستار کودک این است که به نیازهای سالمند یا کودک توجه کنند. اگر پرستار احساس می کند که نمی تواند وظایف خود را به دلیل مشکلات شخصی انجام دهد، باید ترتیبات مناسبی اتخاذ شود تا فردی که از او مراقبت می شود تحت تأثیر این شرایط قرار نگیرد.

یک مراقب خوب باید داروهای بیمار و زمان مصرف داروها را پیگیری کند

بیماران اغلب فراموش می کنند که داروهای خود را مصرف کنند یا فراموش می کنند که کدام داروها را مصرف کنند؛ بنابراین وظیفه پرستار بیمار این است که اطمینان حاصل کند که بیمار داروی مناسب را در زمان مناسب مصرف میکند.

استخدام پرستار در منزل در حال افزایش است زیرا بیشتر مردم متوجه می شوند که این یک گزینه مقرون به صرفه است و به افرادی که به کمک نیاز دارند اجازه می دهد به راحتی در خانه خود بمانند؛ اما استخدام پرستار مناسب در نحوه انجام مراقبت های خانگی و مراقبت از یک عزیز بسیار موثر است. با جستجوی ویژگی های فوق در فرد داوطلب میتواند یک پرستار خوب پیدا کنید.

داشتن یک پرستار واجد شرایط، فراتر از داشتن آموزش و تجربه کافی است، زیرا بسیاری از پرستاران توانمند تحصیلات یا سابقه رسمی کمی در این زمینه دارند یا هیچگونه سابقه ای ندارند. با این حال، آنها دارای ویژگی های موجود در این لیست هستند و تمایل دارند صادقانه به درخواست کننده در بهترین حالت کمک کنند.

دقت کنید که پرستار با مراقب متفاوت است و پرستارها افرادی هستند که تحصیلات پرستاری داشته اند و می توانند خدماتی مثل تزریق و سرم تراپی را انجام دهند و مراقبان این تحصیلات را نداشته و فقط امور مراقبت را انجام می دهند

برای استخدام پرستار کودک به کجا مراجعه کنیم؟

آسانیسم یک پلترم آنلاین خدمات پرستاری در منزل است که سرویس های متنوعی مانند پرستار کودک در منزل، پرستار سالمند در منزل، پزشک در منزل و سایر خدمات بهداشتی- درمانی را به شما عزیزان ارائه می دهد. پرستاران آسانیسم همگی از میان افراد آموزش دیده و باتجربه انتخاب شده اند و از تمامی ویژگی های یک پرستار خوب برخوردار اند. در نتیجه با خیال راحت و بدون هیچ نگرانی از بابت کیفیت خدمات پرستار در منزل میتوانید درخواست خود را در سایت ثبت کنید.

از دیگر خدمات آسانیسم می توان به آمبولانس خصوصی اشاره نمود، اگر شما برای بیماران خود نیاز به این دست خدمات دارید، تنها کافی است که با ما در ارتباط باشید.برای ثبت درخواست کافی است به سایت آسانیسم به نشانی asanism.com مراجعه کنید و اطلاعات ابتدایی را در فرم مربوطه وارد نمایید. پس از آن کارشناسان آسانیسم برای هماهنگی بیشتر از بابت پرستار، قیمت و روز مد نظر با شما تماس خواهند گرفت.

روش بعدی درخواست پرستار کودک از طریق شماره تلفن آسانیسم است. شما می توانید با شماره گیری تلفن 02189514141 به این اطلاعات دست یافته و درخواست استخدام پرستار کودک را ثبت نمایید.