خرید و فروش انواع رولبرینگ در دیجی برینگ

فروشگاه اینترنتی دیجی برینگ بهترین فروشگاه اینترنتی است که در زمینه خرید و فروش انواع رولبرینگ و بلبرینگ فعالیت دارد. شما می توانید انواع بلبرینگ و رولبرینگ باکیفیت از بهترین برند ها را در وبسایت دیجی برینگ مشاهده کنید.

حتما تا کنون نام هایی نظیر رولبرینگ و بلبرینگ را از زبان افراد مختلف شنیده اید. این نوع قطعات به دلیل کاربردهای زیادی که در صنعت دارند بسیار محبوب هستند. صنایع کشاورزی، لوازم خانگی، تجهیزات صنعتی، صنایع خودرو سازی و مواردی مانند آن ها از مهم ترین مصرف کننده های بلبرینگ و رولبرینگ به حساب می آیند. پیش از خرید رولبرینگ و بلبرینگ شاید این سوال به ذهن برسد که انواع مختلف برینگ ها چه تفاوتی با یکدیگر دارند. برای مثال، فرق رولبرینگ ها با بلبرینگ ها در چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که این قطعات از نظر ساختار با یکدیگر متفاوت هستند. همین تفاوت منجر به اختلاف های جزئی اما مهم در کاربرد آن ها نیز گردیده است. ساختار بلبرینگ ها عبارت است از تعدادی ساچمه فولادی که در یک حلقه تحت عنوان ریس (Race) نگهداری می شوند.

این نوع قطعات به جا به جایی بارهای محوری و شعاعی کمک می کند؛ البته با این شرط که باری نسبتا سبک داشته باشیم. از موارد ملموس کاربرد بلبرینگ در زندگی روزمره می توان به دوران یک میز گردان حول محور مرکزی آن اشاره کرد.حال اگر اندازه بار و وزن آن به اندازه ای باشد که نتوان با استفاده از بلبرینگ ها جا به جا نمود، لازم است از رولبرینگ ها استفاده کنیم. در ساختار رولبرینگ به جای ساچمه های فولادی از غلطک های استوانه ای استفاده می شود که حرکت غلتشی دارند. تنوع ساختاری رولبرینگ ها بسیار بیشتر از بلبرینگ ها است و به همین دلیل نیز کارایی بیشتری دارند. فروشگاه دیجی برینگ مرجعی مطمئن برای خرید رولبرینگ و بلبرینگ با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت است.

انواع بلبرینگ ها و رولبرینگ ها کدام اند؟

رولبرینگ ها و بلبرینگ ها کارایی متفاوتی می توانند داشته باشند که بر اساس ساختار آن ها خواهد بود. برای خرید رولبرینگ و بلبرینگ بهتر است با انواع آن ها آشنا باشید. انواع بلبرینگ هایی که در تجهیزات صنعتی به کار می روند عبارت اند از:

  • بلبرینگ های شیار عمیق
  • بلبرینگ های خود تنظیم
  • انواع بلبرینگ های کف گرد که در دو دسته کف گرد یک ردیفه و کف گرد دو ردیفه تقسیم بندی می شوند
  • بلبرینگ تماس زاویه ای

رولبرینگ ها یا برینگ های غلتشی به عنوان پرکاربردترین برینگ هایی که در صنعت به کار می روند نیز انواع مختلفی دارند. کارایی این نوع برینگ ها چنان گسترده است که در سطح بالایی از محبوبیت قرار گرفته اند. مهم ترین رولبرینگ ها عبارت اند از:

  • انواع رولبرینگ استوانه ای شامل رولبرینگ کف گرد استوانه ای، رولبرینگ ضربدری استوانه ای و رولبرینگ های استوانه ای پر غلتک
  • انواع رولبرینگ های سوزنی شامل رولبرینگ های کف گرد سوزنی و رولبرینگ های با پوسته کشیده شده سوزنی
  • انواع رولبرینگ های مخروطی شامل رولبرینگ های تک ردیفه و دو ردیفه
  • رولبرینگ های بشکه ای کف گرد

بلبرینگ ها و رولبرینگ ها از نظر کیفیت و برند سازنده نیز انواع متنوعی دارند. از طرفی، برخی از برندها در بازار ایران طرفداران بیشتری دارند؛ زیرا محصولات آن ها در انواع صنایع به کار می روند و در دسترس تر از برندهای دیگر هستند. برای مثال بلبرینگ skf یکی از شناخته شده ترین برندها در بازار ایران به حساب می آید.

خرید رولبرینگ و بلبرینگ در دیجی برینگ با قیمت مناسب

فروشگاه دیجی برینگ توانسته است با ثبت برندهای مختلفی از رولبرینگ و بلبرینگ زمینه مقایسه ویژگی های مختلف آن ها را فراهم کند. با مراجعه به این فروشگاه به راحتی می توان آن چه مورد نیاز است را انتخاب کرده و خریداری نمود. خرید رولبرینگ و بلبرینگ با کیفیت، تضمینی برای سلامت تجهیزات صنعتی و عملکرد بهینه آن ها محسوب می شود. برای اطلاع از نحوه خرید و آگاهی قیمت بلبرینگ از فروشگاه دیجی برینگ می توانید به وبسایت digibearings.com مراجعه نمایید.