قیمت میلگرد امروز | قیمت میلگرد 8 بناب

برای اطلاع از قیمت میلگرد امروز کافی است به وب سایت شهر آهن مراجعه کنید. گروه صنعتی شهر آهن یکی از بزرگ ترین فروشگاه های اینترنتی فعال در زمینه آهن آلات است که می تواند اطلاعات ارزشمندی را در رابطه با این حوزه در اختیار شما قرار دهد. متخصصان شهر آهن به صورت روزانه در حال به روز رسانی قیمت میلگرد بر اساس آخرین نوسانات بازار هستند. بنابراین قیمتی که در آهن آلات شهرآهن مشاهده می کنید، دقیق ترین قیمتی است که می توانید برای خرید و فروش میلگرد استفاده کنید. یکی دیگر از روش های ارتباط با شهر آهن تماس با شماره های مندرج در سایت و ارتباط مستقیم با کارشناسان مجموعه است.

انواع میلگرد بر اساس استانداردهای ایران و قیمت آن ها

قیمت میلگرد تحت تأثیر عواملی نظیر کارخانه تولید کننده، نوع، کیفیت، استاندارد، ابعاد و همچنین قطر میلگرد قرار دارد. به عنوان مثال، میلگرد در دو نوع آجدار و ساده تولید می‌شود؛ میلگرد ساده یا A1 در آهنگری و جوشکاری کاربرد دارد و میلگرد آجدار A2 و A3 نیز در صنعت ساختمان‌سازی بکار برده می‌شوند. به طور کلی، قطر میلگرد به طور معمول بین ۶ تا ۶۰ میلی‌متر و طول آن ۱۲ متر است. میلگرد‎ با سایزهای ۱۴، ۱۸،۱۶ ،۲۰ تولید می‌شود که هر کدام کاربردهای مختلفی دارند.

همانطور که پیش از این اشاره کردیم، نوع میلگرد یکی از مشخصه‌های تعیین کننده قیمت میلگرد امروز است. به همین منظور انواع میلگرد را بر اساس استانداردهای ملی مورد بررسی قرار می‌دهیم:

  • میلگرد A1 یا میلگرد صاف، یک محصول فولادی بدون آج است که از فولاد نرم با قابلیت شکل پذیری بسیار بالا تولید می‌شود. از کاربردهای میلگرد A1 به دلیل خاصیت تغییر شکل و جوش‌پذیری بالا برای انجام عملیات آهنگری استفاده می‌شود.
  • میلگرد A2 یا میلگرد آجدار ساده، یک محصول فولادی است که از فولاد نیمه سخت تهیه می‌شود. این نوع میلگرد از قابلیت شکل پذیری پایین‌تری نسبت به میلگرد A1 برخوردار است و برای ساختمان سازی به ویژه در اجرای خاموت‌ها بسیار مناسب است.
  • میلگرد A3 یا میلگرد آجدار پیچیده، یک ‌محصول فولادی است که از شکل‌پذیری بسیار پایینی برخوردار است. از رایج‌ترین میلگردهای آجدار می‌توان به میلگرد آجدار 420 اشاره کرد که در صنعت ساختمان سازی ایران مصرف فراوانی دارد.

بنابراین همان طور که می بینید قیمت میلگرد به کاربرد و در نتیجه نوع میلگرد مورد نیاز شما بستگی دارد. برای تسهیل فرایند خرید میلگرد، به شما پیشنهاد می‌کنیم ابتدا کاربرد میلگرد را مشخص کنید و سپس برای دریافت قیمت روز میلگرد در سایت شهر آهن جستجو کنید.

قیمت میلگرد 8 بناب

مجتمع فولاد ظفر بناب فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ آغاز کرده است. این مجتمع فولادی با برخورداری از دانش داخلی و تکنولوژی‌های روز دنیا توانسته است ظرفیت اسمی خود را به ۲۰۰ هزار تن در سال برساند. از محصولات پرکابرد ظفر بناب می‌توان به میلگرد ظفر بناب اشاره کرد. میلگردهای تولیدی مجتمع ظفر بناب از نوع آجدار و در سایز 8 تا 14 میلیمتر است که با استانداردهای اروپا، آمریکا و استاندارد ایران تولید می‌گردند.

با توجه به اینکه قیمت میلگرد به عوامل اقتصادی مختلفی نظیر افزایش مواد اولیه، افزایش تقاضای جهانی، افزایش هزینه حمل و نقل و از همه مهمتر افزایش قیمت ارز وابسته است، به شما پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت قیمت دقیق میلگرد 8 بناب به سایت شهر آهن مراجعه کنید و یا با تیم فروش شهر آهن تماس حاصل فرمایید.

فروشگاه اینترنتی شهر آهن با سی سال سابقه در تأمین و توزیع محصولات فولادی توانسته است با ایجاد یک فروشگاه تخصصی معتبر در زمینه فروش و توزیع انواع آهن آلات صنعتی و ساختمانی به فعالیت بپردازد. از مهمترین فعالیت‌های شهر آهن می‌توان به صادرات آهن آلات و مشاوره در خصوص صادرات انواع محصولات فولادی، ارسال محصولات خریداری شده در کمترین زمان و با هزینه حمل و نقل مقرون به صرفه به تمام نقاط ایران، تحلیل بازار فولاد و آهن توسط کارشناسان باتجربه و همچنین تامین آهن آلات صنعتی و ساختمانی به ویژه انواع میلگرد اشاره کرد. شهرآهن علاوه بر تأمین و توزیع انواع میلگردهای موجود در بازار، خدمات تکمیلی نظیر برش، خم، رزوه را نیز به خریدار ارائه می‌دهد.

برای اطلاع از قیمت میلگرد 8 بناب یا هریک از میلگردهای تولید شده توسط کارخانجات معتبر میلگرد، کافی است به وب سایت شهر آهن مراجعه کنید. همچنین جهت دریافت مشاوره صادرات میلگرد با شماره های مندرج در سایت شهرآهن تماس بگیرید.