لوازم جانبی گوشی های موتورولا را با بهترین قیمت از ایران دیجی مال بخرید.

گوشی های هوشمند موتورولا در سال های اخیر به لطف مجهز شدن به مشخصاتی جذاب و رقابتی تبدیل به محصولاتی با ارزش خرید بالایی شده اند و بسیاری از کاربران در کشورمان نیز از محصولات ساخت این برند استفاده می‌کنند! معمولا کاربران پس از تهیه گوشی های هوشمند بدنبال تهیه لوازم جانبی مختلف جهت ارتقا مقاومت و تامین امنیت گوشی هوشمند و یا تغییر ظاهر آن می‌باشند! بنابراین می‌توان گفت لوازم جانبی یکی از محصولات بسیار مهم برای هر گوشی هوشمندی می‌باشد، ممکن است بپرسید چگونه می‌توانید لوازم جانبی با کیفیت برای گوشی موتورولا خود پیدا کنید؟ برای پاسخ به این سوال باید به نکات مختلفی توجه کنید! برای مثال در هنگام تهیه انواع قاب و گلس باید به کیفیت آن توجه کنید و اطمینان حاصل کنید که لوازم جانبی ای که قصد تهیه آن را دارید، از کیفیت بالا و مواد با دوام ساخته شده باشند تا ماندگاری و کارایی بالایی داشته باشند و توانایی این را داشته باشد که از گوشی موبایل شما در برابر خطراتی که آنرا تهدید می‌کند محافظت کند! سری گوشی های موتورولا Edge یکی از سری محصولات محبوب و جذاب این برند می‌باشد که به لطف ارائه مشخصات‌ جذاب و رده بالا از محبوبیت بالایی برخوردارند! این سری از محصولات موتورولا با طراحی رده بالا و مشخصات سخت افزاری قدرتمند همراه شده اند و در کل پکیجی با ارزش خرید بالایی برای کاربرانی می‌باشد که بدنبال تهیه گوشی هوشمندی با قيمت اقتصادی و سخت افزار قوی ای می‌باشند! فروشگاه اینترنتی ایران دیجی وارد کننده انواع لوازم جانبی گوشی های هوشمند می‌باشد و موتورولا نیز یکی از آن برند هایی می‌باشد که می توانید لوازم جانبی مناسبی برای محصولات ساخت آن پیدا کنید! این فروشگاه انواع گارد، کاور و قاب مقاوم و همچنین انواع محافظ صفحه نمایش با دوام بالایی را برای محصولات این برند وارد ایران کرده است و با بهترین قیمت ممکن همراه با ارسال رایگان در دسترس کاربران محصولات این برند قرار داده است! در ادامه با معرفی لوازم جانبی سری گوشی های موتورولا Edge موجود در ایران دیجی مال همراه باشید.

لوازم جانبی گوشی های موتورولا را با بهترین قیمت از ایران دیجی مال بخرید.

