معتبرترین نمایندگی اشنایدر الکتریک کجاست؟

انتخاب نمایندگی اشنایدر و خرید تجهیزات الکتریکی از آن یک عملکرد هوشمندانه و دقیق است که می‌تواند موجب افزایش سود در کسب و کار صاحبان فروشگاه‌های الکتریکی شود. اشنایدر به عنوان یک برند خارجی خاص که کیفیت محصولات آن به صورت تضمینی ارائه می‌شود، یکی از پرفروش‌ترین برندهای حاضر در بازار لوازم الکتریکی است. به عبارت دیگر میزان تقاضای محصولات برند اشنایدر بسیار زیاد است؛ چرا که کیفیت، طول عمر و قابلیت‌های محصولات این شرکت زبانزد خاص و عام است. تفاوتی نمی‌کند که شما به صورت انفرادی برای پروژه خود قصد خرید داشته باشید و یا به عنوان یک فروشنده لوازم الکتریکی به دنبال خرید کلی محصولات باشید، در هر صورت خرید از نمایندگی اشنایدر به نفع شما خواهد بود. می‌پرسید چرا؟ ادامه‌ی این مطلب را از دست ندهید.

اشنایدر الکتریک، برترین برند لوازم الکتریکی

اشنایدرالکتریک نام شرکتی است که برادران اشنایدر تأسیس نمودند و آن را با مشارکت کارخانجات تله مکانیک از حوزه‌ی آهن و فولاد به احداث کارخانجات لوازم الکتریکی گسترش دادند. این شرکت خارجی که در تمامی ادوار بهترین تولید کننده‌‌ی جهان شناخته می‌شد، همگام با پیشرفت جهان و تکنولوژی خط تولیدهای خود را گسترش داد تا بتواند بهترین محصولات را برای تولید کنندگان تولید نماید. از آنجا که تجهیزات برقی تولید شده توسط این برند حرف اول را در بازار لوازم الکتریکی جهان می‌زند، مدیران این شرکت اقدام به راه‌اندازی نمایندگی فروش در اقصی نقاط جهان کردند.

راه‌اندازی نمایندگی اشنایدر در ایران نیز یکی از اقدامات به جا و شایسته‌ی این شرکت بوده است. اولین نمایندگی از شرکت تخصصی اشنایدر در کرج و با عنوان یک کارخانه تله مکانیک به وجود آمد، اما با گذشت زمان و بسته شدن این کارخانه در کرج نمایندگی انحصاری این برند در تهران تشکیل شد.

خرید از نمایندگی اشنایدر چه مزایایی دارد؟

خرید از نمایندگی اشنایدر الکتریک برای افراد یا مجموعه‌های فروش از چندین منظر مختلف مفید خواهد بود، برخی از مهم‌ترین این مزایا عبارت هستند از:

  1. خرید شخصی یا مجموعه‌ای از این نمایندگی موجب افزایش سودآوری خواهد شد، چرا که قیمت‌ها در نمایندگی روی نرخ کارخانه اعلام می‌شود و افراد با خرید کلی یا جزئی از نمایندگی رسمی سود خواهند داشت.
  2. تمامی محصولات متنوع تولید شده در این شرکت در نمایندگی اشنایدر الکتریک ارائه می‌شود تا افراد از داخل ایران هم بتوانند مرغوب‌ترین لوازم الکتریکی خارجی را خریداری کنند.
  3. با خرید از نمایندگی هیچ نگرانی بابت اصالت محصولات وجود نخواهد داشت و با دریافت لوازم اصل و اورجینال با خیال آسوده می‌توان از لوازم استفاده کرد؛ چرا که نمایندگی‌های رسمی با ضمانت کامل محصول را به فروش می‌رسانند.
  4. مسلماً در یک نمایندگی رسمی افراد متخصص فعالیت می‌کنند و برای خرید هر محصولی می‌توان از کارشناسان نمایندگی مشاوره رایگان دریافت کرد تا محصول با آگاهی کامل خریداری شود.

بنابراین مسلم است که برای خرید هریک از محصولات اشنایدر مراجعه به نمایندگی یک حرکت هوشمندانه و دقیق است، خوشبختانه به خاطر وجود نمایندگی اشنایدر تهران در ایران امکان خرید محصولات باکیفیت این برند به راحتی میسر است.

