معرفی تیم بازسازی ویلا و منزل قدیمی (اکیپ حرفه ای)

معرفی تیم بازسازی ویلا و منزل قدیمی (اکیپ حرفه ای)

این روز ها که هزینه های ساخت و یا خرید منزل و ویلا به صورت خیلی زیادی رو به افزایش است، افراد زیادی فکر تعمیر خانه خود و یا بازسازی و زیبا سازی خانه و ویلا خود می افتند. اما چیزی که این وسط همه فکر هارو به خود درگیر کردهT این هست که این کار توسط چه شخص یا شرکتی صورت بگیرد. اگر شماهم به فکر بازسازی ویلای قدیمی قدیمی خود یا منزل تان هستید باید شما را با تیم حرفه ای بازسازی منزل در تهران و بازسازی ویلای قدیمی آشنا کنم.

من هم مثل شما برای بازسازی خانه قدیمی خودم دچار مشکل و دگرگونی بودم. وقتی که با یک تیم و اکیپ حرفه ای بازسازی خانه های قدیمی و ویلا آشنا شدم نمونه کارهای گذشته آنها این دگرگونی را از من گرفت و قدرت تصمیم گیری را در من ایجاد کرد. تیم آرین دکور با نمونه کار های عالی و تیم حرفه ای که داشتند همه جوره خیال من را از بابت انجام شدن بدون هیچ مشکل کارم آسوده کردند. من خودم از اعضای تیم و سختی کارها و پیچیدگی پروسه بازسازی با خبر نبودم.

اما با توضیحات کامل تیم، من کامل از اتفاقاتی که قرار است رخ بدهد و روند کاری آنها آشنا شدم.

شرکت بازسازی ساختمان

چگونه بهترین تیم بازسازی منزل قدیمی در تهران را انتخاب کنیم؟

وقتی اسم تیم در میان است باید به دنبال توانایی، مهارت، هماهنگی و تخصص بگردید. یعنی دقیقا همان چیزی که من را در انتخاب این تیم مصمم کرد. در اکیپ های بازسازی تقریبا افراد زیادی فعالیت دارند اما مهم ترین افراد موجود و اصلی این تیم ها تشکیل شده است از:

  • طراح : کار اصلی و وظیفه طراح این است که قبل از انجام هر کاری با در نظر گرفتن پارامتر های منزل شما نمونه کارهای قبلی شبیه به کار شما رو ارائه بدهد و شمارو به طرح مورد علاقه خودتان برساند.
    سپس با پیاده سازی طرح مورد نظر شما در نرم افزار ها طرح شما را پیاده سازی می کند.

  • سازنده :سازنده وظیفه پیاده سازی و ساختن طرحی که طراح به آن ارائه نموده است را دارد. در این پروسه سنگین ترین کار به عهده سازنده است. زیرا باید با در نظر گرفتن دقت و سلیقه طراح و کارفرما را بتواند به بهترین صورت اجرا بکند.

  • نصاب : پس از به اتمام رسیدن کار های طراح و سازنده نوبت میرسد به نصاب . کار نصاب به طور خیلی چشمگیری در ظاهر خانه تاثیر گذارند. به مکررات دیده ایم که خانه هایی با ساخت خوب که نصاب های کار نابلدی ظاهر آنها را به هم ریخته اند. پس باید نصاب خوبی در اکیپ وجود داشته باشد تا بتواند کار را بدون مشکل به اتمام برساند.

بهترین تیم بازسازی منزل

معیار های تیم بازسازی حرفه ای بازسازی ویلا

  • حتما نمونه کارهای قبلی آنها را بررسی کنید.

  • باید در هزینه ها شفاف سازی کنند.

  • روابط افراد را در تیم بررسی کنید.

  • حتما قرارداد اصولی ارائه کنند

  • از تمامی خدماتی که به شما ارائه می دهند به صورت کامل توضیح دهند.

و حتما در تخصص بازسازی ویلای قدیمی و منزل قدیمی شما اشنایی داشته باشند.

اگر شما هم مثل من حساسیت شدیدی نسبت به بازسازی خانه قدیمی و ویلایی خود دارید حتما این موارد را در نظر داشته باشید. این تجربه من با همکاری تیم آرین دکور است که خدا را شاکرم که توانستم این تیم را پیدا کنم. حتما قبل از مشاوره گرفتن با شرکت ها نیاز های خودتان را شفاف سازی بکنید که به چه دلیل نیازمند بازسازی هستید ، به چه تغییراتی نیاز دارید ، قصد اضافه کردن وسایل دارید یا نه و مواردی از این قبیل که بتوانید به طرح ایده آل خود برسید. این کار هم به شما و هم تیم بازسازی مورد نظرتون اجازه این را می دهد تا شما بتوانید به خواسته خودتان برسید.

بازسازی منزل

هزینه های بازسازی ویلای قدیمی از چه چیزهایی تشکیل شده است؟

من برای بازسازی با محدودیت بودجه مواجه بودم. خب این مسئله مهمی بود که بتونم با هزینه ای که می خواهم بکنم به بهترین شکل پروسه انجام شود. تیم آرین دکور بعد از بررسی ملک بنده بدون صحبتی از سمت من بودجه بنده رو پرسیدن و با توجه به آن شروع به طراحی های لازم کردند و مجوز های مورد نیاز را تهیه کردند. حتی من از این موضوع که برای انجام یک سری از کار ها مانند جا به جایی دیوار یار برداشتن آن نیاز به مجوز هست. این مجوز ها به این دلیل است که ما در بعضی از مواقع نیاز به عوض کردن ماهیت ساختمان داریم و شاید انجام دادن بعضی کارها باعث بروز مشکلات جدی حتی ریزش ساختمان بشود.

هزینه بازسازی منزل

بودجه مورد نیاز بازسازی منزل به چه عواملی بستگی دارد؟

بودجه مورد نظر شما به عواملی که خودتان آنها را انتخاب می کنید بستگی دارد. پس برای متوجه شدن آن نیاز دارید به صورت کامل بدونید چه کارهایی قرار است انجام دهید.

هزینه های دیگری هم این وسط هستند مانند هزینه حمل و نقل زباله ، هزینه مجریان ، پیمانکاران ، کارگران و نیرو های حضور یافته در پروژه. باید تیم مورد نظر شما کاملا در مورد این هزینه ها و ریز قیمت ها با شما صحبت کنند. اما شما حتما مبلغی بیشتر از بودجه در نظر گرفته کنار بگذارید، زیرا در طی مراحل امکان روی دادن اتفاقاتی است که ما پیش بینی آنها را نداشته ایم و باید درصورت اتفاق افتادن از پس آن بربیاییم.

کلام آخر

برای صحبت آخر بهتر است که حتما برای بازسازی خانه با تیم حرفه ای و دارای سابقه و نمونه کار های عالی مشاوره بگیرید. این به شما کمک می کند تا بتوانید کار بازسازی ویلای قدیمی یا منزل قدیمی خودتان را به آنها بسپارید یا ایده هایی بهتر بگیرید.

پایان رپورتاژ اگهی