لوازم جانبی گوشی موتورولا edge 30

یکی محصولات محبوب و جذاب سری گوشی های اج موتورولا بدون شک گوشی موبایل موتورولا Edge 30 می‌باشد، این محصول عضو پایه این سری می‌باشد و با مشخصات‌ و طراحی بسیار جذابی روانه بازار شده است، موتورولا در بدنه پشتی این گوشی هوشمند از بدنه و فریم کناری پلاستیکی استفاده کرده است! بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که فریم کناری و بدنه پشتی این گوشی با مقاومت بالایی همراه نشده است و تهیه لوازم جانبی مقاوم برای این مدل بسیار ضروری می‌باشد چرا که بدنه آن مستعد جذب خط و خش می‌باشد و حتی ممکن است در اثر سقوط های ناگهانی با شکستگی مواجه شود! یکی از روش های محبوب جهت محافظت از بدنه پشتی و فریم کناری گوشی های هوشمند تهیه انواع کاور، گارد و قاب بادوام می‌باشد. یکی از قاب های باکیفیت بالا و همراه با دوام بالای مناسب گوشی موتورولا Edge 30 قاب شاک پروف این مدل می‌باشد، برند شاک پروف یکی از تولید کنندگان قاب های با دوام بالا می‌باشد و قاب های این برند در اکثر تست ها با سربلندی و موفقیت کامل بیرون آمده اند. بنابراین اگر آدمی سخت گیر در بحث مقاومت‌ لوازم جانبی می‌باشید قاب شاک پروف گوشی موتورولا Edge 30 برای شما ساخته شده است و می‌تواند در برابر ضربات سنگین و نیمه سنگین مقاومت بسیار مناسبی از گوشی موبایل شما داشته باشد! همچنین این قاب با قابلیت حلقه استند خود باعث شده است بتوانید از آن بعنوان هولدر استفاده کنید و در هنگام تماشای ویدئو و یا دیگر فعالیت ها نیازی به نگه داشتن گوشی هوشمند خود در دستانتان نداشته باشید.

خرید قاب و گلس موتورولا edge 30

همچنین یکی دیگر از لوازم جانبی بسیار ضروری برای گوشی های هوشمند انواع محافظ های نمایشگر می‌باشند! محافظ های نمایشگر در دو نوع شیشه ای یا پلاستیکی موجود می‌باشند و می‌توانند از صفحه نمایش گوشی شما در برابر خط و خش و یا حتی شکستگی محافظت کنند! گلس تمام صفحه رد لیبل یکی از محافظ های نمایشگر با درجه سختی بالا و همراه با قیمت مناسب جهت ارتقا مقاومت صفحه نمایش گوشی موبایل موتورولا Edge 30 شما می‌باشد! این گلس ها با استفاده از مواد اولیه باکیفیت تولید شده اند و در برابر خط و خش نیز مقاومت بالایی در تست های مقاومتی از خود نشان داده اند و با پوشش کامل خود تمامی قسمت های صفحه نمایش گوشی MOTOROLA EDGE 30 را پوشش می‌دهند. شما کاربران عزیز جهت خرید قاب و گلس موتورولا edge 30 با مراجعه به فروشگاه ایران دیجی مال می‌توانید به انواع محصولات لوازم جانبی موجود برای این مدل دسترسی داشته باشید و آن را با ارسال فوری و رایگان دریافت کنید.

خرید قاب و گلس موتورولا edge 30

لوازم گوشی موتورولا edge 30 fusion

به یکی دیگر از گوشی های جذاب سری موتورولا اج می‌رسیم! گوشی موتورولا اج 30 فیوژن یکی دیگر از محصولات پرمیوم و جذاب موتورولا می‌باشد و به نوعی می‌توان از آن بعنوان یک قاتل پرچم دار جذاب و قدرتمند یاد کرد! در بخش مقاومت موتورولا برخلاف نسخه عادی این محصول از بدنه و فریم پلاستیکی استفاده نکرده است و با استفاده از بدنه ای شیشه ای و فریم فلزی سعی کرده است تا این محصول بادوام تر از برادر کوچک تر خود به نظر برسد! اما متاسفانه موتورولا اطلاعات زیادی درباره مقاومت شیشه بدنه پشتی این گوشی ارائه نکرده است و حتی اگر این بدنه در برابر خط و خش مقاوم باشد احتمالا در برابر شکستگی مقاومت مناسبی ندارد! بنابراین شما کاربران گرامی بهتر است از بدنه شیشه ای و فریم فلزی آن با پرداخت هزینه ای بسیار کم و با تهیه قاب های مقاوم محافظت کنید! قاب فیبر کربنی گوشی موتورولا Edge 30 Fusion یکی از لوازم جانبی جذاب و با قیمت مناسب این گوشی می‌باشد، این قاب به لطف بهره مندی از مواد اولیه باکیفیت در برابر انواع خط و خش مقاوم بوده و می‌تواند از بدنه پشتی و فریم کناری این گوشی هوشمند تا حدودی در برابر شکستگی و ضربات سنگین محافظت کند تا کاربران تنها با تهیه این قاب اقتصادی نیازی به مراجعه به تعميرات و پرداخت هزینه های زیاد نباشند!