پرفروش‌ترین محصولات در نمایندگی اشنایدر الکتریک

به طور کلی این شرکت خارجی تمامی محصولات در حوزه تجهیزات الکتریکی را تولید و به بازارهای جهانی عرضه می‌کند، اما برخی از تجهیزات تولیدی این برند پرفروش‌تر است. بدون شک فروش بالای این محصولات ریشه در کاربردی بودن آن‌ها دارد، بنابراین لازم است چند نمونه از تجهیزات برقی پرکاربرد این برند خارجی معرفی شود:

  • کلید هوایی اشنایدر : این نوع کلید یکی از محصولات مدار شکن قدرت هوایی بوده و وظیفه‌ی محافظت از مدار را برعهده دارد، کلید هوایی اشنایدر در دو نوع دستی و اتوماتیک تولید شده و به صورت ویژه‌ای پرکاربرد است. این نوع کلید ضمن جلوگیری از آسیب رسیدن به مدار اصلی، جریان برق اضافه را قطع خواهد کرد. بنابراین استفاده از کلید هوایی در مشاغل مختلف و در حین کار موجب حفظ سلامت افراد نیز شده و می‌توان با خیالی آسوده آن را از نمایندگی اشنایدر خریداری کرد.
  • کلید مینیاتوری: مینیاتوری هم نوع دیگری از کلیدهای تولید شده در این شرکت است که با استفاده از آن می‌توان جریان اضافه برق را قطع نمود. به طور کلی کلید مینیاتوری هر دو جریان لحظه‌ای یا جریان نامی را قطع خواهد کرد و به عنوان یک کلید محافظتی در نوع خود بهترین محسوب می‌شود.
  • سافت استارتر: راه‌اندازی الکتروموتورهای سه فاز اصلی‌ترین وظیفه‌ی سافت استارترها می‌باشد و این برند در دو مدل آنالوگ و دیجیتال سافت استارتر را تولید و به بازار عرضه کرده است. هر یک از دو مدل آنالوگ یا دیجیتال کارایی به خصوصی دارند و می‌توان از آن‌ها در شرایط مختلفی استفاده کرد.

طبیعتاً محصولات ارائه شده در نمایندگی اشنایدر تهران تنها محدود به سه مورد فوق نیست و تمامی محصولات تولید شده توسط این برند برای خرید در نمایندگی موجود می‌باشد. بنابراین با وجود نمایندگی رسمی یک خرید بدون محدودیت را تجربه خواهید کرد، که برای شما به عنوان فروشنده و برای خریدار به عنوان مصرف کننده سودآور خواهد بود.

فروشگاه اینترنتی اشنایدر، برای یک خرید آسان و سریع

یکی از امکاناتی که می‌تواند شرایط بهتری را برای خرید مشتریان فراهم کند، فروشگاه اینترنتی اشنایدر است که در نمایندگی انحصاری این برند در تهران برقرار می‌باشد. در عصر حاضر که عموم مردم خرید به صورت آنلاین را به مراجعه‌ی حضوری فروشگاه ترجیح می‌دهند راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی اشنایدر هم بسیار کارآمد و مفید خواهد بود. کما این که خرید آنلاین هزینه‌ی کمتری داشته و در شرایط بسیار وخیم کرونایی کشور راهکار عاقلانه‌ای برای خرید محصولات به شمار می‌رود.

اشنایدر الکتریکی، نمایندگی اشنایدر در تهران

برای خرید محصولات اورجینال از نمایندگی اشنایدرالکتریک می‌بایست به سراغ فروشگاه اشنایدر الکتریکی بروید که نمایندگی رسمی فروش محصولات اشنایدر را دارد. این فروشگاه تخصصی که یک نمونه‌ی آنلاین برای خرید آسان مشتریان خود نیز دارد، بهترین مرجع برای خرید کلی یا جزئی به شمار می‌رود که همیشه در دسترس است. فروشگاه اشنایدر الکتریکی با در اختیارداشتن پرسنل مجرب و حرفه‌ای ضمن ارائه‌ی مشاوره پیش از خرید، این امکان را ایجاد می‌کند که خریدی رضایت بخش را تجربه کنید.

برای خرید از اشنایدر الکتریکی و در اختیار داشتن محصولات برند خاص نمایندگی اشنایدر تنها کافی است از طریق گوگل گوشی موبایل خود وارد وبسایت فروشگاهی مجموعه شوید و خرید کنید. ارسال سریع به همراه ضمانت اصالت کالا از جمله مهم‌ترین مزیت‌های خرید از فروشگاه اشنایدر الکتریکی به شمار می‌رود. اورجینال خریدن را با خرید از فروشگاه اشنایدر الکتریکی تجربه کنید….

آدرس نمایندگی اشنایدر تهران: تهران، خیابان لاله زار، کوچه اتحادیه، پاساژ اتحادیه، طبقه اول، پلاک 41