خرید قاب و گلس موتورولا  edge 30 fusion

همچنین یکی دیگر از قاب های مقاوم این گوشی قاب شاک پروف آن می‌باشد که همانند قاب نسخه عادی این محصول با مقاومت شگفت انگیزی همراه شده است و با ویژگی هایی مانند استند نیز همراه شده است! همچنين درصورتی که بدنبال محافظت از صفحه نمایش P-OLED خمیده 144 هرتزی این گوشی می‌باشید با تهیه گلس رد لیبل می توانید به لطف مقاومت بالای آن از صفحه نمایش پرمیوم این گوشی هوشمند محافظت کنید. گلس های ساخت رد لیبل با ویژگی بسیار جذاب نصب‌ آسان نیز همراه شده اند و به کاربران قدرت نصب آسان و سریع گلس را می‌دهند! شما کاربران عزیز جهت محافظت از گوشی موتورولا اج 30 فیوژن خود و خرید قاب و گلس موتورولا  edge 30 fusion با مراجعه به فروشگاه ایران دیجی مال می‌توانید از لوازم جانبی های این گوشی بازدید کنید.

خرید قاب و گلس موتورولا  edge 30 fusion

لوازم جانبی گوشی موتورولا edge 30 pro

گوشی موتورولا اج 30 پرو عضو سوم و بالارده ترین عضو سری گوشی های اج 30 این برند می‌باشد اما متاسفانه در بخش جنس بدنه پشتی در مقایسه با موتورولا اج 30 فیوژن شاهد استفاده از فریمی پلاستیکی در نسخه پرو می‌باشیم! بنابراین می‌توان نتیجه گرفت فریم کناری این گوشی می‌تواند به راحتی میزبان خط و خش باشد و کاربران نیازمند محافظت از آن می‌باشند. یکی از قاب های بسیار شیک و مقاوم موجود برای این گوشی در فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال قاب خطی موتورولا اج 30 پرو می‌باشد. کاور خطی گوشی موتورولا EDGE 30 PRO با مقاومت بالایی در برابر جذب ضربات سنگین و همراه با ویژگی بدنه ضد خط و خش می‌تواند امنیت بدنه پشتی شیشه ای آنرا تضمین کند. همچنین محافظت همه جانبه قاب خطی این گوشی محدود به پنل پشتی شیشه گوشی شما نمی‌شود و به طراحی حرفه ای این قاب، حتی فریم پلاستیکی گوشی موتورولا اج 30 پرو شما نیز تحت حفاظت این قاب بادوام قرار می‌گیرد. همچنین یکی دیگر از مزایای طراحی دقیق این محصول محدود نکردن دسترسی کاربران به بخش های گوشی موبایل می‌باشد!

خرید قاب و گلس موتورولا edge 30 pro

از آنجایی که این محصول گوشی ای پرمیوم می‌باشد موتورولا در آن از صفحه نمایشی پرمیوم استفاده‌ کرده است و محافظت از آن بسیار ضروری می‌باشد! گلس رد لیبل موجود برای این گوشی به خوبی می‌تواند با پوشش تمام صفحه ای خود محافظت مناسبی از صفحه نمایش دولبه خمیده این گوشی داشته باشد و با ضخامت کم خود محدودیتی در سرعت شناسایی اثر انگشت زیر صفحه نمایش این گوشی ایجاد نکند! شما کاربران عزیز جهت بازدید و خرید قاب و گلس موتورولا edge 30 pro با مراجعه به ایران دیجی مال می‌توانید اطلاعات بیشتری از این محصولات بدست آورید.

لوازم جانبی گوشی موتورولا edge 40

گوشی موتورولا اج 40 تازه ترین عضو خانواده سری اج موتورولا در بازار کشورمان می‌باشد و احتمالا کاربران درهنگام پیدا کردن لوازم جانبی برای آن با مشکلاتی مواجه می‌شوند! اما با ایران دیجی مال نگران نباشید! این فروشگاه انواع قاب و گلس گوشی موتورولا Edge 40 را موجود کرده است، از سری قاب های باکیفیت موجود برای این گوشی می‌توان به قاب های فیبر کربنی آن اشاره کرد، این قاب ها در کنار وزن کم خود می‌توانند از بدنه پشتی این گوشی محافظت مناسبی داشته باشند و همزمان گوشی شما را سنگین تر از گذشته نکنند! همچنین این قاب ها در برابر خط و خش نیز مقاومت بالایی دارند! همینطور از آنجایی که موتورولا در محصولات خود از نمایشگر های رده بالایی استفاده می‌کند و گوشی موتورولا اج 40 نیز از این قاعده مستثنی نیست تهیه گلس مقاوم و با درجه سختی بالا برای این گوشی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است! بدون شک می‌توان گفت گلس های رد لیبل همان چیزی است که می خواهید چرا که در کنار مقاومت بالای خود به ویژگی های جذابی مانند مقاومت در برابر اثر انگشت و قطرات آب نیز مجهز شده اند! جهت بازدید بیشتر از انواع لوازم جانبی گوشی موتورولا اج 40 و همچنین خرید قاب و گلس موتورولا edge 40 می‌توانید به ایران دیجی مال مراجعه کنید و بررسی لوازم جانبی این گوشی را مطالعه کنید.

لوازم جانبی گوشی موتورولا edge 20

گوشی موتورولا اج 20 نیز یکی دیگر از گوشی های سری اج این برند می‌باشد و با جنس بدنه پرمیوم شیشه و فلزی تولید شده است، اما پوشش شیشه ای بدنه پشتی آن چندان دوام بالایی ندارد! شما کاربران عزیز جهت ارتقا مقاومت بدنه پشتی این گوشی می توانید با تهیه قاب خطی گوشی موتورولا Edge 20 تا حد زیادی از بدنه پشتی شیشه ای این گوشی محافظت کنید! همچنین این قاب با وزن و ضخامت مناسبی همراه شده است و گوشی موبایل شما را حجیم تر نمی‌کند! دربخش طراحی نیز این قاب با ظاهر جذاب خود می‌تواند سلایق مختلف را پوشش دهد و با رنگ های شاد و جذاب انتخاب نسل جوان باشد!

جهت خرید قاب و گلس موتورولا edge 20

صفحه نمایش امولد این گوشی نیز با پوشش گوریلا گلس 5 همراه شده است اما در تست های مقاومتی عملکرد مناسبی نداشته است! بنابراین شما کاربران عزیز با تهیه گلس تمام صفحه این گوشی می توانید از این صفحه نمایش در برابر خراش و یا حتی شکستگی تا حد زیادی محافظت کنید همچنین این گلس ها با ضخامت کمی همراه شده اند و باعث ایجاد تاخیر در لمس گوشی شما نمی شوند! گلس های موجود برای این گوشی در فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال با پوشش تمام صفحه ای خود از حاشیه های کناری دستگاه شما نیز محافظت می‌کنند! جهت خرید قاب و گلس موتورولا edge 20 با مراجعه به ایران دیجی مال و مطالعه نظر خریداران می توانید خریدی مطمئن و لذت بخشی داشته باشید! فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال تمامی محصولات خود را با ارسال فوری و رایگان به سراسر ایران ارسال می‌کند و امکان خرید حضوری محصولات را نیز برای ساکنین تهران فراهم کرده است. جهت خرید حضوری از ایران دیجی مال می توانید با شماره 36901506-021 از ساعت 11 الی 17 در ارتباط باشید.